Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εισαγωγική επιμόρφωση εντός εργασιακού ωραρίου: Επιστολή-Ψήφισμα 1.351 εκπαιδευτικών στο ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εισαγωγική επιμόρφωση εντός εργασιακού ωραρίου: Επιστολή-Ψήφισμα 1.351 εκπαιδευτικών στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Εισαγωγική επιμόρφωση εντός εργασιακού ωραρίου

Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ απέστειλαν εκπαιδευτικοί, υπόχρεοι συμμετοχής στην «Εισαγωγική Επιμόρφωση» η οποία πραγματοποιείται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Με την επιστολή, την οποία υπογράφουν συνολικά 1.351 εκπαιδευτικοί, ζητείται από το ΥΠΑΙΘ, μεταξύ άλλων, η τροποποίηση του σχεδιασμού της  Εισαγωγικής Επιμόρφωσης ώστε αυτή να γίνεται σε χρόνο εντός του εργασιακού ωραρίου και με παροχή εξοπλισμού από το ΥΠΑΙΘ, καθώς σε περίπτωση μη άμεσης ένταξης της συγκεκριμένης επιμόρφωσης στο εργασιακό τους ωράριο, θα διεκδικήσουν αποζημιώσεις από το νόμο για υπερωριακή απασχόληση και κάλυψη του κόστους του εξοπλισμού, των τηλεπικοινωνιών και της χρήσης του οικιακού χώρου εργασίας, καθώς και όσων έκτακτων εξόδων αναγκαστούν να προβούν προκειμένου να συμμετέχουν στην «Εισαγωγική Επιμόρφωση».

Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί επισυνάπτουν ψήφισμα Avaaz, με καταγραφή 1.351 υπογραφών.

Ακολουθεί η επιστολή των εκπαιδευτικών

Θεμα: «Υλοποίηση της ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ των Εκπαιδευτικών ΕΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ»

Αξιότιμη κα. Υπουργέ,

Είμαστε εκπαιδευτικοί, υπόχρεοι συμμετοχής στην «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ» που πραγματοποιείται από το ΙΕΠ.

Μιας επιμόρφωσης

● εξ αποστάσεως,

● εκτός του εργασιακού μας ωραρίου

● και επιπλέον του εργασιακού ωραρίου μας, με ρητή μάλιστα υποχρέωση, σύμφωνα με την πρόσκληση της επιμόρφωσης, να κατέχουμε

● συγκεκριμένο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και

● σταθερή πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Και για τις δύο αυτές προϋποθέσεις, δεν μας παρέχεται καν η δυνατότητα εύρεσης/αγοράς-διάθεσης από την υπηρεσία εξοπλισμού και πρόσβασης στο διαδίκτυο αλλά το υπουργείο θεωρεί αυτονόητη την ύπαρξη τους κάτι που δεν αποτελούσε προϋπόθεση για τον διορισμό ή την πρόσληψη μας.

Επιπλέον, δεν δόθηκε σε κανέναν, από τους περισσότερο από 15.000 επιμορφούμενους, η επιλογή τμήματος-ώρας συμμετοχής στις σύγχρονες συσκέψεις πάρα μας ανακοινώθηκαν ως έχουν, καθώς προφανώς το ΙΕΠ θεωρεί ότι μπορεί να επέμβει στον προσωπικό μας χρόνο και στον τρόπο που θα θέλαμε να τον διαθέσουμε στην οικογένεια μας, για την ανάπαυσης μας ή στο τέλος τέλος για προσωπικά ενδιαφέροντα, τον χρόνο που δεν σχετίζεται με την εργασία μας.

Καθώς η συμμετοχή στη συγκεκριμένη επιμόρφωση ορίζεται ρητά ως υποχρεωτική, όπως και η κατοχή του απαιτούμενου υλικοτεχνικού εξοπλισμού,

Ζητούμε:

1. την άμεση τροποποίηση του σχεδιασμού της ώστε αυτή να γίνεται σε χρόνο εντός του εργασιακού ωραρίου και με παροχή εξοπλισμού από το ΥΠΑΙΘ. Για παράδειγμα θα μπορούσε η επιμόρφωση να γίνεται με συμμετοχή από το σχολείο στο οποίο υπηρετούμε, με τον εξοπλισμό του ίδιου του σχολείου.

2. την παροχή οικονομικής αποζημίωσης για αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού και την παροχή σταθερής σύνδεσης στο διαδίκτυο καθώς τα παραπάνω δεν αποτελούσαν προαπαιτούμενο για την πρόσληψη ή μονιμοποίηση ενός εκπαιδευτικού.

3. την παροχή αποζημίωσης για υπερωριακή απασχόληση καθώς η υποχρεωτικότητα της παρακολούθησης της επιμόρφωσης σχετίζεται με την βαθμολογική μας εξέλιξη και την δυνατότητα διεκδίκησης θέσης ευθύνης.

4. την παροχή επιλογής του τμήματος επιμόρφωσης.

5. ο επιμορφωτής να είναι τουλάχιστον της ίδιας βαθμίδας με τον επιμορφούμενο.

6. την χρήση των υποδομών του ΠΣΔ για την επιμόρφωση και όχι ιδιωτικού λογισμικού.

7. Πρόβλεψη για τους συναδέλφους με αισθητηριακά ελλείμματα.

8. Να εξαιρεθούμε από την επιμόρφωση αυτή όσοι την έχουμε ήδη παρακολουθήσει, μέσω των ΠΕΚ, με υποχρεωτικές απογευματινές δια ζώσης συναντήσεις.

9. Να ανασταλεί η έναρξη των επιμορφώσεων και να πραγματοποιηθούν στο πρωινό ωράριο των εκπαιδευτικών, κατά το διάστημα 15-21 Ιουνίου 2023 ή 1-10 Σεπτεμβρίου 2023 και με ταυτόχρονη απαλλαγή από άλλα καθήκοντα.

10. Επιμορφώσεις, οι οποίες μας αφορούν, να μπορούμε να τις παρακολουθούμε στο υποχρεωτικό μας εργασιακό ωράριο, με σωστή κατανομή συμμετεχόντων σε αυτές, ανάλογα με τον κλάδο, την ειδικότητα και τη βαθμίδα εκπαίδευσης που διδάσκουμε, κι όχι αλφαβητικά, με επιμορφωτές αντίστοιχης (ή σχετικής έστω) ειδικότητας!

Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε όλη τη νομοθεσία προκειμένου να γίνει κατανοητό το αν αποτελεί παράβαση ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της συγκεκριμένης υποχρεωτικής επιμόρφωσης. Είμαστε βέβαιοι όμως ότι το γνωρίζετε ήδη καλύτερα από εμάς.

Σε περίπτωση μη άμεσης ένταξης της συγκεκριμένης επιμόρφωσης στο εργασιακό μας ωράριο, θα διεκδικήσουμε τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις από το νόμο, για υπερωριακή απασχόληση και κάλυψη του κόστους του εξοπλισμού, των τηλεπικοινωνιών και της χρήσης του οικιακού χώρου εργασίας, καθώς και όσων έκτακτων εξόδων αναγκαστούμε να προβούμε προκειμένου να συμμετέχουμε στην «Εισαγωγική Επιμόρφωση».

Σας επισυνάπτουμε το αντίστοιχο ψήφισμα Avaaz, όχι με τη λογική του ψηφίσματος, αλλά ως τρόπο καταγραφής υπογραφών.

Έχουμε ήδη, κατά την πρώτη εβδομάδα της επιμόρφωσης, ενημερωθεί και προτιθέμεθα να διεκδικήσουμε αποζημίωση δικαστικά, πάνω από 1.300 άτομα.

Σε περίπτωση μη αναστολής της ή Ένταξης της στο εργασιακό μας ωράριο, πιστεύουμε θα έχουν ενημερωθεί οι υπόχρεοι στο σύνολο τους μέχρι την λήξη της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης τον Μάιο.

Σε περίπτωση δικαστικής διεκδίκησης αποζημιώσεων και νίκης μας θα έχετε ουσιαστικά χρεώσει ένα αδιανόητα μεγάλο ποσό τα κρατικά ταμεία χωρίς κάποιον ουσιαστικό λόγο, δεδομένου μάλιστα της ολοενα και μεγαλύτερης αμφισβήτησης της ποιότητας παρεχόμενης εκπαίδευσης στη δεδομένη επιμόρφωση.

Με εκτίμηση,

Εκπαιδευτικοί Υπόχρεοι παρακολούθησης της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης

https://secure.avaaz.org/community_petitions/el/upourgeio_paideias_kai_threskeumato n_institouto_ek_ulopoiese_tes_eisagogikes_epimorphoses_ton_ekpaideutikon_entos_ergasia kou_orariou_1/?eWQpNcb&utm_source=sharetools&utm_medium=email&utm_campaign= petition-1669942-ulopoiese_tes_eisagogikes_epimorphoses_ton_ekpaideutikon_entos_ergasi akou_orariou&utm_term=WQpNcb%2Bel

Δείτε επίσης

Εισαγωγική επιμόρφωση-Συγκέντρωση διαμαρτυρίας: Δευτέρα 6 Μαρτίου στο ΙΕΠ – Κάλεσμα από τη ΔΟΕ 

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΙΕΠ για την εισαγωγική επιμόρφωση τη Δευτέρα 6 Μαρτίου-Ανακοίνωση ΟΛΜΕ 

Ερώτηση για την Εισαγωγική Επιμόρφωση στη Βουλή: 4 ερωτήματα της Βουλευτή του ΜέΡΑ25 Σ. Σακοράφα 

ΙΕΠ για υλικό εισαγωγικής επιμόρφωσης: Οι ελάχιστες αστοχίες που εντοπίστηκαν απομονώθηκαν και διορθώθηκαν 

ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για εισαγωγική επιμόρφωση: Σκοταδιστική με καταπάτηση εργασιακών δικαιωμάτων-Καμία ποινή από τη μη συμμετοχή 

Περί εισαγωγικής επιμόρφωσης: Δεν εξαρτάται μονιμοποίηση και μισθολογική εξέλιξη απ αυτή 

Εισαγωγική επιμόρφωση Καθαρά Δευτέρα, Μεγάλη Παρασκευή και αργίες-Εντονες διαμαρτυρίες 

Εισαγωγική επιμόρφωση-άρθρο: Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας ομηρίας 

Πριν φύγετε

 Προκηρύξεις 1ΓΕ και 2ΓΕ/2023: Τα ΦΕΚ με τη διαδικασία αιτήσεων από 7 έως 31 Μαρτίου 2023 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply