Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ελλείψεις εκπαιδευτικών στη Μαγνησία λόγω κρουσμάτων κορονοϊού-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ελλείψεις εκπαιδευτικών στη Μαγνησία λόγω κρουσμάτων κορονοϊού: Ερώτηση στη Βουλή από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου με θέμα “Δραματικές ελλείψεις εκπαιδευτικών στη Μαγνησία λόγω κρουσμάτων κορονοϊού“.

Η Βουλευτής επικαλείται αναφορά του Προέδρου του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας επί του θέματος και ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ αναφορικά με το πώς θα καλυφθεί το σύνολο των κενών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, όπως αυτά έχουν δημιουργηθεί, μετά τις νοσήσεις από κορονοϊό στα σχολεία της Μαγνησίας.

Ακολουθεί η Ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 22-03-2022

Της: ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΣ – ΧΑΪΔΩΣ Βουλευτού Β’ Πειραιώς

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Δραματικές ελλείψεις εκπαιδευτικών στη Μαγνησία λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού»

Κυρία Υπουργέ,

Όπως προκύπτει από σχετικά δημοσιεύματα, οι ελλείψεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία της Μαγνησίας, λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού, είναι δραματικές και οδηγούν σε αναστολές λειτουργίας ολοήμερων τμημάτων, τμημάτων παράλληλης στήριξης και κενά ανάμεσα στις διδακτικές ώρες.

Μόνο την τελευταία εβδομάδα, καταγράφηκαν 900 κρούσματα κορωνοϊού, εκ των οποίων, τα 129 σε εκπαιδευτικούς. Την Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2022, καταγράφηκαν, σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, 44 νέα κρούσματα σε μαθητές, 9 σε εκπαιδευτικούς και 1 σε βοηθητικό προσωπικό. Από την έναρξη της τρέχουσας, δε, εβδομάδας, νόσησαν, συνολικά, 324 μαθητές, 69 εκπαιδευτικοί και 5 άτομα βοηθητικό προσωπικό.

Αυτό σημαίνει ότι, από τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία λείπουν, ήδη, τουλάχιστον 60 εκπαιδευτικοί, χωρίς να υπολογίζονται, όσοι νόσησαν την προηγούμενη εβδομάδα και εξακολουθούν να απουσιάζουν από την εργασία τους.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας:

“Το τελευταίο χρονικό διάστημα οι ελλείψεις εκπαιδευτικών είναι πολλές εξαιτίας του κορονοϊού. Οι τριμηνίτες σε καμία περίπτωση δεν επαρκούν για να καλύψουν τα κενά που έχουν δημιουργηθεί. Επικρατούν αγωνία και ανησυχία για την αύξηση των κρουσμάτων στους εκπαιδευτικούς. Θα πρέπει να γίνουν κι επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών με θητεία έως τέλος του έτους, όπως επίσης και να παραταθούν οι συμβάσεις των τριμηνιτών που έχουν ήδη προσληφθεί”.

Για να γίνουν, δε, τα μαθήματα του πρωινού κύκλου, αναφέρεται ότι μετακινούνται εκπαιδευτικοί από άλλα πόστα. 2 Αναστέλλεται, επίσης, στα ανωτέρω πλαίσια η λειτουργία ολοήμερων τμημάτων και τμημάτων παράλληλης στήριξης.

Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στις αίθουσες για να υποστηρίξουν μαθητές σε εκπαιδευτικές ανάγκες τους, αναγκάζονται να καλύψουν την θέση συναδέλφων τους στην έδρα για ολόκληρο το τμήμα. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Μαγνησίας.

Την περασμένη Παρασκευή, ανακοινώθηκαν 77 νέα κρούσματα σε μαθητές και 10 σε καθηγητές Γυμνασίων και Λυκείων. Από την αρχή της τρέχουσας εβδομάδας, όμως, έχουν νοσήσει 442 μαθητές και συνολικά 60 καθηγητές, που λείπουν από τις σχολικές αίθουσες. Για τη διεξαγωγή των μαθημάτων γίνονται αναπροσαρμογές των σχολικών προγραμμάτων, ενώ, στις σχολικές μονάδες που έχουν πολλά κρούσματα, υπάρχουν κενά ανάμεσα στα διδασκόμενα μαθήματα.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

Πώς σκοπεύετε να καλύψετε το σύνολο των κενών στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, όπως αυτά έχουν δημιουργηθεί, μετά τις μαζικές νοσήσεις από κορονοϊό στα σχολεία της Μαγνησίας;

Η Ερωτώσα Βουλευτής

Δείτε επίσης

Κενά εκπαιδευτικών στην Αίγινα: Παραμένουν παρά τις προσλήψεις αναπληρωτών-Ερώτηση στη Βουλή 

Από 1η Απριλίου 1 σελφ τεστ στα σχολεία αποφάσισε η επιτροπή των ειδικών 

Οργανικά κενά διορισμών: Η ΠΕΑΔ κοινοποιεί αφίσες με στοιχεία και αριθμούς

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση