“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εξεταστέα ύλη Γ’ Λυκείου 2019-2020 – Νέο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εξεταστέα ύλη Γ’ Λυκείου 2019-2020: Πίνακας Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων με αλλαγές – Αναλυτική παρουσίαση της διδακτέας/εξεταστέας ύλης.

Εξεταστέα ύλη Γ’ Λυκείου 2019-2020

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το έτος 2019-2020 – Δήλωση του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου

Από το ΥΠΠΕΘ ανακοινώθηκε 30-5-2019 η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) – Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που η ύλη ανακοινώνεται από τον Μάιο, με στόχο την έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών και μαθητριών για το νέο σχολικό έτος.

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Γαβρόγλου δήλωσε:

«Ανακοινώνουμε σήμερα, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά, την εξεταστέα ύλη για την Γ’ Λυκείου του σχολικού έτους 2019-2020. Για να υπάρξει μία ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα, το σύνολο της ύλης συμπεριλαμβάνεται στα ήδη υπάρχοντα βιβλία, ώστε να μπορεί να διδαχθεί με άνεση από τους εκπαιδευτικούς και να εμπεδωθεί αποτελεσματικά από τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, υπάρχει μία λελογισμένη αύξηση της ύλης σε ορισμένα μόνον μαθήματα ενώ στα υπόλοιπα η ύλη μένει ως έχει, και θα παρακαλούσα, για το όφελος των παιδιών, να μην υπάρχουν αποπροσανατολιστικές συζητήσεις γύρω από το συγκεκριμένο θέμα.

Εισάγεται νέα αντίληψη στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών και της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας που ευνοεί την κατανόηση αντί της αποστήθισης.

Η εξεταστέα ύλη ακολουθεί τη λογική και τη δομή της Γ’ Λυκείου, όπου τα τρία μαθήματα του κάθε επιστημονικού πεδίου θα διδάσκονται για 6 ώρες την εβδομάδα -μαζί με τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία- μάθημα υποχρεωτικό για όλα τα πεδία.

Η εξεταστέα ύλη που μόλις ανακοινώθηκε είναι ένα πρώτο και σημαντικό βήμα ώστε να αρχίσει βαθμιαία να εδραιώνεται η αντίληψη ότι τα παιδιά μπορούν να προετοιμάζονται με επιτυχία για τα πανεπιστήμια, επενδύοντας αποκλειστικά στη σχολική διδασκαλία».

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ΛΑΤΙΝΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΦΥΣΙΚΗ

ΧΗΜΕΙΑ

Δείτε επίσης:

Ενταξη Τμημάτων και Σχολών στα Επιστημονικά Πεδία για τις Πανελλαδικές

Πρόσβαση αποφοίτων ΕΠΑΛ σε Πανεπιστήμια και Σχολές – Το ΦΕΚ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση