Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ελεγχος στοιχείων μαθητών ειδικών εκπ/κών αναγκών που φοιτούν στο γενικό σχολείο-Οδηγίες ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ελεγχος στοιχείων μαθητών ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών που φοιτούν στο γενικό σχολείο – Οδηγίες ΥΠΑΙΘ για την καταχώριση και τον έλεγχο.

Ελεγχος στοιχείων μαθητών

Να ελέγξουν την ορθότητα των καταχωρισμένων στοιχείων των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) μαθητών/μαθητριών, τα οποία αφορούν τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021- 2022 και να ολοκληρώσουν την εισαγωγή των στοιχείων για το τρέχον σχολικό έτος 2022-2023, αναφορικά με τις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) μαθητών/τριών, καλεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων τους Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, με καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης την Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023.

Ακολούθως έως την Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023 καλούνται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης να εποπτεύσουν τη διαδικασία, να ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν την υλοποίηση για τα σχολεία ευθύνης τους και έως την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023 καλούνται οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) καλούνται να επιβεβαιώσουν εγγράφως την ολοκλήρωση της διαδικασίας στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Για την καταχώριση των στατιστικών στοιχείων μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) που φοιτούν στο γενικό σχολείο, η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων εξέδωσε Οδηγό, σύμφωνα με τον οποίο

Σχετικά με την είσοδο στο σχολικό έτος 2022-2023 θα πρέπει να γίνει:

Α. Συμπλήρωση του πεδίου ΝΑΙ/ΟΧΙ για Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες [Στοιχεία φορέα> Γενικά στοιχεία: Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες]

▪ Αν η σχολική μονάδα δεν διαθέτει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, επιλέγει ΟΧΙ στο αντίστοιχο πεδίο

▪ Αν η σχολική μονάδα διαθέτει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, επιλέγει ΝΑΙ στο αντίστοιχο πεδίο και προχωρά στην καρτέλα Μαθητές> Στοιχεία Μαθητών> Συγκεντρωτικά Στοιχεία Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών, στις φόρμες 1-9

Β. Καταχώριση του αριθμού μαθητών με γνωμάτευση από εγκεκριμένο φορέα (Ν.3699/2008, όπως τροποποιήθηκε & ισχύει) ανά υποστήριξη στη φόρμα 1, και έλεγχος των στοιχείων σε όποια από τις φόρμες 2-9 υπάρχουν καταχωρίσεις. Ειδικότερα, αν υπάρχουν καταχωρήσεις στη φόρμα 9, ο αριθμός των μαθητών (Α) πρέπει να χωριστεί σε (Α) και (Θ).

Γ. Επανάληψη για το σχολικό έτος 2020-2021, 2021-2022

Δ. ενημέρωση του ΠΣ myschool σε καθημερινή βάση όταν υφίστανται μεταβολές (στο πλήθος μαθητών που λαμβάνουν υποστήριξη, σε νέες γνωματεύσεις/εγκρίσεις).

Δείτε αναλυτικά τον Οδηγό εδώ

Δείτε επίσης

Ναι στις Υπηρεσιακές Μεταβολές από το ΣτΕ: Συνεδριάζουν ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ-ΚΥΣΕΕΠ | Ανακοινώσεις 

Μετονομασίες Τμημάτων Eνταξης Α/θμιας και Β/θμιας λόγω συγχώνευσης και μετονομασίας σχολ. μονάδας υπαγωγής

Αιτήσεις για παιδικούς-βρεφονηπιακούς σταθμούς-ΚΔΑΠ-ΚΔΑΠ ΑμεΑ από 20.06 έως 11.07.2023 με βάση το ΑΦΜ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply