Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΛΕΣΥΠ-Αξιοποίηση στελεχών ΣυΕΠ: Επιστολή στην Υπουργό Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΛΕΣΥΠ-Αξιοποίηση στελεχών ΣυΕΠ: Επιστολή στην Υπουργό Παιδείας από την Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού.

ΕΛΕΣΥΠ-Αξιοποίηση στελεχών ΣυΕΠ

15-7-2021

Προς

την Υπουργό Παιδείας, κα. Νίκη Κεραμέως

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή μας θέλουμε –με αφορμή την διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών ΣυΕΠ την οποία επισυνάπτουμε- να διατυπώσουμε, ως επιστημονική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού με αδιάλειπτη παρουσία και προσφορά από το 1985, την αναγκαιότητα χάραξης μιας εκπαιδευτικής πολιτικής που θα απαντά στις ανάγκες των πολιτών και τις επιταγές της εποχής μας στον τομέα της δια βίου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού.

Όπως με επιστολή μας στις αρχές ανάληψης των καθηκόντων σας, επισημάναμε είναι αναγκαία η ορθή αξιοποίηση των ειδικά καταρτισμένων ατόμων στην ΣυΕΠ, ώστε να συνδράμουν αποτελεσματικά στην κοινωνική και οικονομική πρόοδο της χώρας μας.

Η συμβουλευτική στήριξη των μαθητών και των μαθητριών είναι κομβικής σημασίας για την αυτογνωσία και την ενδυνάμωσή τους, ώστε να λαμβάνουν τα απαραίτητα εφόδια για ορθές αποφάσεις σε μια εποχή δυσκολιών και αβεβαιότητας ενώ παράλληλα λόγω των παγκόσμιων συγκυριών κρίνεται απαραίτητη και η στήριξη των εργαζομένων ή/και των ανέργων για τον επαναπροσδιορισμό της σταδιοδρομίας τους.

Στο υπό ψήφιση όμως νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», και συγκεκριμένα στα άρθρα 25 και 159, προβλέπεται οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με οργανική θέση στα Κ.Ε.Σ.Υ. να τοποθετηθούν σε προσωπαγείς θέσεις στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. αλλά χωρίς πλέον αντικείμενο ΣυΕΠ.

Ως Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού σας παρακαλούμε να επανεξετάσετε το θέμα και να προσφερθεί η δυνατότητα αξιοποίησης των στελεχών ΣυΕΠ που υπηρετούν στις οργανικές θέσεις στα Κ.Ε.Σ.Υ. στην υποστήριξη του θεσμού ΣυΕΠ που περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή παρουσιάζεται αναγκαίος στις παρούσες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Εκ μέρους του ΔΣ της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π.

Η Πρόεδρος

Ράνυ Χ. Καλούρη

Καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ

Δείτε σχετικά

Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών Επαγγελματικού Προσανατολισμού με οργανική θέση στα ΚΕΣΥ
Παροπλισμός στελεχών Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ) στο νέο σ/ν του ΥΠΑΙΘ | Διαμαρτυρία

Δείτε επίσης

Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Αποκλεισμός εκπαιδευτικών-ΕΕΠ ΚΕΔΑΣΥ από υπηρεσιακές μεταβολές και επιλογές στελεχών
Νομοσχέδιο για το νέο σχολείο: 12 διατάξεις που θα συζητηθούν

Πριν φύγετε

Στατιστικά πανελλαδικών 2021: Βαθμοί για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Βασίλης Βούγιας

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση