Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ελαττωματικά self tests: Ερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή του ΜέΡΑ25 Φωτεινή Μπακαδήμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ελαττωματικά self tests: Ερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή του ΜέΡΑ25 Φωτεινή Μπακαδήμα-Γονείς και εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν πως προμηθεύτηκαν self tests με φιαλίδια χωρίς καθόλου υγρό αντιδραστήριο – Στα Ιωάννινα η πλειοψηφία των παιδιών που είχαν βγει θετικά στο self test, στο rapid test, διαγνώσθηκαν αρνητικά.

Ελαττωματικά self tests

Ερώτηση κατέθεσε η Βουλευτής της Β Πειραιά και Γραμματέας της ΚΟ του ΜέΡΑ25 κα Φωτεινή Μπακαδήμα στη Βουλή με θέμα​​ “Ελαττωματικά self tests”.

Η Βουλευτής ​αναφέρει πως πολλοί γονείς και εκπαιδευτικοί σε διάφορες περιοχές της χώρας καταγγέλλουν πως προμηθεύτηκαν self tests των οποίων τα φιαλίδια δεν περιείχαν καθόλου υγρό αντιδραστήριο.

Η Ερώτηση

Προς:   τον Υπουργό Υγείας

              την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Ελαττωματικά self tests

Πολλοί γονείς σε διάφορες περιοχές της χώρας, μεταξύ αυτών στην Κω και στους Φούρνους Ικαρίας καταγγέλλουν πως προμηθεύτηκαν self tests για τους μαθητές που σήμερα ξεκινούν το σχολείο, των οποίων τα φιαλίδια δεν περιείχαν καθόλου υγρό αντιδραστήριο, ενώ ανάλογες καταγγελίες έκαναν και πολλοί εκπαιδευτικοί.

Την ίδια στιγμή, στα Ιωάννινα η πλειοψηφία των παιδιών που είχαν βγει θετικά στο self test, στη συνέχεια, στο rapid test, διαγνώσθηκαν αρνητικά.

Κατόπιν των παραπάνω

και με δεδομένο πως αφενός δεν είναι εφικτή η προμήθεια νέου δωρεάν self test, καθώς είναι συγκεκριμένες οι ποσότητες και η συχνότητα διάθεσης και αφετέρου είναι απαραίτητη προϋπόθεση προσέλευσης μαθητών και εκπαιδευτικών στα σχολεία η βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος self test;

Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:
  1. Πόσες καταγγελίες έχουν γίνει για ελαττωματικά self tests που δεν έχουν υγρό αντιδραστήριο;
  2. Πρόκειται για παρτίδα συγκεκριμένης εταιρείας ή είναι γενικότερο το πρόβλημα;
  3. Πώς εξηγείται το πρόβλημα με τα self tests στα Ιωάννινα;
  4. Αφορούσε παρτίδα συγκεκριμένης εταιρείας ή έχουν εντοπιστεί ανάλογα προβλήματα σε όλες τις εταιρείες;
  5. Ποια η πρόβλεψη για τη δυνατότητα άμεσης αντικατάστασής τους με νέο δωρεάν self test από το φαρμακείο ώστε να μπορούν να προσέρχονται μαθητές και εκπαιδευτικοί στα σχολεία με την απαραίτητη βεβαίωση;
  6. Ποια διαδικασία οφείλουν να ακολουθούν μαθητές και εκπαιδευτικοί ώστε να ενημερώνουν έγκαιρα το σχολείο πως έχουν προμηθευτεί ελαττωματικό self test και επομένως δεν μπορούν να προσέλθουν με βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος;
  7. Υπάρχει πρόβλεψη για εναλλακτική δυνατότητα προσέλευσης στο σχολείο μέχρι να λυθεί το πρόβλημα, όπως αποφασίσθηκε για τους εργαζόμενους που μπορούν την εβδομάδα από 10/5/2021 να καταχωρούν το αποτέλεσμα του self test εντός της εβδομάδας και όχι την πρώτη μέρα φυσικής παρουσίας τους στην εργασία;
  8. Θα υπάρξει πρόβλεψη ώστε να μην πάρουν απουσία οι μαθητές που δηλώνουν το ελαττωματικό self test και αντιστοίχως να μη χάνουν το ημερομίσθιό τους οι εκπαιδευτικοί με ανάλογο πρόβλημα;
  9. Με δεδομένο το περιστατικό στα Ιωάννινα, πόσο αποτελεσματικά είναι τελικά τα self tests, που πλέον καλούνται να κάνουν όλοι όσοι μεταβαίνουν στις υποχρεώσεις τους, είτε αυτό είναι η εργασία τους είτε το σχολείο;

 Δείτε επίσης

Σχολεία-θετικά self test: Προσεγγίζουν τις 3.000
Προβλήματα πλατφόρμας self-test: 858 θετικά σε σύνολο δηλωθέντων 255.528 μέχρι στιγμής
Κορονοϊός-μέτρα 10 έως 14.05: Ανοιγμα δραστηριοτήτων-Επαναλειτουργία σχολείων-Φροντιστηρίων-ΚΞΓ | ΦΕΚ
Δημόσιο: Προθεσμία δήλωσης self test έως 16 Μαΐου: Τροποποίηση ΚΥΑ
Επαναλειτουργία σχολείων από Δευτέρα 10.05: Οδηγίες και για το self test από το ΥΠΑΙΘ | Εγγραφο
Φαρμακεία-διάθεση self test: Από 10 έως 12.05 στην εκπαιδευτική κοινότητα-Από 13 έως 19.05 λοιποί δικαιούχοι

Δείτε ακόμη

Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Ποσοστό προστασίας ανά δόση εμβολίου Pfizer/BioNTech-Astra Zeneca-Moderna-Johnson & Johnson
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση