Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ελλείψεις στην ειδική αγωγή: Αναφορά στη Βουλή σχετικά με τις πιστώσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ελλείψεις στην ειδική αγωγή: Αναφορά στη Βουλή – “Περισσότεροι από 440 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ελλείψει πιστώσεων”.

Ελλείψεις στην ειδική αγωγή

Ως Αναφορά στη Βουλή κατέθεσε σχετική επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ, ο αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου κος Χάρης Μαμουλάκης.

Σύμφωνα με την Αναφορά περισσότεροι από 440 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ελλείψει πιστώσεων.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Βουλευτή

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2022

Περισσότεροι από 440 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παραμένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ελλείψει πιστώσεων

Στη Βουλή φέρνει για μια ακόμη φορά τις ελλείψεις στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ο αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης, καταθέτοντας ως Αναφορά για την Υπουργό Παιδείας σχετική επιστολή της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή, οι ανάγκες σε προσλήψεις φιλολόγων ειδικής αγωγής που καταχωρήθηκαν από όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας, ανέρχονται στις 638.

Ωστόσο, παρά τις αυξημένες ανάγκες, ο αριθμός των προσλήψεων άγγιξε μόλις τις 196. Σε σχετική δε επικοινωνία με τους ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας, η απάντηση είναι μία: «Δεν υπάρχουν άλλες διαθέσιμες πιστώσεις».

Επομένως, πρόκειται για μια ξεκάθαρη παραδοχή των αναγκών και συνεπώς των ελλείψεων, ενώ αυτομάτως προκύπτει και το συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν χρήματα γι’ αυτά τα παιδιά ή ότι τουλάχιστον δεν είναι στις προτεραιότητες της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας η εξοικονόμηση των αναγκαίων πόρων, ώστε να απολαμβάνουν κι αυτά τα παιδιά την εκπαίδευση που δικαιούνται και αξίζουν να έχουν.

Τι απέγιναν, λοιπόν, τα χρήματα του ΕΣΠΑ που προορίζονται για τις ανάγκες της ειδικής αγωγής και πιο συγκεκριμένα για την Παράλληλη Στήριξη;

Και αν πράγματι έγινε μία λανθασμένη διαχείριση των διαθέσιμων πιστώσεων, που είναι το κράτος να μεριμνήσει για την παιδεία αυτής της χώρας και πόσο μάλλον για τους μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;

Δείτε σχετικά

Αποτίμηση Γ Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών Φιλολόγων ΕΑΕ: Επιστολή στο ΥΠΑΙΘ της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ 

Γ Φάση ειδικής-αποφάσεις πρόσληψης: Eκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2022-23 

Προσλήψεις Γ Φάση-ειδική 2.631: Δηλώσεις προτίμησης 22.11-Ανάληψη υπηρεσίας από 24 έως και 25.11.2022 

Δείτε επίσης

Ολες οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο και δομή για το 2022/23-Εσπασε το φράγμα των 7.000 

Γ Φάση-προσλήψεις εκπαιδευτικών γενικής 2022: 2.253 σε Α/θμια (518) και Β/θμια (1.735) 

Αύξηση μισθού εκπαιδευτικών την επόμενη τετραετία σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση