Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί ΔΥΠΑ: Ζητούν εξηγήσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τις αιτήσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί ΔΥΠΑ: Ζητούν εξηγήσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τις αιτήσεις τις τελευταίες ημέρες – Επιστολή εκπαιδευτικού.

Εκπαιδευτικοί ΔΥΠΑ

Ακολουθεί επιστολή εκπαιδευτικού για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί της ΔΥΠΑ τις τελευταίες ημέρες.

Η επιστολή

Μικρή εισαγωγή στην αρχή, για να γίνουν κατανοητά τα όσα ζούμε οι εκπαιδευτικοί το τελευταίο διάστημα, σε ένα παιχνίδι στο οποίο κληθήκαμε να παίξουμε, τελικά με αδιαφανείς όρους. Πλέον, οι εκπαιδευτικοί της Δ.ΥΠ.Α. καλούνται να καταχωρούν τα πτυχία και όλα τα πιστοποιητικά τους, στην πλατφόρμα του Μητρώου της Δ.ΥΠ.Α.

Στο συγκεκριμένο μητρώο καταθέσαμε όλα μας τα έγγραφα από 8 έως 19 Αυγούστου 2024 με βάση την αντίστοιχη πρόσκληση https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%A3%CE%9B%CE%A14691%CE%A92- 9%CE%A8%CE%95. Τις συγκεκριμένες αιτήσεις κλήθηκαν έπειτα, να ελέγξουν επιτροπές από το διοικητικό προσωπικό της Δ.ΥΠ.Α., χωρίς να γνωρίζει κανείς, ποιες είναι ακριβώς και αν είχαν τις αντίστοιχες και απαραίτητες οδηγίες, για να αξιολογήσουν όλα τα σχετικά έγγραφά μας, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος.

Τις τελευταίες ημέρες, βγήκαν τα αποτελέσματα και βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πολλά λάθη, αστοχίες, παραβλέψεις και ατελείωτες και λανθασμένες μοριοδοτήσεις στο μητρώο αναπληρωτών εκπαιδευτικών, κατά τον έλεγχο της μοριοδότησής μας. Η πρώτη εικόνα διαμορφώθηκε, όταν δημοσιεύθηκε επίσημα στις 23 Σεπτέμβρη 2024, το Μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. και αυτό συμβαίνει μέχρι αυτή τη στιγμή που σας κοινοποιώ την παρούσα επιστολή.

Για παράδειγμα, ποιοί είναι αυτοί που μοριοδότησαν ή όχι την επαγγελματική προϋπηρεσία όλων όσων εργαζόμασταν χρόνια στον ιδιωτικό τομέα Ειδικής Αγωγής και ενώ τόσα χρόνια την προσμετρούσαν, ξαφνικά κάποιοι μοριοδοτηθήκαμε και καποιοι όχι.

Γιατί, ενώ αναφερόταν ξεκάθαρα στην πρόσκληση η προϋπόθεση εξειδίκευσης στις σχολές ΑμεΑ ή η μοριοδότηση εκπαίδευσης ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ, δεν συνέβη τίποτα από τα δύο στην πράξη.

Η διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α., πλέον δεν δίνει σε κανέναν μας, ούτε αριθμό πρωτοκόλλου για τις αιτήσεις θεραπείας που αποστέλλουμε με email και δεν προβαίνει σε καμία απολύτως διόρθωση ή εξήγηση, γιατί συμβαίνουν όλα αυτά. Οι σχολές δεν έχουν προσλάβει εκπαιδευτικό προσωπικό, ενώ η εκπαιδευτική χρονιά έχει ήδη καθυστερήσει την έναρξή της.

Αυτά και πολλά άλλα, είναι λίγα από τα οποία μπορώ να καταθέσω σε ένα κείμενο.

• Οι σχολές ΑμεΑ, χρειάζονται προσωπικό με εξειδίκευση, εμπειρία στην Ειδική Αγωγή και ανθρώπους οι οποίοι επιλέγουμε συνειδητά να ασκούμε αυτό το επάγγελμα.

• Βρισκόμαστε σε αδιέξοδο, λόγω ενεργειών και αποφάσεων οι οποίες κινούνται κεκλεισμένων των θυρών.

• Παρακαλούμε να δοθούν εξηγήσεις, απαντήσεις και να γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθώσεις στις αιτήσεις μας ΣΗΜΕΡΑ, ώστε να μπορέσουν να ανοίξουν οι σχολές ΑΥΡΙΟ!

Με εκτίμηση

Ένας εκπαιδευτικός από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος πέρυσι παράτησε μια μόνιμη θέση στον ιδιωτικό τομέα Ειδικής Αγωγής, για να εξασκήσει το επάγγελμά του, στον δημόσιο οργανισμό της Δ.ΥΠ.Α. και φέτος, είναι και θα είναι άνεργος, επειδή η προϋπηρεσία του και οι σπουδές του παίχτηκαν κορώνα-γράμματα.

Δείτε επίσης

Τροποποίηση Κανονισμού Λειτουργίας ΣΑΕΚ (IEK): Αριθμός καταρτιζόμενων-Ημερομηνίες εγγραφών, μετεγγραφών-Χαρακτηρισμός φοίτησης 

19.181 προσλήψεις στο δημόσιο το 2025: Η κατανομή – Εγκριση για εκπαιδευτικούς τον Μάϊο 2025 

Αυστηροποίηση ποινών για παραμέληση ανηλίκων και την εφαρμογή «Safe Youth» προανήγγειλε ο Πρωθυπουργός

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση