Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εισαγωγική Επιμόρφωση εκπαιδευτικών-Πρόγραμμα: 18.353 επιμορφούμενοι-Η Α Φάση 04.04 έως 31.05.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εισαγωγική Επιμόρφωση εκπαιδευτικών-Πρόγραμμα: 18.353 επιμορφούμενοι σύνολο-1.689 παρελθόντων ετών-Η Α Φάση 04.04 έως 31.05.2022 – Εγγραφο του ΙΕΠ.

Συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο, υπό την προεδρία του Προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου κου Ιωάννη Αντωνίου την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022 και εισηγήθηκε την έγκριση προγραμματισμού και καθορισμού τμημάτων για την υλοποίηση της Α΄ και Β’ φάσης επιμόρφωσης στο πλαίσιο της Πράξης “ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ“.

Σύμφωνα μ αυτή
  • Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που οφείλουν και δεν έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης μέχρι το 2019 ανέρχεται σε 1.689.
  • Στις 09.03.2020 με το ΦΕΚ 241/Γ΄ διορίστηκαν 1.040 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ)-Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στην Ειδική Αγωγή.
  • Από τον Σεπτέμβριο του 2020 διορίστηκαν 15. 624 εκπ/κοί.

Με βάση τα παραπάνω ο συνολικός αριθμός των ωφελούμενων εκπαιδευτικών ανέρχεται σε 18.353, αντί του αρχικά εκτιμώμενου 11.500.

Η Α΄ φάση επιμόρφωσης

(διάρκειας 96 ωρών, 24 ώρες σύγχρονης και 72 ώρες ασύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωση) θα λάβει χώρα εντός του χρονικού διαστήματος από 04.04.22 έως 31.05.2022.

Μετά την ολοκλήρωση της Α΄ Φάσης επιμόρφωσης και την παραλαβή της β’ έκδοσης του υλικού, θα προγραμματιστεί η υλοποίηση της Β’ Φάσης Επιμόρφωσης.

Στον ακόλουθο πίνακα

αποτυπώνεται η κατανομή των 96 ωρών επιμόρφωσης ανά θεματικό πεδίο του εκπονηθέντος επιμορφωτικού υλικού σύμφωνα με την οικεία Πρόσκληση:

Πίνακας 1: ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ – Κατανομή ωρών επιμόρφωσης ανά θεματικό πεδίο
 

ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Ώρες
Σύγχρονη

επιμόρφωση

Ασύγχρονη

επιμόρφωση

Σύνολο
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ Α 15 45 60
Α.1 Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση 3 9 12
Α.2 Διαχείριση Πολυμορφίας 2 6 8
Α.3 Διδακτικές Μέθοδοι & Τεχνικές 3 9 12
Α.4 Κοινότητες Μάθησης & Πρακτικής 2 6 8
Α.5 Το Σχολείο των Δεξιοτήτων 3 9 12
Α.6 Οργάνωση και διοίκηση στην εκπαίδευση 2 6 8
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ Β 6 18 24
Β.1 Προγραμματισμός & Οργάνωση διδακτέας ύλης 3 9 12
Β.2 Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ 3 9 12
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ Γ 3 9 12
Γ.1 Εκπαιδευτική Αξιολόγηση & Ποιότητα στην

Εκπαίδευση)

 

3

 

9

 

12

Γενικά Σύνολα 24 72 96

 

Δείτε αναλυτικά το Πρόγραμμα και ολόκληρη την Εισήγηση έγκρισης προγραμματισμού και καθορισμού τμημάτων για την υλοποίηση της Α΄ και Β’ φάσης επιμόρφωσης στο πλαίσιο της Πράξης “ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ” ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση διαφοροποιημένης διδασκαλίας 25.000 εκπαιδευτικών Γ΄ Φάση | Αιτήσεις 

Νέα προκήρυξη Ειδικής Αγωγής: Αναμονή 3 μήνες μετά το αίτημα ΥΠΑΙΘ προς ΑΣΕΠ-Σύγκριση με την 3ΕΑ/2019 

Ενημέρωση για νέους διορισμούς-νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Ιδρυση Τμημάτων Ενταξης-Κανονισμό Λειτουργίας ΚΕΔΑΣΥ-ΕΕΕΕΚ 

Πριν φύγετε

Οργανικά κενά-Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Οπως δόθηκαν στις ΠΔΕ από το Υπουργείο Παιδείας για έλεγχο 

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση