Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εκπαιδευτικοί-Τηλεκπαίδευση σε κλειστά σχολεία: “Ο χώρος του σχολείου παραμένει ο χώρος εργασίας μας”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εκπαιδευτικοί-Τηλεκπαίδευση σε κλειστά σχολεία: “Ο χώρος του σχολείου παραμένει ο χώρος εργασίας και μέσα σε αυτόν παρέχουμε το έργο μας”-Επιστολή Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ “Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ”.

Επιστολή κοινοποίησε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ “Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ” αναφορικά με την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής να μην λειτουργήσουν δια ζώσης τα σχολεία λόγω της κακοκαιρίας “Φίλιππος” και την εντολή του ΥΠΑΙΘ να πραγματοποιηθούν μαθήματα εξ αποστάσεως με Τηλεκπαίδευση.

Ο Σύλλογος ζητά να παραμένουν τα σχολεία ανοιχτά, έχοντας θέρμανση, με τους μαθητές “στον φυσικό τους χώρο και όχι πίσω από κάμερες”, τονίζοντας πως “κανείς εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να έχει και να διαθέτει τη δική του υλικοτεχνική υποδομή για την παροχή τηλεκπαίδευσης” , σημειώνοντας πως “παραμένει υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει σε όλους εκπαιδευτικούς τα απαιτούμενα μέσα για την εργασία τους”.

Η επιστολή

ΑΠ 43   – 9/03/22                                                         Προς : τα μέλη, ΔΟΕ, Δ/ΝΣΗ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΥΠΑΙΘ

 Αρκετά  με την προσπάθεια ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ του δημόσιου σχολείου!

Ντροπή  σε αυτούς  που κλείνουν τα σχολεία και υποδεικνύουν την τηλε «εκπαίδευση» ως φάρμακο  δια πάσα νόσο

 Αποδεικνύουν  για άλλη μια  φορά ότι είναι εντελώς ανίκανοι να λειτουργήσουν τα σχολεία με όρους αξιοπρεπείς για την υγεία όλων και την εκπαίδευση των παιδιών μας.

Με  εγκληματικό  τρόπο εμφανίζουν την τηλε- «εκπαίδευση» ως θεραπεία δια πάσα νόσο., Αδιαφορούν για μαθητές και γονείς!  Αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευτικούς ως  τηλεκατευθυνόμενα ρομπότ. Για άλλη μια φορά τονίζουμε ότι  η τηλε-εκπαίδευση  δεν αντικαθιστά τη  δια ζώσης διδασκαλία. Τα ψυχοσυναισθηματικά   και μαθησιακά προβλήματα των μαθητών μας που  αφήνει πίσω η πανδημία πολλαπλασιάζονται.

Εκεί στο  ΥΠΑΙΘ ας καταλάβουν επιτέλους  ότι το σχολείο δεν είναι καφετέρια με τραπεζοκαθίσματα να μαζεύονται και να στήνονται ανάλογα με τον καιρό!

Εμπαίζουν ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές-γονείς & εκπαιδευτικούς), όλη την  κοινωνία.

Την  Πέμπτη  10 Μαρτίου, με απόφαση του  Περιφερειάρχη Αττικής παραμένουν κλειστά τα σχολεία και της Ανατολικής Αττικής.

Υπενθυμίζουμε ότι:
  • Κανένας/καμία εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παρέχει τηλεκπαίδευση από το σπίτι του/της.
  • Ο χώρος του σχολείου παραμένει ο χώρος εργασίας μας και μέσα σε αυτόν παρέχουμε το έργο μας.
  • Κανείς εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να έχει και να διαθέτει τη δική του υλικοτεχνική υποδομή για την παροχή τηλεκπαίδευσης. Παραμένει υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει σε όλους εκπαιδευτικούς τα απαιτούμενα μέσα για την εργασία τους.
  • Κανείς δεν υποχρεούται να ανοίξει κλειστά σχολεία.

Επικαιροποιούμε την ανακοίνωσή μας από 26/1  Τα σχολεία είναι ΚΛΕΙΣΤΑ με ευθύνη της Περιφέρειας ❌ Κανένας δεν υποχρεούται να παρέχει τηλεκπαίδευση από το σπίτι του! Κανένας συνάδελφος δεν υποχρεούται να μεταβεί σε ΚΛΕΙΣΤΑ σχολεία με δική του ευθύνη! – Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Κώστας Σωτηρίου”Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Κώστας Σωτηρίου” (syllogosksotiriou.gr)

Αρκετά   με την τηλεκπαίδευση!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ σχολεία ΑΝΟΙΧΤΑ με θέρμανση, με τους/τις εκπαιδευτικούς και τα παιδιά στο φυσικό τους χώρο και όχι  πίσω από κάμερες!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ  εκπαίδευση που δεν αποκλείει αλλά αντίθετα διασφαλίζει την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών μας. Αυτό σημαίνει δημόσιο σχολείο!

Δείτε επίσης

Κλειστά σχολεία 11-3-2022 εξαιτίας της κακοκαιρίας Φίλιππος-Η λίστα ανανεώνεται 

Τηλεκπαίδευση στα κλειστά σχολεία λόγω της κακοκαιρίας “Φίλιππος” | Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ 

ΙΕΠ: Οδηγός έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και ερευνών που υλοποιούνται σε σχολικές μονάδες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση