Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ειδικές θεραπείες με συνταγογράφηση παιδιάτρων: Λογοθεραπείες, εργοθεραπείες, ψυχοθεραπείες, ειδική διαπαιδαγώγηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ειδικές θεραπείες με συνταγογράφηση παιδιάτρων: Λογοθεραπείες, εργοθεραπείες, ψυχοθεραπείες, ειδική διαπαιδαγώγηση – Aλλαγή του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (ΕΚΠΥ) του Εθνικού Οργανισμού Παροχών Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) – Επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων.

Ειδικές θεραπείες με συνταγογράφηση παιδιάτρων – Aλλαγή του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (ΕΚΠΥ)

Σύμφωνα με πρόσφατη αλλαγή του Ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας (ΕΚΠΥ) του Εθνικού Οργανισμού Παροχών Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), δίδεται η δυνατότητα σε όλους τους Παιδιάτρους να συνταγογραφούν ειδικές θεραπείες, δηλαδή λογοθεραπείες, εργοθεραπείες, ψυχοθεραπείες, ειδική διαπαιδαγώγηση, σε παιδιά και εφήβους έως 18 ετών.

Δείτε το ΦΕΚ Β 6544/21-12-2022

Σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων, η οποία απέστειλε επιστολή στην Διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ κα Θεανώ Καρποδίνη, με την οποία χαιρετίζει την απόφαση της διοίκησης του Εθνικού Οργανισμού Παροχών Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), η αλλαγή αυτή εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση αυτών των παιδιών στις θεραπείες τους, μειώνοντας δραματικά τους χρόνους αναμονής που ίσχυαν μέχρι σήμερα και έφταναν έως τα τρία έτη στα δημόσια νοσοκομεία.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων τονίζει επίσης ότι είναι γνωστό πως η καθυστέρηση στην πρόσβαση των εν λόγω θεραπειών μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά αυτά να χάσουν την ευκαιρία της έγκαιρης παρέμβασης με αρνητικές συνέπειες για την υγεία τους αλλά και την ακαδημαϊκή τους πορεία.

Η αλλαγή αυτή, που αποτελούσε αίτημα χρόνων των γονέων παιδιών που υποβάλλονται σε ειδικές θεραπείες, εναρμονίζει την πρακτική της χώρας μας με αυτή των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, καταλήγει η επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων, την οποία υπογράφουν ο Πρόεδρος κος Κώστας Νταλούκας και ο Γραμματέας κος Γιάννης Ρίτσας.

Δείτε επίσης

Ατυπες δραστηριότητες ανίχνευσης δυσκολιών του προφορικού λόγου: Ενα άτυπο τεστ λογοθεραπευτικής αξιολόγησης

Χειλεανάγνωση: Η σχέση της με την ανάπτυξη της ομιλίας-Tα οφέλη της χρήσης μάσκας με διαφάνεια στην εκπαίδευση

Διαταραχή της Αρθρωσης: μια δυσκολία της ομιλίας | Της Λαμπριάνας Τσιακπίνη

Δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης σε μαθητές με Φωνολογική Διαταραχή για το σχολείο και το σπίτι

Τεχνικές που καθησυχάζουν ένα παιδί που βιώνει άγχος-Ανεπιθύμητες συμπεριφορές-Τρόποι διαχείρισης

Πριν φύγετε

Αιτήσεις Προκήρυξης 10Κ/2022: Θέσεις Πληροφορικής, Κοιν. Εργασίας, Λογ/πείας. Εργ/πείας, Φυσ/πείας, Νοσηλευτικής

Προς μια κοινωνία συμπερίληψης και αυτονομίας….Αρθρο του Γραμματέα ΑμεΑ της Ν.Δ  Κων/νου Λολίτσα

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση