Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Τι ζητάει από το Υπουργείο Παιδείας η ΠΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Τι ζητάει από το Υπουργείο Παιδείας η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ).

Εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων

Αναφορικά με την εισαγωγική επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών κοινοποίησε επιστολή η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ), ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας:

  • Να απαλλάξει από την υποχρέωση παρακολούθησης των επιμορφωτικών σεμιναρίων της εισαγωγικής επιμόρφωσης τους εκπαιδευτικούς εκείνους που το έχουν παρακολουθήσει στο παρελθόν
  • Να αναβάλει το πρόγραμμα επιμόρφωσης ώστε αυτό να διεξαχθεί είτε στην αρχή είτε στο τέλος του διδακτικού έτους όπως συνέβαινε παλαιότερα.
  • Να μην επιμείνει άλλο στην άγονη και εμμονική θέση του για ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020  πριν από τη μονιμοποίησή  τους.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΠΕΚ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Για την εισαγωγική επιμόρφωση και τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς

Το Υπουργείο Παιδείας, συνεχίζοντας μία ανερμάτιστη αλλά και εκδικητική πολιτική, επιμένει να καλεί σε υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση, εκτός εργασιακού ωραρίου, τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ακόμη και εκείνους που θα έπρεπε ήδη να έχουν μονιμοποιηθεί αφού διορίστηκαν το 2020!

Προκύπτουν ερωτήματα τα οποία δεν απαντώνται από το Υπουργείο Παιδείας:

  1. Γιατί, αν και υποχρεωτική, η  εισαγωγική επιμόρφωση διεξάγεται σε απογευματινές ώρες εκτός διδακτικού και εργασιακού ωραρίου;
  2. Γιατί καλούνται υποχρεωτικά σε αυτήν και συνάδελφοι οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει το ανάλογο πρόγραμμα επιτυχώς στο παρελθόν;

Το πιο σημαντικό για το οποίο το Υπουργείο είναι υπόλογο απέναντι στους συναδέλφους είναι ότι εξακολουθεί να αρνείται τη μονιμοποίηση στους νεοδιόριστους τους 2020 που έχουν εξαντλήσει την προβλεπόμενη από το νόμο διετία, αν και αυτοί  διορίστηκαν πριν από την ψήφιση του νόμου 4823/2021 που προβλέπει ατομική αξιολόγηση.

Είναι ανάγκη έστω και στο «παρά πέντε» το Υπουργείο:

  • Να απαλλάξει από την υποχρέωση παρακολούθησης των επιμορφωτικών σεμιναρίων της εισαγωγικής επιμόρφωσης τους εκπαιδευτικούς εκείνους που το έχουν παρακολουθήσει στο παρελθόν
  • Να αναβάλει το πρόγραμμα επιμόρφωσης ώστε αυτό να διεξαχθεί είτε στην αρχή είτε στο τέλος του διδακτικού έτους όπως συνέβαινε παλαιότερα.
  • Να μην επιμείνει άλλο στην άγονη και εμμονική θέση του για ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020  πριν από τη μονιμοποίησή  τους.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Δείτε επίσης

Μακρή-προσλήψεις: Πόσο αυξήθηκαν στην Παράλληλη, ειδικά σχολεία, ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ, από το 2018-19 

Μισθολογικές διεκδικήσεις εκπαιδευτικών: Τι απάντησε το Υπουργείο Οικονομικών στη Βουλή

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply