Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Eκπαιδευτικοί ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας: Αίτημα ενημέρωσης και αποκατάστασης άνισης μεταχείρισης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Eκπαιδευτικοί ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας: Αίτημα ενημέρωσης και αποκατάστασης της άνισης μεταχείρισης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Eκπαιδευτικοί ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας
Αίτημα

ΠΡΟΣ: την κα Νίκη Κεραμέως, Υπουργό Παιδείας.

ΑΠΟ: το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας και την

Ένωση Πτυχιούχων Αγγλικής Φιλολογίας Νομού Ηρακλείου Ε.Π.Α.Φ.Η.

ΚΟΙΝ.: Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ).

ΘΕΜΑ: Αίτημα ενημέρωσης και αποκατάστασης της άνισης μεταχείρισης των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας από το Υπουργείο Παιδείας.

Αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσει σε εκατοντάδες αναπληρωτές ΠE06 Αγγλικής Γλώσσας η ανακοίνωση μόνο 640 οργανικών κενών, την στιγμή μάλιστα που εισάγεται το μάθημα και στα νηπιαγωγεία.

Επί της ουσίας, ερωτήματα εγείρει κυρίως η ανακοίνωση

μόλις 528 οργανικών θέσεων Αγγλικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σε μια χρονιά που οι προσλήψεις αναπληρωτών έφτασαν τις 1.253.

Έκπληκτοι οι συνάδελφοι, που υπηρετούν τόσα χρόνια

αναπληρώνοντας ουσιαστικά τους εαυτούς τους σε έναν φαύλο κύκλο ανά την επικράτεια, διερωτώνται για την κατάσταση αυτή. Ωστόσο, είμαστε όλοι πρόθυμοι να υποδείξουμε τις πραγματικές οργανικές θέσεις ΠΕ06 καθώς είναι υπαρκτές και αυτές καλύπτουμε κάθε χρόνο.

Σε περίπτωση δε,

που γίνει περαιτέρω διερεύνηση για σύσταση οργανικών θέσεων, είμαστε σε ετοιμότητα να επισημάνουμε τα κενά, αφού πλέον και στα 4θεσια δημοτικά καλύπτουμε ωράριο περισσότερων των 12ωρων.

Ως εκ τούτου, αιτούμαστε:
  • Επίσημη και αιτιολογημένη απάντηση του Υπουργείου, σχετικά με τους λόγους αφενός εξαίρεσης του κλάδου μας από την διερεύνηση για σύσταση οργανικών θέσεων αφετέρου της τελικής απουσίας του από τις νέες οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως αυτές ανακοινώθηκαν με τροπολογία στις 08.06.2021.
  • Αποκατάσταση της άνισης μεταχείρισης που υφίστανται οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας, η οποία (ενν. η αποκατάσταση) μπορεί να επιτευχθεί με την πλήρη κάλυψη των οργανικών κενών μέσω των διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών του ανωτέρω κλάδου.
Θα είμαστε πάντα παρόντες στην μάχη

για μια ποιοτική δημόσια εκπαίδευση και θα παραμένουμε στις επάλξεις για την προάσπιση της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας στο Δημόσιο Σχολείο, αφού η γνώση της προσφέρει ευκαιρίες για σημαντική πνευματική, κοινωνική και επαγγελματική εξέλιξη στους μαθητές μας.

Με εκτίμηση,

Αθήνα, 20.07.2021

Το Συντονιστικό των Αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας

Δείτε επίσης

Μόνιμοι διορισμοί: ΦΕΚ κατανομής 11.700 θέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κατανομή 11.700 θέσεων γενικής κατά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση: 6.200 Α/θμια και 5.500 Β/θμια
Διορισμοί στη γενική: Τα βήματα που απομένουν-Ανάλυση χρονοδιαγράμματος-Τι έγινε στην περίπτωση της 3ΕΑ

Δείτε ακόμη

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
ΦΕΚ-ΑΣΕΠ πινάκων κατάταξης Προκήρυξης 1ΓΕ/2019: Κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ79
Οριστικοί Πίνακες 1ΓΕ-2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας
Οριστικοί Πίνακες 2ΓΕ/2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Κλάδων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει

Πριν φύγετε

ΑΣΕΠ: Νέοι αναμορφωμένοι Πίνακες 3ΕΑ/2019 κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ71
Αιτήσεις ΠΕΣΥΠ-ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ 2021-22: Από Δευτέρα 12.07 έως Τετάρτη 25.08.2021
Αποσπάσεις εντός περιοχής νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Είναι δυνατό να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση