Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εμβολιασμένοι μαθητές-self test: Για ποιο λόγο δεν θα συνεχίσουν να κάνουν

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εμβολιασμένοι μαθητές-self test: Για ποιο λόγο δεν θα συνεχίσουν να κάνουν-Τι απάντησε ο καθηγητής κος Γκίκας Μαγιορκίνης σε σχετική ερώτηση.

Εμβολιασμένοι μαθητές-self test

Κατά τη διάρκεια της σημερινής -Πέμπτη 02.09.2021-ενημέρωση διαπιστευμένων συντακτών από τον Επίκουρο Καθηγητή Επιδημιολογίας κο Γκίκα Μαγιορκίνη, ετέθη ερώτηση αναφορικά με το αν θα πρέπει και οι εμβολιασμένοι μαθητές να συνεχίσουν τη διενέργεια selftest όπως και οι ανεμβολίαστοι.

Ο κος Μαγιορκίνης απάντησε πως

δεν υπάρχει κάποιος λόγος αυτή τη στιγμή να ζητάμε από τα εμβολιασμένα παιδιά να κάνουν selftest, εκτός και αν έχουν συμπτώματα, καθότι η πιθανότητα να είναι φορείς είναι πολύ μικρότερη από ανεμβολίαστους που έκαναν πρόσφατα τεστ.

Κι αυτό γιατί,

σύμφωνα με τον κο Καθηγητή υπάρχουν ήδη ενδείξεις ότι ο εμβολιασμός στους νεότερους έχει υψηλότερη αποτελεσματικότητα, δηλαδή δημιουργεί ισχυρότερη ανοσία.

_______________

Η ερώτηση του Δημοσιογράφου

Σε λίγες μέρες ανοίγουν τα σχολεία, θεωρείτε ότι είναι ωφέλιμο οι μαθητές οι εμβολιασμένοι να συνεχίσουν να κάνουν τα selftest όπως και οι ανεμβολίαστοι ή θα μπορούσαν και να αποκλειστούν από αυτή την διενέργεια, την πραγματοποίηση των τεστ;

Η απάντηση του κου Γ. Μαγιορκίνη

Οσον αφορά τους εμβολιασμένους μαθητές, θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι υπάρχουν ήδη ενδείξεις ότι ο εμβολιασμός στους νεότερους έχει υψηλότερη αποτελεσματικότητα. Δηλαδή δημιουργεί ισχυρότερη ανοσία.

Και αυτό θα το δούμε κιόλας σύντομα και από άλλες μελέτες. Συγκρίνοντας, λοιπόν, έναν εμβολιασμένο με κάποιον ο οποίος είναι ανεμβολίαστος και έχει κάνει τεστ, οι πιθανότητες να είναι φορέας είναι υψηλότερες ακόμα για τον ανεμβολίαστο που έχει κάνει και το τεστ.

Δηλαδή μέχρι στιγμής βλέπουμε,

αν κάνουμε δηλαδή μια ανάλυση και πάρουμε 100 εμβολιασμένους θα βρούμε ότι η πιθανότητα να είναι φορείς είναι πολύ μικρότερη από ανεμβολίαστους που έκαναν πρόσφατα τεστ.

Άρα λοιπόν

δεν υπάρχει κάποιος λόγος αυτή τη στιγμή να ζητάμε από τα εμβολιασμένα παιδιά να κάνουν selftest, εκτός και αν έχουν συμπτώματα.

Άλλο να έχουν συμπτώματα, τα παιδιά που έχουν συμπτώματα πρέπει να έχουν πρόσβαση στο τεστ, σε όλα τα τεστ. Και άλλο να έχουμε παιδιά τα οποία δεν έχουν καθόλου συμπτώματα.

Η πιθανότητά τους να είναι φορείς είναι πολύ μικρότερη από τα παιδιά που έχουν κάνει selftest.

Δείτε επίσης

Πότε θα κλείνει τμήμα στο σχολείο-Τι θα γίνεται σε περίπτωση κρούσματος σύμφωνα με τις εισηγήσεις της Επιτροπής
Κεραμέως-κρούσμα στο σχολείο: Κατεύθυνση είναι να μην κλείνει το Τμήμα αλλά να γίνονται πολλά εργαστηριακά τεστ
Εκπαιδευτικός κρούσμα κορονοϊού: Τίθεται σε καραντίνα και ακόμη και αυθημερόν θα αναλαμβάνει αναπληρωτής
Ανοιγμα σχολείων Δευτέρα 13.09.2021-Πως θα προσέρχονται εκπαιδευτικοί και μαθητές-Τι θα ισχύσει στα ΑΕΙ
Μέτρα για ανεμβολίαστους: Τι ισχύει για εκπαιδευτικούς-μαθητές-φοιτητές-ακαδημαϊκούς
Θεοδωρίδου-άνοιγμα σχολείων: Ενα παιδί στα πέντε κρούσματα με κλειστά σχολεία-Ανησυχία για τη νέα χρονιά

Πριν φύγετε

59η Εγκύκλιος-Δημόσιο: Διενέργεια 2 self test έως 13.09-Ομάδες αυξημένου κινδύνου-Υποχρεωτικός εμβολιασμός
Με self test οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία την 1η Σεπτεμβρίου-Με 2 rapid test την εβδομάδα οι ανεμβολίαστοι από 13.09
 ΦΕΚ: Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση