Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί: Πώς θα φύγουμε από το στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή σε σχολεία και φορείς που δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί: Πώς θα φύγουμε από το στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή σε σχολεία και φορείς που δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί; – Επιστολή.

Εκπαιδευτικοί: Πώς θα φύγουμε από το στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή;

Επιστολή απέστειλαν εκπαιδευτικοί στην οποία επισημαίνουν πως υπάρχουν δομές εκπαίδευσης όπως τα ΚΕΔΑΣΥ, ΕΚΦΕ αλλά και σχολεία όπως τα Πρότυπα, τα Πειραματικά και τα Εκκλησιαστικά, στα οποία ενώ υπάρχουν πάγιες ανάγκες εκπαιδευτικού προσωπικού καθώς και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ δεν επιτρέπονται οι μόνιμοι διορισμοί.

Οι εκπαιδευτικοί αναρωτιούνται για το “πώς θα φύγουμε από το στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή σε σχολεία και φορείς που δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί, όταν δεν αλλάζει το νομοθετικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπονται διορισμοί στα παραπάνω σχολεία και φορείς”.

Ακολουθεί η επιστολή

Πώς θα φύγουμε από το στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή σε σχολεία και φορείς που δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί;

 Πάμπολλες φορές η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως έχει αναφέρει ότι στόχος είναι να φύγουμε επιτέλους από τη στρεβλή εφαρμογή του θεσμού του αναπληρωτή, δηλαδή οι αναπληρωτές να καλύπτουν μόνο έκτακτα κενά. Παρ’ όλ’ αυτά, υπάρχουν σχολεία και φορείς με πάγιες ανάγκες στις οποίες νομοθετικά δεν επιτρέπεται ο διορισμός εκπαιδευτικών, καθώς και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Αυτά τα σχολεία είναι τα Πρότυπα Σχολεία, τα Πειραματικά Σχολεία (εκτός των Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης) και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία, ενώ οι φορείς είναι Υπουργεία (κεντρικές υπηρεσίες), Διευθύνσεις Εκπαίδευσης,  ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Ε.Κ.Φ.Ε. κ.α.

Αναρωτιέται κανείς πώς θα φύγουμε από το στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή σε σχολεία και φορείς που δεν μπορούν να γίνουν διορισμοί, όταν δεν αλλάζει το νομοθετικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπονται διορισμοί στα παραπάνω σχολεία και φορείς. Σε συνδυασμό με το διπλασιασμό των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων επί Υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως το όλο φαινόμενο έχει κινηθεί προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης του στρεβλού θεσμού του αναπληρωτή.

Δείτε επίσης

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για νέες οργανικές, διορισμούς ΚΕΔΑΣΥ, νέα Τμήματα Ενταξης 

ΑΣΕΠ-γραπτός διαγωνισμός: Δεκτές όλες οι απαντήσεις σε 17 ερωτήσεις με πρόβλημα-Θέματα και ορθές απαντήσεις 

Καταγραφή στοιχείων απεργίας: Για επαναξιολόγηση δημόσιων πολιτικών-Εγγραφο Υπ. Εσωτερικών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση