Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εξοπλισμός και σύνδεση στο internet μαθητών: Ανάγκη εφοδιασμού όλων-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εξοπλισμός και σύνδεση στο internet μαθητών: Ανάγκη εφοδιασμού όλων – Ερώτηση στη Βουλή από την κα Φωτεινή Μπακαδήμα, Βουλευτή του ΜέΡΑ25.

Εξοπλισμός και σύνδεση στο internet μαθητών

Αθήνα, 13 Νοεμβρίου 2020

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων τον Υπουργό Εσωτερικών

 Θέμα: «Ανάγκη εφοδιασμού μαθητών με εξοπλισμό και σύνδεση στο internet»

 Μία εβδομάδα τηλεκπαίδευσης ολοκληρώνεται με πολλά προβλήματα σύνδεσης για πολλούς μαθητές στη χώρα μας λόγω είτε της πλατφόρμας Webex είτε του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου.

Τα προβλήματα όμως, δεν περιορίζονται στη σύνδεση μόνο, δυστυχώς, καθώς η οικονομική κατάσταση πολλών νοικοκυριών δεν επιτρέπει την αγορά του κατάλληλου εξοπλισμού ή σύνδεση υψηλών ταχυτήτων, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό δεκάδων μαθητών και μαθητριών από την εκπαιδευτική διαδικασία.

Με δεδομένο, μάλιστα, πως τα παιδιά παίρνουν απουσίες για τη μη συμμετοχή τους, είναι ορατός ακόμα και ο κίνδυνος να χάσουν τη χρονιά.

Σύμφωνα με πολλά δημοσιεύματα εφημερίδων, μαθητές/τριες του 7ου  Γυμνασίου Κορυδαλλού πήραν την πρωτοβουλία αλληλεγγύης και με ειδική άδεια από τη διεύθυνση ανάλαβαν να εντοπίσουν μαθητές που, για οικονομικούς λόγους, δεν μπορούν να έχουν τον απαραίτητο τεχνικό εξοπλισμό για να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους.

Πρόθεσή τους, να διαθέσουν τα χρήματα που έχουν συγκεντρώσει από δράσεις για την αγορά tablets για τους μαθητές.

Ταυτόχρονα ενημερωνόμαστε από την παράταξη «Μαζί για τον Κορυδαλλό» πως δεδομένου ότι πολλοί δήμοι ήδη, με δική τους δαπάνη, έχουν καλύψει το κενό αυτό για μαθητές που αποδεδειγμένα δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα, έχει επανειλημμένα τεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο η ανάγκη ο Δήμος Κορυδαλλού να επιτελέσει τον ρόλο του στα σχολεία του Κορυδαλλού, προκειμένου να πάψει να υφίσταται ο αντισυνταγματικός αποκλεισμός μαθητών από την εκπαίδευση.

Κατόπιν των παραπάνω και με δεδομένο πως παραμένει άγνωστη η διάρκεια της, απαιτούμενης λόγω κορονοϊού, τηλεκπαίδευσης των μαθητών,

Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:
  1. Είναι ενήμεροι για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αποκλείει κάποιους μαθητές από την εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
  2. Έχει διερευνηθεί από τις κατά τόπους σχολικές επιτροπές ο αριθμός μαθητών που δεν μπορούν να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση;
  3. Αν ναι, ποιος ο αριθμός μαθητών σε οικονομική αδυναμία αγοράς εξοπλισμού σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό, Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα, Σαλαμίνα;
  4. Αν όχι, υπάρχει πρόβλεψη να γίνει καταγραφή αναγκών;
  5. Ποια άμεσα μέτρα θα λάβουν ώστε να παύσει αυτός ο αποκλεισμός;
  6. Υπάρχει πρόβλεψη για διάθεση έκτακτου κονδυλίου στους δήμους για την αγορά τεχνικού εξοπλισμού σε μαθητές που είναι σε οικονομική αδυναμία;
  7. Από τα κονδύλια που δόθηκαν κατά το πρώτο κύμα πανδημίας στους δήμους της Β’ περιφέρειας Πειραιά, υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα κονδύλια;
  8. Αν ναι, προβλέπεται να διατεθούν για την αγορά εξοπλισμού σε μαθητές με οικονομική αδυναμία;
  9. Αν οι δήμοι δεν μπορούν να καλύψουν το κόστος, υπάρχει ανάλογη πρόβλεψη από το Υπουργείο Παιδείας;
  10. Θα υπάρξει ανάλογη μέριμνα και για τους φοιτητές;

Η ερωτώσα βουλευτής

 Φωτεινή Μπακαδήμα

Δείτε επίσης

Τηλεκπαίδευση-Ανακοινώσεις Νέας Δημοκρατίας-ΣΥΡΙΖΑ για τους μαθητές της κοινότητας Πεύκης Ηλείας
 Αναστασία Γκίκα: Είμαστε εδώ για να αντιμετωπίζουμε άμεσα τυχόν αρρυθμίες και εμπόδια
Συνέχιση λειτουργίας ειδικών σχολείων εν μέσω πανδημίας: Ερώτηση στη Βουλή από το ΚΚΕ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση