Σάββατο, 10 Απριλίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΛΜΕ Φθιώτιδας: Οχι στην Αξιολόγηση-Ναι στην απεργία-Η θλιβερή εικόνα ελάχιστων “πρόθυμων” Διευθυντών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΛΜΕ Φθιώτιδας: Οχι στην Αξιολόγηση-Ναι στην απεργία-Η θλιβερή εικόνα ελάχιστων “πρόθυμων” Διευθυντών – Το Πανελλαδικό ποσοστό αποχής κυμάνθηκε στο 88% στη Δευτεροβάθμια με ανάλογα αποτελέσματα στην Πρωτοβάθμια.

ΕΛΜΕ Φθιώτιδας
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ       

 Λαμία 2 – 3 – 2021

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τεράστιο ΟΧΙ στην Αξιολόγηση το ΝΑΙ στην Απεργία – Αποχή της ΟΛΜΕ  – Η θλιβερή εικόνα ελάχιστων «πρόθυμων» διευθυντών
 Α. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας

χαιρετίζει την μεγάλη αντίδραση των εκπαιδευτικών στα σχέδια της κυβέρνησης για Αξιολόγηση – Κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και Αξιολόγησης – Χειραγώγησης και τελικά Απόλυσης. Σχέδια που περιλαμβάνουν την κατάργηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, των εργασιακών σχέσων και των δημοκρατικών κατακτήσεων.

Οι εκπαιδευτικοί, με μεγάλα ποσοστά

τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, συμμετείχαν στην Απεργία – Αποχή που κύρηξαν ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, λέγοντας ΟΧΙ στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, ΟΧΙ στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, ΟΧΙ στην εισαγωγή ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων, δείχνοντας ότι με το συλλογικό αγώνα μπορούμε να αντισταθούμε στις αντιδραστικές και αυταρχικές επιλογής των κυβερνήσεων και στα κάθε είδους εκβιαστικά διλήμματα.

Το πανελλαδικό ποσοστό αποχής κυμάνθηκε στο 88% στη δευτεροβάθμια με ανάλογα αποτελέσματα στην πρωτοβάθμια.

Στο νομό μας

το ποσοστό (στα σχολεία που έχουμε αποτέλεσμα) είναι στο 66,67% (34 σχολεία υπέρ της αποχής σε 51 από τα 64 συνολικά) με 13 σχολεία να χρησιμοποιούν την παράταση που έδωσε το υπουργείο ή να μην μας έχουν αποστείλει ακόμα την απόφασή τους.

Στην πρωτοβάθμια του νομού μας

τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο καλά αφού με τα ήδη γνωστά αποτελέσματα το ποσοστό είναι 98,44% (126 στα 128 σε σύνολο 142)!!!

Β. Στην προηγούμενη ανακοίνωσή μας είχαμε καλέσει τα στελέχη της εκπαίδευσης να διαλέξουν «βάρκα».

Ελάχιστα στελέχη πίεσαν ελάχιστους συλλόγους διδασκόντων να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση. Παράλληλα, καλέσαμε τους διευθυντές των σχολικών μονάδων ως μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και ως συναδέλφους να συμπαραταχθούν με τον κλάδο σ’ αυτόν τον αγώνα. Ορισμένοι μάλλον «μπερδεύτηκαν» και τοποθέτησαν τον εαυτό τους στην πρώτη κατηγορία με αποτέλεσμα να διαλέξουν τη βάρκα της εξουσίας.

Έτσι, είχαμε καταγγελίες

από συναδέλφους για τη στάση μικρής μερίδας διευθυντών (ανεξάρτητα από τη θέση που πήραν η οποία είναι επιλογή τους και δικαίωμά τους). Οι περιπτώσεις αυτές αφορούν διευθυντές που:

  • «Βιάστηκαν» να συγκαλέσουν συνεδριάσεις και χωρίς ενημέρωση των εκπαιδευτικών συνολικά αλλά και με τις θέσεις της ΟΛΜΕ ώστε να βγάλουν το «επιθυμητό» για τους ίδιους αποτέλεσμα.
  • «Έκρυψαν» τις ανακοινώσεις της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ ώστε να μην έχουν αντίλογο στις συνεδριάσεις.
  • Πίεσαν συναδέλφους να στηρίξουν την αξιολόγηση με εκβιαστικά διλήμματα, εκφοβισμό και αυταρχισμό ώστε να «δείξουν» τον εαυτό τους μέσω αυτών.
  • Μετέφεραν τη γραμμή του υπουργείου «ερμηνεύοντας» νόμους και βγάζοντας (!!!) την Απεργία – Αποχή της ΟΛΜΕ «παράνομη και καταχρηστική» ώστε να καταλάβουμε όλοι γιατί το υπουργείο έκανε απ’ ευθείας «ενημερώσεις» σ’ αυτούς.
  • Προσπάθησαν να ανατρέψουν το κλίμα μέχρι την τελευταία στιγμή ακόμη και μετά την αποτυχημένη προσπάθεια σύγκλισης του συλλόγου.
  • Επέμειναν στην υπογραφή του πρακτικού του συλλόγου προσπαθώντας να εγκλωβίσουν τους συναδέλφους ακόμα και σε «προκατασκευασμένο» πρακτικό.
  • Δεν αναγνώρισαν τη απόφαση του συλλόγου υπέρ της απεργίας αποχής και ακόμα προσπαθούν να την ανατρέψουν χρησιμοποιώντας την «προοπτική» του πρότυπου-πειραματικού και της απώλειας των οργανικών θέσεων.
Οι παραπάνω διευθυντές

λειτούργησαν χωρίς συναδελφικότητα και σεβασμό στη διαφορετική άποψη, λειτούργησαν κυρίως με ιδιοτελή κριτήρια.

Η ΕΛΜΕ Φθιώτιδας και η ΟΛΜΕ θα επανέλθουν.

Οφείλουμε όμως να συγχαρούμε

τη μεγάλη πλειοψηφία των διευθυντών που ανεξάρτητα αν τάχθηκαν υπέρ ή κατά της αξιολόγησης, υπέρ ή κατά της Απεργίας – Αποχής, λειτούργησαν αντικειμενικά, με σεβασμό στους συναδέλφους, αφήνοντάς τους να έκφράσουν την άποψη και στάση που επιθυμούσαν οι ίδιοι, χωρίς επιβολές και εκβιασμούς, οποιοδήποτε αποτέλεσμα είχαν ως σύλλογοι διδασκόντων.

Παρόλα αυτά,

θεωρούμε ότι οι συνάδελφοι πρέπει να ενημερωθούν και τους καλούμε να έρθουν σε επικοινωνία με την ΕΛΜΕ ώστε να πάρουν τις αποφάσεις τους κρίνοντας όλα τα δεδομένα προς το συμφέρον της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, προς το συμφέρον των μαθητών και διασφαλίζοντας τόσο τις εργασιακές σχέσεις που με αγώνα κατακτηθήκαν όσο και την παιδαγωγική ελευθερίας τους.

Η Απεργία – Αποχή της ΟΛΜΕ που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση, αυτά έρχεται να υπερασπιστεί.

Καλούμε τους συναδέλφους

να στηρίξουν την Απεργία – Αποχή που ως διαρκείας που είναι τους δίνει το δικαίωμα να συμμετάσχουν σ’ αυτήν και σε επόμενο χρόνο ώστε σύσσωμη η εκπαίδευση – όπως στις εκλογές αιρετών – να βάλει φρένο στις αντιδραστικές πολιτικές που εφαρμόζει η κυβέρνηση με αυταρχισμό, χωρίς εμάς και τους μαθητές αλλά για εμάς.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ

 Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φθιώτιδας

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                           Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Δημήτρης Προύσαλης                                                    Μαρία Τυμπλαλέξη

Δείτε επίσης

Αποτελέσματα αποχής Δευτεροβάθμιας: 87% στα 3/5 των σχολείων μέχρι τώρα
Απεργία-αποχή στην Ε ΕΛΜΕ Αττικής: Ξεπερνά το 85%
Ενημέρωση για την απεργία-αποχή στα σχολεία 5 ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης
Τι συζητήθηκε στη συνάντηση ΟΛΜΕ με πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ τη Δευτέρα 01.03.2021: Δελτίο Τύπου ΑΣΕ
Αξιολόγηση-Γνωμοδότηση: Για την απεργία αποχή από τη Νομική Σύμβουλο της ΔΟΕ
ΦΕΚ αξιολόγησης σχολείων: Αλλάζει η προθεσμία ειδικής συνεδρίασης ενημέρωσης Συλλόγου Διδασκόντων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση