Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί ΠΕ06 χαμένοι στη μετάφραση: Επιστολή αναπληρωτών για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί ΠΕ06 χαμένοι στη μετάφραση: Επιστολή αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ06 οι οποίοι διεκδικούν την άμεση κάλυψη του συνόλου των επικαιροποιημένων κενών οργανικών θέσεων.

Επιστολή αναφορικά με τα κενά οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΑ και της διεκδίκησης της κάλυψής τους με μόνιμους διορισμούς κοινοποίησε η Ενωση αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ06.

Η επιστολή
ΟΙ ΠΕ06 ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Το παιχνίδι του ποντικού με την γάτα παίζει τον τελευταίο καιρό η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ εμπαίζοντας τους εκπαιδευτικούς ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΑ. Καθώς διάφορες ΔΙΠΕ και ΔΙΔΕ αναρτούν οργανικές θέσεις και οργανικά κενά, παρατηρούμε ότι για μια ακόμη φορά το ΥΠΑΙΘ δεν έχει επικαιροποιήσει τα κενά ΠΕ06 – παρά την επίσημη αίτησή μας.

Παρατηρείται λοιπόν το φαινόμενο της παρουσίασης οργανικών κενών ως λειτουργικών κενών. Μια κατάσταση η οποία είναι άδικη σε τέσσερα επίπεδα: όχι μόνο για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 οι οποίοι αδυνατούν να μετατεθούν σε συγκεκριμένες διευθύνσεις, όχι μόνο για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 οι οποίοι καλούνται να αιτηθούν οργανική θεση αλλά και για τους επικείμενους μόνιμους διορισμούς των εκπαιδευτικών ΠΕ06 αλλά και τις προσλήψεις Αναπληρωτών ΠΕ06.

Θα χρησιμοποιήσει το ΥΠΑΙΘ αυτό το τέχνασμα ώστε να μην υλοποιήσει τον απαραίτητο αριθμό μόνιμων διορισμών για τους ΠΕ06; Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τα εναπομείναντα οργανικά κενά ΠΕ06 ξεπερνούν τα 500. Τότε πώς δικαιολογεί το ΥΠΑΙΘ την πρόσληψη περισσότερων από 2000 εκπαιδευτικούς ΠΕ06 ως πλήρους ωραρίου;  Είναι στατιστικά και μαθηματικά αδύνατο, συμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από ΔΙΠΕ και ΔΙΔΕ, όλα αυτές οι προσλήψεις να καλύπτουν αποκλειστικά λειτουργικά κενά.

Θα χρησιμοποιήσει πάλι το ΥΠΑΙΘ τον περιβόητο αλγόριθμο; Πώς μπορεί ένας αλγόριθμος να δώσει σωστά κι έγκυρα αποτελέσματα όταν η ανατροφοδότησή του βασίζεται σε λάθος στοιχεία και άκυρα νούμερα; Δεν είναι σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, η παραδοχή ότι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης είναι άρρηκτα συνυφασμένη με την διδασκαλία των Αγγλικών είναι ξεκάθαρα θέμα πολιτικής βούλησης. Είμαστε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ειδικότητα η οποία διδάσκει σε ΟΛΕΣ τις βαθμίδες εκπαίδευσης: από το Νηπιαγωγείο ως την Γ’ Λυκείου (και ως εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες εξετάσεις) αλλά και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στην οποία δεν υπάρχει Σχολή ή Τμήμα που να μην διδάσκονται τα Αγγλικά.

Πότε θα σταματήσει το ΥΠΑΙΘ να παίζει παιχνίδια με την επαγγελματική και την προσωπική μας ζωή;

Διεκδικούμε την άμεση κάλυψη του συνόλου των επικαιροποιημένων κενών οργανικών θέσεων για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΑ (δηλαδή προσθήκη των κενών που θα προκύψουν μετά την σύσταση νέων οργανικών θέσεων και την πρόσθεση των παραιτήσεων ΟΛΩΝ των τελευταίων ετών στα ήδη εναπομείναντα οργανικά κενά) με τουλάχιστον 1000 μόνιμους διορισμούς σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες ΚΑΙ τις αρχές της νομιμότητας και της ισονομίας. Και τελικά απαιτούμε ξανά να μας απάντησει υπεύθυνα ένας ειδικός του Υπουργείου τι να απαντήσουμε με την σειρά μας στους μαθητές μας όταν στα τέλη του Ιουνίου θα μας ρωτήσουν: Κυρία θα σας εχουμε ξανά του χρόνου;

 ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ06

Δείτε επίσης

Διορισμοί-εκπαιδευτικοί ΠΕ06: Αποκατάσταση της άνισης μεταχείρισης-Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί ΠΕ06: Ζητούν σύσταση νέων οργανικών θέσεων και μόνιμους διορισμούς 

Kοινωνικές παροχές προς εκπαιδευτικούς: Φάκελο προτάσεων κατέθεσε ο ΣΑΚΕΑ στο Υπ. Παιδείας 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες 

ΟΠΣΥΔ-Οδηγός υποβολής δικαιολογητικών βήμα-βήμα

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση