“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής: Ελλιπής μοριοδότηση πτυχίων στην Προκήρυξη ΑΣΕΠ | Επιστολή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής: Ελλιπής μοριοδότηση πτυχίων στην Προκήρυξη ΑΣΕΠ – Zητούν να γίνουν δεκτές οι όποιες ενστάσεις κατατεθούν στον ΑΣΕΠ για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής

Επιστολή κοινοποίησαν εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, υποψήφιοι στην Προκήρυξη 3ΕΑ ΑΣΕΠ, που το βασικό τους πτυχίο (ΠΕ61 και ΠΕ71) ή το μεταπτυχιακό τους μοριοδοτήθηκε ελλιπώς.

Με την επιστολή, αφού παραθέτουν επιχειρήματα μας προς αποκατάσταση της αδικίας/αδυναμίας του συστήματος, ζητούν να γίνουν δεκτές οι όποιες ενστάσεις κατατεθούν στον ΑΣΕΠ για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Δείτε την επιστολή

Μετά την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων του ΑΣΕΠ για την προκήρυξη 3ΕΑ/2019 έχει προκύψει μια πληθώρα προβλημάτων.

Αυτή η επιστολή αποσκοπεί στην έκθεση των επιχειρημάτων των υποψηφίων που το βασικό τους πτυχίο (ΠΕ61 και ΠΕ71) ή το μεταπτυχιακό τους μοριοδοτήθηκε ελλιπώς .

Κοινώς  ενώ μέσα στην αίτηση του ΑΣΕΠ δηλώνεται, δεν μοριοδοτείται με τα 20 μόρια όπως ορίζεται από την προκήρυξη.

Το πρόβλημα προέκυψε καθώς αρκετοί από τους υποψηφίους (περίπου 250 από τη πρωτοβάθμια με τον αριθμό να αυξάνεται κατά πολύ με την πρόσθεση των υποψηφίων της δευτεροβάθμιας) ενώ δήλωσαν κανονικά και όπως προβλεπόταν το πτυχίο ή το μεταπτυχιακό τους  δεν πάτησαν τον αριθμό 1 κάτω από το πεδίο ‘’Αριθμ. Μεταπτ. τίτλων ή για ΠΕ61, ΠΕ71 πτυχίο με ειδική κατεύθυνση’’.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στους συγκεκριμένους υποψήφιους να μην προσμετρηθούν τα 20 μόρια του βασικού τίτλου σπουδών Ειδικής Αγωγής ΠΕ61 και ΠΕ71 αλλά και του μεταπτυχιακού ειδικής αγωγής εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης.

Ωστόσο, πρέπει να αναφερθεί ότι ο βασικός τίτλος σπουδών ΠΕ 61 και ΠΕ71, όπως και το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής εμφανίζονται καταχωρημένα και οι εκπαιδευτικοί εντάσσονται στους κύριους πίνακες.

Παραθέτουμε τα επιχειρήματα μας προς αποκατάσταση της παραπάνω αδικίας/αδυναμίας του συστήματος:
  • Το μεταπτυχιακό και το πτυχίο είναι βασικά προσόντα που είναι ήδη περασμένα στο σύστημα. Ζητάμε να μοριοδοτηθεί ήδη καταχωρημένο προσόν και όχι να προστεθεί νέο προσόν.
  • Στην προσμέτρηση μορίων του διδακτορικού δεν ίσχυε κάτι ανάλογο με το μεταπτυχιακό, καθώς το διδακτορικό δηλωνόταν μόνο μία φορά και όχι και στον πίνακα μοριοδότησης.
  • Η διαδικασία υποβολής της αίτησης θα έπρεπε να σταματάει και να μην ολοκληρώνεται η υποβολή της, εφόσον ήταν ήδη επιλεγμένο το μεταπτυχιακό ή το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής, αλλά δεν είχε καταχωρηθεί ο αριθμός 1.
  • Το σύστημα προφανώς δεν έκανε διασταύρωση στοιχείων ούτε και υπήρξε πρόβλεψη, ώστε να εντοπιστεί η παράλειψη, να αναγνωριστεί ως σφάλμα και να προστατεύσει τους αιτούντες. Κάτι που συμβαίνει στην ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων άλλων δημόσιων φορέων.
  • Το επίμαχο πεδίο για το μεταπτυχιακό και για τους ΠΕ71 και ΠΕ61, στο οποίο και παραλείφθηκε η καταχώρηση του 1, δημιούργησε σύγχυση, καθώς πτυχίο και μεταπτυχιακό αναφέρονταν σε ένα κοινό πεδίο.
  • Επίσης, η επιλογή του 1 στο σχετικό πεδίο, έπρεπε να αποθηκεύεται και στη συνέχεια ο υποψήφιος να επιλέγει το επόμενο προσόν. Σε αντίθετη περίπτωση, η καταχώρηση του 1, υπήρχε περίπτωση να χαθεί ή να αλλάξει, κάτι που δεν διευκρινιζόταν στις οδηγίες.

Μετά την αναφορά των παραπάνω ζητάμε  να γίνουν δεκτές οι όποιες ενστάσεις κατατεθούν στον ΑΣΕΠ για το συγκεκριμένο ζήτημα συνεχίζοντας να πιστεύουμε στον μη τιμωρητικό χαρακτήρα του ΑΣΕΠ, καθώς αυτή η παράλειψη θα συνοδεύει τους εκπαιδευτικούς κατακεραυνώνοντας τη θέση τους στους πίνακες για τα επόμενα χρόνια, δεδομένου του επερχόμενου κλειδώματος των πινάκων.

Ευχαριστούμε

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης

 Δείτε επίσης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση