Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί Εικαστικών Μαθημάτων: Ερώτηση στη Βουλή για τη ματαίωση της επιμορφωτικής διαδικασίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί Εικαστικών Μαθημάτων: Ερώτηση στη Βουλή για τη ματαίωση της επιμορφωτικής διαδικασίας, από τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη και Μ. Τζούφη.

Εκπαιδευτικοί Εικαστικών Μαθημάτων
ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων

για την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Δελτίο Τύπου της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων σχετικά με τη ματαίωση από το ΥΠΑΙΘ της υπερ-40ετής επιμορφωτικής διαδικασίας για τους εικαστικούς εκπαιδευτικούς

Οι Βουλευτές Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη καταθέτουν ως Αναφορά για την κα Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων το από 13-4-2022 Δελτίο Τύπου της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, στο οποίο καταγγέλλεται ότι το Υπουργείο Παιδείας για πρώτη φορά αρνείται να αδειοδοτήσει τη δια ζώσης επιμόρφωση των Εικαστικών Εκπαιδευτικών και κατά συνέπεια ματαιώνει τα ετήσια σεμινάρια της Ένωσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τον τρόπο, που αυτά διεξάγονται από το 1981, στερώντας δηλαδή αυτό που δεν μπορεί να προσφέρει.

Επιπλέον, αναφέρονται λόγοι για τους οποίους τα σεμινάρια δεν μπορούν να πραγματοποιούνται εκτός εργασιακού ωραρίου και εξ αποστάσεως και τονίζεται ότι τα σεμινάρια δεν κοστίζουν στον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά η πραγματοποίησή τους βασίζεται στο εθελοντικό έργο και τη συλλογική προσφορά των εκπαιδευτικών.

Τέλος, η Ένωση απορρίπτοντας συνολικά την αντιεκπαιδευτική και αντιπαιδαγωγική πολιτική του ΥΠΑΙΘ ζητά την απόσυρση κάθε εμποδίου στην πραγματοποίηση των επιμορφωτικών σεμιναρίων.

Επισυνάπτεται αντίγραφο του Δελτίου Τύπου.

Παρακαλούμε για την απάντηση και τις σχετικές ενέργειες και να μας ενημερώσετε σχετικά.

Δείτε επίσης

Νέες Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής: Πότε θα εκδοθούν-Πότε θα ξεκινήσουν αιτήσεις-Το χρονοδιάγραμμα 

ΟΛΜΕ-Αρχή Προστασίας Δεδομένων: Τι συζητήθηκε για τις ηλεκτρονικές εκλογές των σωματείων 

Συνάντηση ΟΛΜΕ με Υπουργείο Παιδείας: Προκήρυξη ΕΑΕ 20.04-διετία νεοδιόριστων-διορισμοί και νέο σύστημα-αξιολόγηση

Πανελλαδικές-Εγκύκλιοι υπολογισμού μορίων και κριτήρια ισοβαθμίας υποψήφιων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση