Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ειδικό Νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης: Επίσκεψη Υφ. ΠΑΙΘ Ζ. Μακρή και Δ/ντή ΕΑΕ Χ. Παπαϊωάννου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ειδικό Νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης: Επίσκεψη Υφυπουργού ΠΑΙΘ Ζέττας Μακρή και Διευθυντή ΕΑΕ Χαράλαμπου Παπαϊωάννου.

Το Ειδικό Νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης επισκέφθηκε εχθές Τρίτη 24 Μαΐου 2022 η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή, συνοδευόμενη από τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κο Χαράλαμπο Παπαϊωάννου, και μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια της επιμορφωτικής ημερίδας με τίτλο “Υποδοχή και εκπαιδευτική παρέμβαση Ουκρανών μαθητών με αναπηρία ακοής”, την οποία διοργάνωσε το ΥΠΑΙΘ, το ΙΕΠ, η UNICEF, καθώς και οι Δ/νσεις Π.Ε. & Δ.Ε. Δ΄ Αθήνας και 2ο ΚΕΔΑΣΥ Δ΄ Αθήνας.

Λίγα λόγια για το Ειδικό Νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης

Το Νηπιαγωγείο εκπαιδεύει παιδιά με προβλήματα ακοής και παιδιά με προβλήματα ακοής και πολλαπλές αναπηρίες.

Το Ειδικό Νηπιαγωγείο ιδρύθηκε το 1986 (Φεκ 146 τ.Α΄ 30/9/1986).

Στεγάζεται σε ιδιόκτητο χώρο στην οδό Φειδίου και Πατριάρχου Γρηγορίου 1-3 στην Αργυρούπολη.

Είναι δημόσιο σχολείο και χρηματοδοτείται από το Δήμο Ελληνικού- Αργυρούπολης.

Η μεταφορά των μαθητών από και προς το Νηπιαγωγείο γίνεται με μισθωμένα οχήματα της Περιφέρειας Αττικής, χωρίς κανένα κόστος για τους γονείς.

Το Νηπιαγωγείο εκπαιδεύει παιδιά με προβλήματα ακοής, κωφά και βαρήκοα, κωφά παιδιά που κάνουν χρήση κοχλιακών εμφυτευμάτων και παιδιά με προβλήματα ακοής και πολλαπλές αναπηρίες.

Το υποχρεωτικό ωράριο λειτουργίας του Νηπιαγωγείου είναι 8:30- 13:00.

Επίσης λειτουργεί και ολοήμερο τμήμα μέχρι τις 16:00.

Το Νηπιαγωγείο είναι άρτια στελεχωμένο απο:
  • Ειδικούς παιδαγωγούς, εξειδικευμένους στην εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα ακοής
  • Κοινωνική λειτουργό,
  • Ψυχολόγο,
  • Λογοθεραπεύτρια
  • Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό

Το Νηπιαγωγείο παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες εκπαίδευσης στους κωφούς και βαρήκοους μαθητές του, εφαρμόζοντας προγράμματα δίγλωσσης εκπαίδευσης και χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ από το έμπειρο εκπαιδευτικό προσωπικό του.

Στόχος είναι οι μαθητές μας να αναπτύξουν στο έπακρο τις επικοινωνιακές, γνωστικές και κοινωνικο-συναισθηματικές τους δεξιότητες.

Το Νηπιαγωγείο προωθεί συστηματικά την ένταξη των κωφών και βαρήκοων μαθητών σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης, όποτε αυτή κρίνεται σκόπιμη.

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός του Νηπιαγωγείου, εκτός από τις καθημερινές διδακτικές πρακτικές, περιλαμβάνει:

  • Υλοποίηση εγκεκριμένων καινοτόμων προγραμμάτων
  • Ανάπτυξη Προγραμμάτων ευαισθητοποίησης για την κώφωση σε σχολεία ακουόντων και σχολικές μονάδες με τμήματα ένταξης
  • Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα για την ανάπτυξη υλικού και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών για παιδιά με προβλήματα ακοής
  • Συμμετοχή στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την εκμάθηση της Ελληνικής Νοηματικής γλώσσας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
  • Υλοποίηση Προγραμμάτων συνεκπαίδευσης με σχολεία ακουόντων εγκεκριμένων από τo ΥΠΑΙΘ

Tο Νηπιαγωγείο, μετά το ωράριο λειτουργίας του, οργανώνει σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων:

  • Ομάδες γονέων
  • Τμήματα για την εκμάθηση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας
  • Προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης των κωφών και βαρήκοων παιδιών (αθλητικές δραστηριότητες, θεατρικό παιχνίδι και εικαστικά)
Δείτε επίσης

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Τι είπε η Υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή στη Βουλή 

Μακρή-Αδεια ανατροφής νεοδιόριστων: Δίδεται αναδρομικά όταν το επιτρέπει ο νόμος και πληρούνται οι προϋποθέσεις 

Κεραμέως-διορισμοί 2022: Τι απάντησε στο αν θα γίνουν και στην Ειδική Αγωγή 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση