Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εισαγωγή στα Εκκλησιαστικά σχολεία: Τα αποτελέσματα και οι Βάσεις Εισαγωγής

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εισαγωγή στα Εκκλησιαστικά σχολεία: Τα αποτελέσματα και οι Βάσεις Εισαγωγής στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας – Πίνακες.

Εισαγωγή στα Εκκλησιαστικά σχολεία

Ακολουθούν τα αποτελέσματα και οι Βάσεις Εισαγωγής στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας

Οι Βάσεις Εισαγωγής εδώ

Τα αποτελέσματα των Εκκλησιαστικών εδώ

_____________________________

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Η εισαγωγή των μαθητών στην Α’ τάξη των Εκκλησιαστικών Γυμνασίων πραγματοποιείται με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων υπό μορφή ερωτήσεων κλειστού τύπου/πολλαπλής επιλογής. Με τη διαδικασία αυτή, οι μαθητές αξιολογούνται σε δεξιότητες σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών εννοιών και των θρησκευτικών, τις οποίες απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Δημοτικό Σχολείο.

Ειδικότερα: α) στην ελληνική γλώσσα ελέγχονται οι δεξιότητες των μαθητών στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου, ιδίως λογοτεχνικών κειμένων, απλών άρθρων εφημερίδων ή περιοδικών, πολυτροπικών κειμένων, καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων, β) στα μαθηματικά ελέγχονται οι δεξιότητες των μαθητών στην κατανόηση και την επίλυση προβλημάτων κυρίως της καθημερινής ζωής, αλλά και προβλημάτων με απλές αριθμητικές πράξεις και γ) στα θρησκευτικά ελέγχονται οι δεξιότητες των μαθητών στην αναγνώριση βασικών στοιχείων της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης και της εκκλησιαστικής ζωής.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Η εισαγωγή των μαθητών/τριών στην Α’ τάξη των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων πραγματοποιείται με δοκιμασία (τεστ) δεξιοτήτων. Με τη δοκιμασία αυτή αξιολογούνται γνώσεις και δεξιότητες, σχετικές με την κατανόηση κειμένων της ελληνικής γλώσσας, τα μαθηματικά και τα θρησκευτικά, τις οποίες απέκτησαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Γυμνάσιο.

Ειδικότερα: α) στο γνωστικό πεδίο της ελληνικής γλώσσας εξετάζονται οι δεξιότητες στην κατανόηση γραπτών κειμένων ποικίλων ειδών και περιεχομένου, ιδίως λογοτεχνικών κειμένων, άρθρων από εφημερίδες και περιοδικά, επιστολών, απλών δοκιμίων, πολυτροπικών κειμένων, καθώς και στη χρήση βασικών γραμματικών και συντακτικών φαινομένων β) στο γνωστικό πεδίο των μαθηματικών εξετάζονται οι δεξιότητες των μαθητών/τριών στην κατανόηση και στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινής ζωής αλλά και αριθμητικές, αλγεβρικές, γεωμετρικές, στατιστικές γνώσεις και δεξιότητες και γ) στα θρησκευτικά ελέγχονται οι ικανότητες των μαθητών να αναγνωρίζουν βασικά στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης και της εκκλησιαστικής ζωής.

Δείτε επίσης

Ποια προγράμματα ΕΣΠΑ δίνουν προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ | Κατάλογος 

Debate-Παιδεία: Τι ερωτήθηκαν και τι απάντησαν οι πολιτικοί αρχηγοί σε θέματα Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση