Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκ νέου αίτημα συνάντησης ΠΕΣΥΘ με Υπουργό Παιδείας | Επιστολή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκ νέου αίτημα συνάντησης ΠΕΣΥΘ με Υπουργό Παιδείας: Ο Σύλλογος αναφέρει ότι έχει αποστείλει 3 επιστολές οι οποίες έχουν αγνοηθεί “σχεδόν επιδεικτικά”.

Εκ νέου αίτημα συνάντησης ΠΕΣΥΘ με Υπουργό ΠΑΙΘΑ

Επιστολή με αίτημα για συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας όπου θα ζητηθούν απαντήσεις στα αιτήματα του κλάδου απέστειλε εκ νέου στο ΥΠΑΙΘΑ ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ).

Ο ΠΕΣΥΘ επισημαίνει ότι έχει αποστείλει τουλάχιστον 3 επιστολές με αίτημα συνάντησης οι οποίες έχουν αγνοηθεί.

Ακολουθεί η επιστολή

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΩΝ

22/04/2024

Αρ.Πρωτ: 2347

 Προς:

Υπουργό Παιδείας Κο Πιερρακάκη Κ.

Υφυπουργούς Κα Μακρή Ζ., Κα Λυτρίβη Ι.

Κοινοποίηση:

Γ.Γ. Κο Κατσαρό Γ.

ΘΕΜΑ: : «Αίτημα για άμεση συνάντηση»

Κε Υπουργέ και Κες Υφυπουργοί,

Από τον Ιούλιο που αναλάβατε το Υπουργείο, σας έχουμε αποστείλει τουλάχιστον 3 επιστολές με το αίτημά μας για να συναντηθούμε και τις έχετε αγνοήσει σχεδόν επιδεικτικά. Αναρωτιόμαστε πως γίνεται ένας υπουργός να αγνοεί έναν ολόκληρο κλάδο και ένα μάθημα πολύ σημαντικό για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών. Μάθημα προπύργιο για την καλλιτεχνική παιδεία που ευαγγελίζεστε.

Τι σημαίνει λοιπόν αυτή η άρνηση; Μήπως σημαίνει, πως δεν ενδιαφέρεστε αν ένας ολόκληρος κλάδος κατακερματίζεται σε 3, 4 και 5 σχολεία, κάθε χρόνο διαφορετικά -κάποιες χρονιές μπορεί και σε κανένα, ανάλογα με τη διάθεση του υπουργείου; Δεν ενδιαφέρεστε για το αν παραμένουμε αδιόριστοι/ες ακόμα με 20 χρόνια προϋπηρεσίας στις πλάτες μας, για το αν υπάρχουν σχολεία, όπου το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, είτε δεν διδάσκεται καθόλου, είτε διδάσκεται υποτυπωδώς από μη εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, με βάση την αντιπαιδαγωγική και παράνομη, βάση αποφάσεων ΣΤΕ, πρακτική των Β αναθέσεων; Μήπως σημαίνει, πως δε σας νοιάζει τα παιδιά να απολαμβάνουν το  μάθημα της θεατρικής αγωγής, όπου εκτός από αγαπημένο,  είναι και ιδιαίτερα σημαντικό ως προς την υγιή ψυχοσυναισθηματική τους ανάπτυξη – πόσο μάλλον σε εποχές σαν αυτή που διανύουμε, όπου η βία και η συναισθηματική απομόνωση ολοένα και θεριεύουν; Και διδάσκεται ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ 4 ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ενώ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ! Μήπως τελικά σημαίνει, πως η ενίσχυση της καλλιτεχνικής παιδείας την οποία ευαγγελιζόσασταν ήταν απλά κούφια λόγια για το φιλοθεάμον κοινό;

Επανερχόμαστε λοιπόν, Κε Υπουργέ, Κες Υφυπουργοί, και επαναλαμβάνουμε το αίτημά μας για συνάντηση μαζί σας, ζητώντας απαντήσεις στα αιτήματά μας που με κάθε τρόπο διεκδικεί ο κλάδος μας και τα πανεπιστημιακά μας τμήματα εδώ και χρόνια!

  • Ίδρυση οργανικών θέσεων και διορισμούς εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής σύμφωνα με τις ανάγκες σχολείων – μαθητών /τριών ,
  • επαναφορά του μαθήματος θεατρικής αγωγής στην Ε’και ΣΤ’ τάξη του δημοτικού
  • θεατρική αγωγή σε όλες τις τάξεις και βαθμίδες

Ο χρόνος για την κατάσταση της εκπαίδευσης εξαντλείται. Το σημείο είναι οριακό. Σας καλούμε να κάνετε το αυτονόητο, ικανοποιώντας τις ουσιαστικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου! Αναχρονιστικές και αυταρχικές πρακτικές, όπως η αξιολόγηση, στην οποία έχετε δώσει όλο σας το βάρος, αλλά και αντιπαιδαγωγικά μέτρα για την εξάλειψη της βίας στα σχολεία, όπως οι πλατφόρμες και οι αποβολές,  είναι από τη φύση τους αναποτελεσματικά, κι αυτό το ξέρουν ακόμα και πρωτοετείς φοιτητές/τριες παιδαγωγικών επιστημών. Χρειάζονται άμεσες και ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις με παιδαγωγική βάση και όραμα!

Αναμένουμε τις απαντήσεις σας.

Το ΔΣ του ΠΕΣΥΘ

Δείτε επίσης

Τι είπε το Υπουργείο για ΚΕΔΑΣΥ-Παράλληλη Στήριξη-Τμήματα Ενταξης-Ειδικά σχολεία

Διορισμοί 2024: Το νομοθετικό πλαίσιο που ορίζει ότι έπονται των Μεταθέσεων και Μετατάξεων 

Οργανικά κενά εκπαιδευτικών 2024: Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Πίνακες 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση