“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εξέταση ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εξέταση ειδικών μαθημάτων στις Πανελλαδικές: Ερώτηση στη Βουλή από 30 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για την ανάγκη πραγματοποίησης εξετάσεων κατά τόπους.

Εξέταση ειδικών μαθημάτων

Ερώτηση προς την Yπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως κατέθεσαν 30 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με θέμα:

“Λήψη άμεσων μέτρων για την εξέταση των ειδικών μαθημάτων των Πανελλήνιων εξετάσεων”.

Τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα Ειδικά μαθήματα είναι:
  • Το Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο,
  • οι Ξένες Γλώσσες,
  • τα 4 μουσικά μαθήματα (Αρμονία, Έλεγχος Μουσικών & Ακουστικών Ικανοτήτων, Μουσική Εκτέλεση & Ερμηνεία, Μουσική Αντίληψη & Γνώση).

Σύμφωνα με τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι μαθητές της περιφέρειας που επιλέγουν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Ειδικών μαθημάτων καλούνται να μεταβούν στα εξεταστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Λαμβάνοντας υπόψη πως οι μαθητές και οι μαθήτριες, πέραν του άγχους των εξετάσεων, επιβαρύνονται με την ταλαιπωρία ενός πολυήμερου ταξιδιού από και προς τα εξεταστικά κέντρα.

Οι ερωτήσεις

Επειδή η μετακίνηση με τα ΜΜΜ, η διαμονή σε ξενοδοχεία και ο συγχρωτισμός μαθητών και συνοδών από όλη τη χώρα στα εξεταστικά κέντρα δύναται να θέσει σε κίνδυνο την υγεία των υποψηφίων και των οικογενειών τους, οι Βουλευτές ερωτούν την αρμόδια Υπουργό:

  • Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει για την προστασία των μαθητών και των μαθητριών από που θα συμμετάσχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων και καλούνται να μεταβούν από την περιφέρεια στα εξεταστικά κέντρα της Αθήνα και της Θεσσαλονίκης;
  • Προσανατολίζεται στη συγκρότηση τοπικών εξεταστικών κέντρων για τα ειδικά μαθήματα, όπως συμβαίνει με τα υπόλοιπα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων;
Συλλογοι γονέων & κηδεμόνων

Σημειώνεται, από την Αξιωματική Αντιπολίτευση, πως την ανάγκη εξέτασης των ειδικών μαθημάτων κατά τόπους τονίζουν μια σειρά από Συλλόγους γονέων & κηδεμόνων (πχ: Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων, Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Περιφέρειας Κρήτης).

Την ερώτηση υπογράφουν οι Βουλευτές:

Φίλης Νίκος, Τζούφη Μερόπη, Πολάκης Παύλος, Αβραμάκης Ελευθέριος, Βαρδάκης Σωκράτης, ΒέτταΚαλλιόπη, Γκαρά Αναστασία, Γκιόλας Ιωάννης, Ζαχαριάδης Κώστας, Θραψανιώτης Μανόλης, ΚαρασαρλίδουΦρόσω, Κασιμάτη Νίνα, Καφαντάρη Χαρά, Μάλαμα Κυριακή, Μαμουλάκης Χαράλαμπος, Μάρκου Κώστας, Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος, Μπάρκας Κώστας, Μωραΐτης Θάνος, Παπαηλιού Γεώργιος, Πούλου Παναγιώτα, Ραγκούσης Γιάννης, Σαντορινιός Νεκτάριος, Σκουρλέτης Πάνος, Σκουρολιάκος Πάνος, Σκούφα Μπέττυ, Σπίρτζης Χρήστος, Φάμελλος Σωκράτης, Χρηστίδου Ραλλία, Ψυχογιός Γεώργιος.

Δείτε την Ερώτηση αναλυτικά

Δείτε επίσης

Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις: Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
Μόνιμοι διορισμοί-προσλήψεις αναπληρωτών: Διατάξεις στο νομοσχέδιο για το 2020-21
Παράθεση στοιχείων στη Βουλή: Για μόνιμους διορισμούς και παράλληλη στήριξη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση