“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια πυρόπληκτων: Ρυθμίσεις για τα τέκνα πληγέντων από τις πυρκαγιές της 23ης – 24ης Ιουλίου 2018

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια πυρόπληκτων: Ρυθμίσεις για τα τέκνα οικογενειών πληγέντων από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018.

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια πυρόπληκτων: Ρυθμίσεις για τα τέκνα πληγέντων από τις πυρκαγιές της 23-24/07/2018

Με την υπ. αριθμ. Φ. 251/107538/Α5 Υπουργική Απόφαση ρυθμίζονται θέματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, για τα τέκνα οικογενειών που επλήγησαν κατά τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018.

Που εφαρμόζονται οι Διατάξεις της Απόφασης

Εφαρμόζονται και για τους μαθητές της τελευταίας τάξης Λυκείου του τρέχοντος σχολικού έτους 2018-2019 και αποφοίτους που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2018-2019 για εισαγωγή σε σχολές, τμήματα, εισαγωγικές κατευθύνσεις Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, εφόσον:

  • α) έχουν δελτίο επανελέγχου ή έκθεση αυτοψίας για τη μόνιμη κατοικία τους ή
  • β) είναι τέκνα θανόντων ή
  • γ) έχει καταστραφεί ολοσχερώς η επιχείρηση γονέα από τις πυρκαγιές που έπληξαν περιοχές της Περιφέρειας Αττικής στις 23 και 24 Ιουλίου 2018.

 Εισαγωγή δικαιούχων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Οι δικαιούχοι εισάγονται σε σχολές, τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, καθ’ υπέρβαση του συνολικού αριθμού εισακτέων.

Προσαύξηση μορίων

Για την εισαγωγή των δικαιούχων παρέχεται είκοσι τοις εκατό (20%) προσαύξηση του συνόλου των μορίων που έλαβαν και απαραίτητη προϋπόθεση είναι ύστερα από την προσαύξηση να συγκεντρώνουν αριθμό μορίων τουλάχιστον ίσο με τα μόρια του τελευταίου εισαχθέντος στη συγκεκριμένη σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση στο οικείο ακαδημαϊκό έτος.

Δικαιολογητικά

Υποβάλλονται, εντός δέκα ημερών από την έκδοση της Απόφασης, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία υπάγεται η σχολική μονάδα όπου ο υποψήφιος υπέβαλε αίτηση δήλωση συμμετοχής στις Πανελλαδικές εξετάσεις, τα παρακάτω δικαιολογητικά:

1. Αίτηση – δήλωση υπαγωγής στην ευνοϊκή διάταξη.

2. Κωδικός υποψηφίου με τον οποίο συμμετείχε στις πανελλαδικές ή θα συμμετέχει στις επαναληπτικές πανελλαδικές έτους 2019.

3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

4. Ληξιαρχική πράξη θανάτου γονέα, από την οποία να προκύπτει ο τόπος, η ημερομηνία και η αιτία θανάτου.

Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται εάν επήλθε θάνατος γονέα εξαιτίας του συμβάντος (πυρκαγιές 23ης και 24ης Ιουλίου 2018).

5. α) Δελτίο επανελέγχου ή έκθεση αυτοψίας για τη μόνιμη κατοικία τους ή βεβαίωση του οικείου δήμου από την οποία να αποδεικνύεται ότι η επιχείρηση γονέα έχει καταστραφεί ολοσχερώς, εξαιτίας του συμβάντος (πυρκαγιές 23ης και 24ης Ιουλίου 2018).

β) Δήλωση Ε1 του φορολογικού έτους 2017 του γονέα στη δήλωση του οποίου φαίνεται το τέκνο ως προστατευόμενο μέλος ή του ιδίου του τέκνου αν κάνει αυτοτελή δήλωση, προς απόδειξη της μόνιμης κατοικίας ή βεβαίωση από την αρμόδια ΔΟΥ, από την οποία να προκύπτει η έδρα της επιχείρησης, αν επικαλείται καταστροφή επιχείρησης, ανεξαρτήτως του αν η επιχείρηση ανήκει στον γονέα στη δήλωση του οποίου το τέκνο εμφανίζεται ως προστατευόμενο μέλος ή στον έτερο γονέα.

Δεν γίνονται δεκτές δηλώσεις Ε1, οι οποίες τροποποιήθηκαν μετά το συμβάν.

Σύνταξη Πινάκων από ΔΔΕ

Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού συγκεντρώσουν και ελέγξουν τις αιτήσεις, θα προχωρήσουν στη σύνταξη:

Ενός Πίνακα με τους δικαιούχους υποψήφιους και

Ενός Πίνακα με τους απορριπτέους.

Κατόπιν αποστέλλουν τους Πίνακες στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Ερευνας και Θρησκευμάτων προκειμένου να διεξαχθεί η επιλογή τους με βάση το Μηχανογραφικό Δελτίο έτους 2019.

Δείτε αναλυτικά το ΦΕΚ

Δείτε ακόμη:

Μετεγγραφές φοιτητών: Καθορίσθηκε η αντιστοιχία τμημάτων ΑΕΙ

Εξεταστέα ύλη Πανελλαδικών 2020: Για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση | ΦΕΚ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση