Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί ΠΕ79.01: Nα καταγραφούν πλήρως τα πραγματικά οργανικά κενά του κλάδου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί ΠΕ79.01: Nα καταγραφούν πλήρως τα πραγματικά οργανικά κενά του κλάδου – Να γίνει δίκαια η κατανομή των διορισμών – Επιστολή.

Με επιστολή τους οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ79.01 επισημαίνουν πως στην Πρόσκληση Μετατάξεων 2022-23 δεν υπάρχουν τα οργανικά κενά της ειδικότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ζητούν να καταγραφούν πλήρως τα πραγματικά οργανικά κενά του κλάδου και να γίνει δίκαια η κατανομή των διορισμών.

Ακολουθεί η επιστολή

Είμαστε μουσικοί εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ79.01.

Στις 16-5-2022 δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Παιδείας η υπ’ αρ. πρωτ.: 55292/Ε2 «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2022-2023», στην οποία παρατηρήσαμε την εξαφάνιση των οργανικών κενών της ειδικότητας μας από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Με την υπ’ αρ. 50923/Ε2 Εγκύκλιο αποσπάσεων για το σχολικό έτος 2021-22 τα οργανικά κενά μουσικών ΠΕ79.01 υπήρχαν κανονικά.

Τα οργανικά κενά, με βάση τις οργανικές θέσεις που δεν καλύφθηκαν από τους περσινούς διορισμούς, είναι περισσότερα από 550.

Πέρυσι έγιναν μόλις 135 διορισμοί ΠΕ79.01 στην πρωτοβάθμια, από τα 682 οργανικά κενά συνολικά.

Δεδομένου ότι η ανακοίνωση του αριθμού των θέσεων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα αναμένεται άμεσα (πιθανά μέσα στην επόμενη εβδομάδα), παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας και της Διεύθυνσης Προσωπικού, ώστε να καταγραφούν πλήρως τα πραγματικά οργανικά κενά του κλάδου ΠΕ79.01, όπως και για τη δίκαιη κατανομή των διορισμών ανάμεσα στις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Με εκτίμηση,

Εκπαιδευτικοί ΠΕ79.01

Δείτε επίσης

Σύλλογος Αποφοίτων Ωδείων ΤΕ16: Ζητά τη συμπερίληψη του κλάδου στους μόνιμους διορισμούς 

Οργανικά κενά Εγκυκλίου Μετατάξεων 2022: Περιλαμβάνονται και τα κενά που προέκυψαν από συνταξιοδοτήσεις      

Οργανικά κενά Δασκάλων 2022-23 4.173 | Πίνακας 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά κλάδο | Πίνακας 

Αιτήσεις απόσπασης ΕΕΠ-ΕΒΠ σε φορείς και υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας 2022-23 

ΦΕΚ: Μέτρα κορονοϊού έως 1η Ιουνίου 2022: Σχολεία-ΑΕΙ-ΙΕΚ-ΣΔΕ-Βρεφονηπιακοί-Φροντιστήρια

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply