Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ελεύθερη είσοδος σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους για εκπαιδευτικούς | Δικαιολογητικά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ελεύθερη είσοδος σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους για εκπαιδευτικούς: Τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για έκδοση κάρτας για πρώτη φορά και για επανέκδοση.

Ελεύθερη είσοδος

Σύμφωνα με το ΦΕΚ B 2916 – 31.12.2015 δικαιούνται να αποκτήσουν Δελτίο ελεύθερης εισόδου τριετούς διάρκειας, με δικαίωμα ανανέωσης, μεταξύ άλλων και οι εκπαιδευτικοί λειτουργοί της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (εν ενεργεία ημεδαποί και αλλοδαποί).

Στην περίπτωση των αναπληρωτών και των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, η έκδοση Δελτίου ελεύθερης εισόδου είναι δυνατή για το διάστημα που ασκούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα.

Που γίνεται η έκδοση Δελτίου ελεύθερης εισόδου

Η έκδοση Δελτίου ελεύθερης εισόδου γίνεται από τα κατά τόπους Αρχαιολογικά μουσεία ή τις Εφορείες αρχαιοτήτων με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για έκδοση Δελτίου ελεύθερης εισόδου

Σύμφωνα με ενημέρωση του Αιρετού ΑΠΥΣΠΕ Ηπείρου Φίλιππου Ευαγγέλου τα απαραίτητα δικαιολογητικά  για την έκδοση Δελτίου ελεύθερης εισόδου είναι τα εξής:

Για την περίπτωση  έκδοσης Δελτίου για 1η φορά:

1) Δύο φωτογραφίες

2) Βεβαίωση από τη Διεύθυνση του σχολείου που να αναφέρει: α) το ονοματεπώνυμο του εκπαιδευτικού, β) ότι είναι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ……, γ) το σχολείο που υπηρετεί και δ) αν είναι μόνιμος ή αναπληρωτής.

3) Αίτηση στα κατά τόπους αρχαιολογικά μουσεία ή τις εφορείες αρχαιοτήτων

Για την περίπτωση επανέκδοση Δελτίου:

1) Μία φωτογραφία

2) Η παλιά κάρτα ελεύθερης εισόδου

3) Βεβαίωση από τη Διεύθυνση του σχολείου που να αναφέρει: α) το ονοματεπώνυμο του εκπαιδευτικού, β) ότι είναι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ……, γ) το σχολείο που υπηρετεί και δ) αν είναι μόνιμος ή αναπληρωτής.

4) Αίτηση στα κατά τόπους αρχαιολογικά μουσεία ή τις εφορείες αρχαιοτήτων.

Δείτε το ΦΕΚ “Δικαίωμα εισόδου σε μεμονωμένα μνημεία, οργανωμένους αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και μουσεία που ανήκουν στο Δημόσιο” με το Παράρτημα με τους Αρχαιολογικούς χώρους όλης της χώρας – ΦΕΚ B 2916 – 31.12.2015

________________________

Δείτε

 Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις
Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

________________________

Δείτε επίσης

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου
Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης
Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

________________________

Πριν φύγετε

ΕΠΕΚΕ ΣΥΡΙΖΑ: Η Εκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εκπαίδευση στην Ελλάδα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση