Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για μαθητές/τριες: Διαδικτυακή υλοποίηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για μαθητές/τριες: Εχουν εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και δύνανται να υλοποιηθούν διαδικτυακά.

Εκπαιδευτικά Προγράμματα για μαθητές/τριες

Με την υπ. αρίθμ. 158116/Δ7/18.11.2020 Εγκύκλιο, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σοφία Ζαχαράκη ενημερώνει σχετικά με την υλοποίηση 10 εκπαιδευτικών Προγραμμάτων/υλικών.

Θα ακολουθήσει η έκδοση νεότερης εγκυκλίου που θα περιλαμβάνει επιπλέον εκπαιδευτικά προγράμματα/υλικά με δυνατότητα διαδικτυακής εφαρμογής, τα οποία είναι σε διαδικασία έγκρισης.

Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να απευθύνονται στους Φορείς υλοποίησης των προγραμμάτων, οι οποίοι φέρουν και την ευθύνη προγραμματισμού της παροχής αυτών.

Αναλυτικά
ΘΕΜΑ: Ενημέρωση σχετικά με την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων/υλικών

Σας πληροφορούμε ότι έως τώρα έχουν εγκριθεί από το Υ.ΠΑΙ.Θ. τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα/υλικά τα οποία δύνανται να υλοποιηθούν διαδικτυακά και απευθύνονται σε μαθητές και μαθήτριες των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας.

  1. Το με αριθμ. πρωτ. Φ.1/ΔΝ/ 132108/Δ7/2-10-2020) εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:

“THE TIPPING POINT” της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας “THE TIPPING POINT” .

  1. Το με αριθμ. πρωτ. Φ1/ΜΚ/109517/144389/Δ7/22-10-2020 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Το ταξίδι μιας σταγόνας» της Πανελλήνιας Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας.
  2. Το με αριθμ. πρωτ. Φ.2.1/ΜΓ/151193/Δ7/05-11-2020 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:

«Από εμένα σε εσένα» του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας.

  1. Το με αριθμ. πρωτ. Φ.2.1/ΜΓ/151193/Δ7/05-11-2020 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:

«Club 18» του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας.

  1. Το με αριθ. πρωτ. Φ.2.1/ΜΓ/150794/Δ7/05-11-2020 εκπαιδευτικό πρόγραμμα/υλικό με τίτλο: «Σχολική Ασφάλεια και Υγιεινή» του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Τμήμα Νοσηλευτικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  2. Το με αριθ. πρωτ. Φ.2.1/ΕΧ/ 153001 /Δ7/10-11-2020 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:

«Synergy, Υποστήριξη Παιδιών με Προβλήματα Συμπεριφοράς, 7ος χρόνος» του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.

  1. Το με αριθ. πρωτ. Φ.2.1/ΕΧ/ 153001 /Δ7/10-11-2020 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:

«Προωθώντας την Καλή Πρακτική στον Αυτισμό: ενίσχυση της κατανόησης, των γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών που διδάσκουν παιδιά με αυτισμό ηλικίας 5-10 χρόνων σε πέντε δημοτικά σχολεία» του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη.

  1. Το με αριθ. πρωτ. Φ.2.1/ΠΜ/ 97853/Δ7/23-07-2020 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:

«Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου (Be Internet Awesome)» της Google Hellas Εφαρμογές Διαδικτύου.

  1. Το με αριθ. πρωτ. 155211 /Δ7/13-11-20 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Ψηφιακή αφήγηση για την Ακεραιότητα – Ασφαλείς μαζί (Digitalstorytelling 4 Integrity-Safe 2gether)» της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
  2. Το με αριθ. πρωτ. 151740/Δ7/6-11-20 πρόγραμμα με τίτλο: «Συμμετοχή των Σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας στις δράσεις του 23ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους».

 Σημειώνεται ότι θα ακολουθήσει η έκδοση νεότερης εγκυκλίου που θα περιλαμβάνει επιπλέον εκπαιδευτικά προγράμματα/υλικά με δυνατότητα διαδικτυακής εφαρμογής, τα οποία είναι σε διαδικασία έγκρισης.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να απευθύνονται στους Φορείς υλοποίησης των προγραμμάτων, οι οποίοι φέρουν και την ευθύνη προγραμματισμού της παροχής αυτών.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

 ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Δείτε επίσης

Αδεια ειδικού σκοπού-Υπουργείο Παιδείας | Εφαρμοστική εγκύκλιος 18.11.2020
Απουσιολόγια-Παρουσιολόγια αναπληρωτών με την εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
 Πέτσας για lockdown: Σχολεία και λιανεμπόριο τα πρώτα που θα ανοίξουν
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση