Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς ΠΕ: “Θα είναι σαν να έχετε τάμπλετ αλλά δεν θα έχετε”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς ΠΕ: “Θα είναι σαν να έχετε τάμπλετ αλλά δεν θα έχετε” – Ανακοίνωση αναφορικά με τα έγγραφα του ΥΠΑΙΘ για τη διάθεση φορητών ηλεκτρονικών συσκευών

Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς ΠΕ

Εκπαιδευτικοί «Θα είναι σαν να έχετε τάμπλετ αλλά δεν θα έχετε»

Νίκη Κεραμέως 2020 μ.Χ.

Με δύο ανακοινώσεις που μοιάζουν περισσότερο με τις δηλώσεις του, κατά τα άλλα συμπαθέστατου, αντιπροέδρου του Εδεσσαϊκού, το υπουργείο παιδείας κατάφερε σε δυο μέρες να μπερδέψει μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.

Πρώτα βγήκαν στα ΜΜΕ και διαφήμιζαν ότι θα μοιράσουν τάμπλετ. Μετά ζήτησαν από τους διευθυντές να καταγράψουν τι υπάρχει σε κάθε σχολείο.

Μετά είπαν να καταγράψουν ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών και στο τέλος είπαν ότι δεν θα πάρουν τάμπλετ οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί, αλλά τα σχολεία, τα οποία είναι κλειστά και λογικά δεν θα τα χρησιμοποιήσει κανείς.

Και όσα σχολεία έχουν ήδη δεν θα πάρουν τίποτα καθώς αντιστοιχεί μία συσκευή ανά 50 μαθητές. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

Έτσι απλά, λιτά, νεοφιλελεύθερα, νεοδημοκρατικά.

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΣΥΝΕΔΕΛΦΕ;

ΥΓ. Στους γονείς που από προχτές ρωτάνε πότε θα πάρουν τα τάμπλετς τι να τους πούμε; Ότι η κυβέρνηση μοιράζει τα πάντα, αλλά μόνο από την τηλεόραση.

Προς το παρόν ας βολευτούν με τον παρακάτω τελευταίας τεχνολογίας υπολογιστή.

Δείτε σχετικά

Διευκρινίσεις αναγκών σε λάπτοπ και τάμπλετ: Νέο έγγραφο
Υποβολή αναγκών σε λάπτοπ-τάμπλετ: Εγγραφο του Υπουργείου Παιδείας
ΔΟΕ για λάπτοπ και τάμπλετ: Να δρομολογηθεί καταγραφή αναγκών με ενιαία κριτήρια για όλη τη χώρα

Δείτε επίσης

Παράταση απαγόρευσης λειτουργίας σχολείων έως 10 Μαΐου: Αποφασίσθηκε από την αρμόδια επιτροπή
Κεραμέως σε Φίλη: Συστρατευθείτε στην εθνική προσπάθεια-Τι ανέφερε στη Βουλή
Φίλης σε Κεραμέως: CISCOτιση στην Παιδεία-Τι ειπώθηκε από τον Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply