Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί-πανδημία: Η κοινωνία οφείλει να γνωρίζει!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί-πανδημία: Η κοινωνία οφείλει να γνωρίζει! Για τον κλάδο που παρά τις δυσκολίες έβαλε πλάτη στην πανδημία τόσο στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό κομμάτι-Του εκπαιδευτικού Φάνη Βουγά.

Του εκπαιδευτικού Φάνη Βουγά

Η κοινωνία οφείλει να γνωρίζει!

Συμπληρώνονται δύο χρόνια από τότε που ξεκίνησε η περιπέτεια της πανδημίας. Μιας περιπέτειας που θα έπρεπε να μας κάνει σοφότερους…

Πολίτες και Πολιτεία!

Δυστυχώς όμως πολύ σύντομα ξεχάσαμε τους ήρωες γιατρούς και νοσηλευτές, τους δασκάλους που προσπάθησαν να βρεθούν δίπλα στους μαθητές τους χωρίς το κράτος να τους παρέχει καμία στήριξη, τους απλούς πολίτες που παρά τους όποιους ενδοιασμούς εκτέλεσαν κατά γράμμα τις οδηγίες των ειδικών.

Δυστυχώς η πολιτεία για άλλη μια φορά δεν μπόρεσε να αναδείξει τις τεράστιες δυνατότητες του δημόσιου τομέα και των ανθρώπων που υπηρετούν σε αυτόν με αυταπάρνηση, παρά τις οικονομικές και όχι μόνο αντιξοότητες.

Ευτυχώς όμως πολλοί από εμάς είμαστε τυχεροί, γιατί ανήκουμε σε έναν ιστορικό κλάδο του δημοσίου, τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Σε έναν κλάδο που παρά τις δυσκολίες έβαλε πλάτη στην πανδημία τόσο στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό κομμάτι, όσο και στην ουσιαστική στήριξη της κοινωνίας μέσα από μια κίνηση υψηλού συμβολισμού.

Γιατί η πλειονότητα των εκπαιδευτικών έδειξε για άλλη μια φορά ότι ξέρει να αντιλαμβάνεται την ευθύνη και την υψηλή της αποστολή στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας με αρχές και αξίες.

Δείτε επίσης

Προσλήψεις Ειδικής Αγωγής 2021-22: 2.386 λιγότερες από πέρσι-μείον 1.440 στην Παράλληλη Στήριξη-Ποιοι οι λόγοι 

Απόψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την εκπαιδευτική πραγματικότητα 

Δείτε ακόμη

Διάθεση σελφ τεστ από Δευτέρα 14 έως και Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022 από τα φαρμακεία 

Κεραμέως για άνοιγμα πινάκων EAE-Πότε θα δοθεί το voucher των 200 €-Τι θα γίνει με τα self test 

Η ΔΟΕ για την αναφορά της Διευθύντριας του 12ου Δημοτικού Αθηνών σε βάρος 20 εκπαιδευτικών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply