Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ: Μονίμων και αναπληρωτών-Ανακοίνωση ΙΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ: Μονίμων και αναπληρωτών – Αιτήσεις από Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020 έως Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020.

Εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΕΠΑΛ

Υλοποίηση εξ αποστάσεως Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ (μονίμων και αναπληρωτών) και εμπλεκομένων στελεχών εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της Πράξης: «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υλοποίηση της Επιμόρφωσης»

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΙΕΠ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5022549, ΣΑΕ3451 με κωδικό 2019ΣΕ34510002, Άξονες Προτεραιότητας 7, 8, 9, στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Θεματικές ενότητες

Στο πλαίσιο της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» προβλέπεται η υλοποίηση της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ΕΠΑ.Λ. και στελεχών εκπαίδευσης των ΕΠΑ.Λ. που εμπλέκονται στις παρακάτω θεματικές ενότητες της Δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» (στο εξής ΜΝΑΕ):

  • Θεματική Ενότητα 1 (ΘΕ1): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 2 (ΘΕ2): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Μαθηματικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 3 (ΘΕ3): Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή/τριας – Ο ρόλος του/της στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.
Η υλοποίηση της επιμόρφωσης αφορά τις εξής ομάδες στόχους – ωφελούμενους:

α) εκπαιδευτικούς και στελέχη της εκπαίδευσης των ΕΠΑ.Λ. των κλάδων ΠΕ02 (Φιλολόγων) και ΠΕ03 (Μαθηματικών) για την υποστήριξη – εφαρμογή εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας για την ενίσχυση των μαθητών/τριών σε γνωστικό επίπεδο και στο επίπεδο της ενεργού εμπλοκής τους, με όρους διαφοροποιημένης προσέγγισης της διδασκαλίας και της μάθησης, στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών στην Α’ ΕΠΑ.Λ.

β) εκπαιδευτικούς ΕΠΑ.Λ. (όλων των ειδικοτήτων) συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης των ΕΠΑ.Λ. για την ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών (Σύμβουλος Καθηγητής/τριας).

Η επιμόρφωση διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.).

Αιτήσεις

Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες καλούνται να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

Ως ημερομηνία έναρξης υποβολής των αιτήσεων ορίζεται η Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020 και καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων των ενδιαφερόμενων είναι η Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020.

Δείτε την Πρόσκληση εξ αποστάσεως Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας-Οι 3 άξονες
Επιμόρφωση αξιοποίησης iPads ως εκπαιδευτικών εργαλείων: Εκκίνηση Προγράμματος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση