Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εισαγωγή σπουδαστών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού: Καθορισμός αριθμού εισακτέων-Κατανομή θέσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εισαγωγή σπουδαστών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ): Κύρωση Κανονισμού για το εκπαιδευτικό έτος 2020-21 – Αριθμός εισαγομένων 994 (528 Πλοίαρχοι και 466 Μηχανικοί).

Εισαγωγή σπουδαστών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού

Κύρωση Κανονισμού Εισαγωγής Σπουδαστών/ Σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) για το εκπαιδευτικό έτος 2020-2021 – Υπ. αριθμ. 2231.2-6/35739/2020 – ΦΕΚ B 2263 – 12.06.2020.  
Αρθρο 1
Αριθμός εισακτέων

1. Καθορίζουμε τον αριθμό των σπουδαστών/σπουδαστριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. Πλοιάρχων και Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 σε 994 (528 Πλοίαρχοι και 466 Μηχανικοί).

2. Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθορίζεται ο αριθμός των εισαγομένων σπουδαστών/σπουδαστριών ανά Σχολή των Α.Ε.Ν., καθώς και οι ημερομηνίες υποβολής δικαιολογητικών και υγειονομικών εξετάσεων.

Με όμοια απόφαση ρυθμίζονται τα θέματα ελέγχου της γνώσης κολύμβησης των σπουδαστών/σπουδαστριών που τελικά θα εισαχθούν στις Σχολές των Α.Ε.Ν., καθώς και η διαδικασία αποκλεισμού από την εισαγωγή, σε περίπτωση διαπίστωσης κατάθεσης από υποψήφιο/-α σπουδαστή/στρια ΑΕΝ παράτυπων ή ανακριβών Δικαιολογητικών.

Αρθρο 2
Προέλευση υποψηφίων – Κατανομή θέσεων
1. ΓΕΝΙΚH ΚΑΤΗΓΟΡΙA

Οι κατά το άρθρο 1 του παρόντος Κανονισμού εισαγόμενοι σπουδαστές/σπουδάστριες καλύπτουν ποσοστό 100% του συνολικού αριθμού εισακτέων και περιλαμβάνει υποψηφίους/-ιες συμμετέχοντες/-ουσες στις πανελλαδικές εξετάσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κατανέμονται ως ακολούθως:

1.1.α. Σε ποσοστό 65% του συνολικού αριθμού εισακτέων, προερχόμενους από ημερήσια Γενικά Λύκεια από τα επιστημονικά πεδία Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών και Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής (2ο και 4ο) και συγκεκριμένα:

i. ποσοστό 0,90 X 0,9049 Χ 65 = 52,93665% από ημερήσια Γενικά Λύκεια από τα επιστημονικά πεδία Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών και Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής (2ο και 4ο), με τους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν το σχολικό έτος 2019 – 2020.

ii. ποσοστό 0,90 Χ 0,0951 Χ 65 = 5,56335% από ημερήσια Γενικά Λύκεια από τα επιστημονικά πεδία Θετικών Επιστημών και Τεχνολογικών Επιστημών (2ο και 4ο), με τους όρους, προϋποθέσεις, εξεταστέα ύλη και διαδικασίες, που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018 – 2019.

iii. ποσοστό 0,10 Χ 65 = 6,5% από κατόχους Βεβαίωσης Συμμετοχής των δύο τελευταίων ετών χωρίς νέα εξέταση.

Επιπλέον των θέσεων αυτών, ποσοστό 1% θα καλύπτεται από υποψήφιους Εσπερινών Γενικών Λυκείων.

Επί των θέσεων που αντιστοιχούν στο ποσοστό αυτό, το 13,66% αυτών θα καλύπτεται από υποψηφίους Εσπερινών ΓΕΛ με το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2018-2019 (παλαιό σύστημα).

1.1.β. Σε ποσοστό 35% του συνολικού αριθμού εισακτέων, προερχόμενους από ημερήσια Επαγγελματικά Λύκεια όλων των τομέων και συγκεκριμένα:

i. ποσοστό 0,90 Χ 35 = 31,5% από ημερήσια Επαγγελματικά Λύκεια όλων των τομέων, με τους όρους, προϋποθέσεις, εξεταστέα ύλη και διαδικασίες που ισχύουν το σχολικό έτος 2019-2020.

ii. ποσοστό 0,10 Χ 35 = 3,5% από κατόχους Βεβαίωσης Συμμετοχής των δύο τελευταίων ετών χωρίς νέα εξέταση.

Επιπλέον των θέσεων αυτών, ποσοστό 1% θα καλύπτεται από υποψήφιους Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.).

2. ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Καθ’ υπέρβαση του εκάστοτε καθοριζόμενου αριθμού εισακτέων σπουδαστών/-στριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.), εισάγονται υποχρεωτικώς, κατά τη μεταξύ τους σειρά επιτυχίας, εφόσον συγκεντρώνουν τη βαθμολογική βάση επιτυχίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις:

2.1. Μέχρι ποσοστού δέκα τοις εκατό (10%) υποψήφιων εκ τέκνων ή αδελφών αναπήρων και θυμάτων πολέμου και Εθνικής Αντίστασης, τέκνων ή αδελφών αναπήρων και θυμάτων ειρηνικής περιόδου ως και υποψηφίων που είναι πολύτεκνοι, κατά την έννοια του άρθρου 1 του ν. 1910/1944 (Α’ 229), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (Α’ 75), καθώς και υποψηφίων τέκνων των ανωτέρω πολυτέκνων.

Η πολυτεκνική ιδιότητα διατηρείται ισοβίως σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3 του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (Α’ 75).

2.2. Μέχρι ποσοστού τρία τοις εκατό (3%) υποψήφιων γονέων και τέκνων πολυμελών οικογενειών με τρία ζώντα τέκνα από νόμιμο γάμο ή νομιμοποιηθέντα ή νομίμως αναγνωρισθέντα ή υιοθετηθέντα, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων άγαμων μητέρων με τρία μη αναγνωρισθέντα ζώντα τέκνα χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ηλικιακά όρια για την απόκτηση της ιδιότητας αυτής.

2.3. Μέχρι ποσοστού δύο τοις εκατό (2%) υποψήφιων (α) ορφανών από τον ένα ή και από τους δύο γονείς ή τέκνων άγαμης μητέρας με ένα ή δύο μη αναγνωρισθέντα τέκνα, (β) με γονείς, τέκνα, αδέλφια, συζύγους που είναι τυφλοί ή κωφάλαλοι ή νεφροπαθείς, που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση ή πάσχουν από μυϊκή δυστροφία Duchenne ή ανήκουν στην κατηγορία ατόμων με ειδικές ανάγκες επειδή έχουν κινητικά προβλήματα οφειλόμενα σε αναπηρία άνω του 67%.

2.4. Σε περίπτωση ύπαρξης κενών θέσεων των ανωτέρω 2.1, 2.2 και 2.3 περιπτώσεων, αυτές συμπληρώνονται από υποψήφιους της Γενικής Κατηγορίας.

2.5. Οι υποψήφιοι/-ες των ανωτέρω 2.1, 2.2 και 2.3 παραγράφων κάθε Γενικής Κατηγορίας με βάση τον τελικό βαθμό κατάταξής τους, καταλαμβάνουν θέσεις Γενικής Κατηγορίας και μόνο εφόσον δεν επιλεγούν στη Γενική Κατηγορία, τότε καταλαμβάνουν τις θέσεις της Ειδικής Κατηγορίας που προκηρύσσονται γι’ αυτούς/-ές.

3. ΓΕΝΙΚΑ

Οι τυχόν κενές θέσεις που θα προκύψουν από τις παρ. 1.1.α.ι και 1.1.β.ι της Γενικής Κατηγορίας μεταφέρονται στους υποψηφίους γενικής επιλογής των παρ. 1.1.α.

Αρθρο 3
Γενικά Προσόντα υποψηφίων
Αρθρο 4
Δικαιολογητικά Υποψηφίων

…………………………………………………………..

Η συνέχεια στο ΦΕΚ B 2263 – 12.06.2020  

   Δείτε επίσης

Αποζημίωση απασχολουμένων πανελλαδικών εξετάσεων | Καθορισμός ποσών
Τροποποίηση απόφασης πρόσβασης αποφοίτων ΕΠΑΛ σε Πανεπιστήμια
Επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις 2020: Οργάνωση και τρόπος διεξαγωγής
Πανελλαδικές υποψηφίων ΕΠΑΛ με αναπηρία: Επισημάνσεις από ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση