Κυριακή, 26 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα το 2013-15: Αρση των συνεπειών ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα το 2013-15: Αρση των συνεπειών ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα το 2013-15

Ερώτηση για την άρση των συνεπειών για τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα την περίοδο 2013-2015, κατέθεσε στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου στη Βουλή, η κα Σοφία Ασημακοπούλου, Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης.

Η Βουλευτής ζητά από τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  και τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών να αναφέρουν για ποιους λόγους δεν υπήρξε μέχρι σήμερα η αποκατάσταση της βλάβης που υπέστησαν οι εκπαιδευτικοί, μιας και στο διάστημα αυτό, από το 2013 έως το 2015, τους παρακρατήθηκε το 25% των αποδοχών τους, το οποίο η πολιτεία δεν επέστρεψε ποτέ, ως όφειλε και αν προτίθενται  να διορθώσουν αναδρομικά την αδικία που υφίσταται η συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών, γιατί για 23 μήνες αµείβονταν µε το 75% των αποδοχών τους, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί αρνητικά ο τελικός μέσος όρος (ΜΟ) των συντάξιµων αποδοχών τους, άρα και το ποσό της σύνταξή τους.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 01-03-2024

Της ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΣ – ΧΑΪΔΩΣ Βουλευτού Β’ Πειραιώς

ΠΡΟΣ: Τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού – Τον κ. Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών

ΘΕΜΑ: «Άρση των συνεπειών για τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα την περίοδο 2013-2015»

Κύριοι, κύριοι Υπουργοί,

Με τον ν. 4172/2013 περίπου 2.500 εκπαιδευτικοί της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και επέστρεψαν στην υπηρεσία τον Ιούνιο του 2015 (ν.4325/15). Οι εκπαιδευτικοί αυτοί, εκτός από το ότι βίωσαν την άδικη διαθεσιμότητα τους, έχασαν και το 25% των αποδοχών τους για 23 περίπου μήνες. Αυτή η απώλεια δεν αποκαταστάθηκε μέχρι και σήµερα. Επιπλέον, αυτή η διαθεσιμότητα έχει επίπτωση και επηρέασε αρνητικά και τις συντάξιµες αποδοχές τους.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

1. Για ποιους λόγους δεν υπήρξε μέχρι σήμερα η αποκατάσταση της βλάβης που υπέστησαν οι εκπαιδευτικοί, μιας και στο διάστημα αυτό, από το 2013 έως το 2015, τους παρακρατήθηκε το 25% των αποδοχών τους, το οποίο η πολιτεία δεν επέστρεψε ποτέ, ως όφειλε;

2. Προτίθεστε να διορθώσετε αναδρομικά την αδικία που υφίσταται η συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών, γιατί για 23 μήνες αµείβονταν µε το 75% των αποδοχών τους, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί αρνητικά ο τελικός μέσος όρος (ΜΟ) των συντάξιµων αποδοχών τους, άρα και το ποσό της σύνταξή τους;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ

Δείτε επίσης

Μεγάλα προβλήματα στην Ειδική Αγωγή: Ερώτηση στη Βουλή για υποστελέχωση, Παράλληλη Στήριξη, ΚΕΔΑΣΥ, Μεταφορές, ΚΔΑΠ ΑμεΑ 

Στη Βουλή οι συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας εργαζομένων στη Δ΄ Αθήνας (Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και 1ο ΚΕΔΑΣΥ) 

Πιερρακάκης για Πανεπιστήμια-νέες Πανελλαδικές-bullying στα σχολεία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση