Ελλείψεις στην ειδική αγωγή: Αναφορά στη Βουλή – “Περισσότεροι από 440 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ελλείψει πιστώσεων”.
Ελλείψεις στην ειδική αγωγή
Ως Αναφορά στη Βουλή κατέθεσε σχετική επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ, ο αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου κος Χάρης Μαμουλάκης.
Σύμφωνα με την Αναφορά περισσότεροι από 440 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ελλείψει πιστώσεων.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Βουλευτή
Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2022
Περισσότεροι από 440 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ελλείψει πιστώσεων
Στη Βουλή φέρνει για μια ακόμη φορά τις ελλείψεις στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ο αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας ως Αναφορά για την Υπουργό Παιδείας σχετική επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ.
Όπως αναφέρεται στην επιστολή, οι ανάγκες σε προσλήψεις φιλολόγων ειδικής αγωγής που καταχωρήθηκαν από όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας, ανέρχονται στις 638.
Ωστόσο, παρά τις αυξημένες ανάγκες, ο αριθμός των προσλήψεων άγγιξε μόλις τις 196. Σε σχετική δε επικοινωνία με τους ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας, η απάντηση είναι μία: «Δεν υπάρχουν άλλες διαθέσιμες πιστώσεις».
Επομένως, πρόκειται για μια ξεκάθαρη παραδοχή των αναγκών και συνεπώς των ελλείψεων, ενώ αυτομάτως προκύπτει και το συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν χρήματα γι’ αυτά τα παιδιά ή ότι τουλάχιστον δεν είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας η εξοικονόμηση των αναγκαίων πόρων, ώστε να απολαμβάνουν κι αυτά τα παιδιά την εκπαίδευση που δικαιούνται και αξίζουν να έχουν.
Τι απέγιναν, λοιπόν, τα χρήματα του ΕΣΠΑ που προορίζονται για τις ανάγκες της ειδικής αγωγής και πιο συγκεκριμένα για την Παράλληλη Στήριξη;
Και αν πράγματι έγινε μία λανθασμένη διαχείριση των διαθέσιμων πιστώσεων, που είναι το κράτος να μεριμνήσει για την παιδεία αυτής της χώρας και πόσο μάλλον για τους μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;
Δείτε σχετικά
Γ Φάση ειδικής-αποφάσεις πρόσληψης: Eκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2022-23
Δείτε επίσης
Ολες οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο και δομή για το 2022/23-Εσπασε το φράγμα των 7.000
Γ Φάση-προσλήψεις εκπαιδευτικών γενικής 2022: 2.253 σε Α/θμια (518) και Β/θμια (1.735)
Αύξηση μισθού εκπαιδευτικών την επόμενη τετραετία σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/elipseis-sthn-eidiki-agwgi-anafora-sth-vouli-sxetika-me-tis-pistwseis/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.