Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εναρξη αξιολογικής περιόδου εκπ/κών και ΕΕΠ-ΕΒΠ σχ. έτους 2024-25 – Εγγραφα Περιφερειακών Εποπτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εναρξη αξιολογικής περιόδου εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025-Εγγραφα Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας Εκπαίδευσης σε Συμβούλους Εκπαίδευσης.

Εναρξη αξιολογικής περιόδου

Με έγγραφα που αποστέλλουν στους Συμβούλους Εκπαίδευσης οι προσφάτως τοποθετημένοι Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας Εκπαίδευσης, αναφέρονται σε ημερομηνίες έναρξης και λήξης της αξιολογικής περιόδου Εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025, καθώς και στην εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και τη  σειρά προτεραιότητας.

Ακολουθεί ενδεικτικά το έγγραφο του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης της ΠΔΕ Βορείου Αιγαίου

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Μυτιλήνη, 25 Σεπτεμβρίου 2024

Αριθμ. Πρωτ: 4105

ΠΡΟΣ: Συμβούλους Εκπαίδευσης με Επιστημονική Ευθύνη Σχολικές Μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

ΚΟΙΝ: 1. ΠΔΕ Βορείου Αιγαίου 2. ΔΠΕ Βορείου Αιγαίου 3. ΔΔΕ Βορείου Αιγαίου 4. ΚΕΔΑΣΥ Βορείου Αιγαίου 5. ΚΕΠΕΑ Βορείου Αιγαίου6. Αρχείο Περιφερειακού Επόπτη.

ΘΕΜΑ: «Έναρξη αξιολογικής περιόδου Εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. σχολικού έτους 2024-2025».

ΣΧΕΤ: 1. Αρθ. 77, 78 & 79 του Ν.4823/2021/ΦΕΚ 136 τ. Β΄/03-08-2021

2. Αρθ. 11 της υπ. αριθμ.9950/ΓΔ5/ΦΕΚ 388 τ. Β΄/27-01-2023

3. Αρθ. 4, 5, 6, 7 & 8 της 12980/Ε3/ΦΕΚ602 τ. Β΄/08-02-2023

Σύμφωνα με τα ανωτέρω σχετικά, καθορίζεται η έναρξη και η λήξη της αξιολογικής περιόδου Εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σχολικού έτους 2024-2025, ως εξής:

  • Έναρξη αξιολογικής περιόδου 2024-2025, 1η Οκτωβρίου 2024
  • Λήξη αξιολογικής περιόδου, η αντίστοιχη λήξη διδασκαλίας των μαθημάτων κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης και η λήξη λειτουργίας των εποπτευόμενων φορέων, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και Κ.Ε.ΠΕ.Α.

Κατά την εφαρμογή της διαδικασίας αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) αξιολογούνται κατά σειρά προτεραιότητας οι δόκιμοι Εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π.

I. που έχουν διανύσει ήδη δύο έτη υπηρεσίας από το διορισμό τους και υπηρετούν σε σχολική μονάδα και δεν έχουν ολοκληρώσει το πεδίο αξιολόγησης Α/Α1

II. που διανύουν τα δύο πρώτα έτη υπηρεσίας από το διορισμό τους και υπηρετούνσε σχολική μονάδα

III. οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία και

IV. οι λοιποί Εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ–ΕΒΠ, με λιγότερα έτη υπηρεσίας και υποψήφια στελέχη εκπαίδευσης.

Παρακαλούνται οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης που έχουν την επιστημονική ευθύνη των σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, να προγραμματίσουν την έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. αρμοδιότητάς τους. Κατά τις μετακινήσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης για την αξιολόγηση Εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. εφαρμόζεται η ισχύουσα νομοθεσία.

Ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας Εκπαίδευσης ΠΔΕ Βορείου Αιγαίου

Αιμιλιανός Κ. Ευαγγελινός

Δείτε επίσης

Συνεχίζεται η απεργία-αποχή από την αξιολόγηση: Οδηγίες από την ΠΟΣΕΕΠΑ-Κήρυξη στάσεων εργασίας-Το έντυπο με τη Δήλωση 

Απόρριψη αιτήσεων Μετάταξης λόγω μη μονιμοποίησης εξαιτίας μη αξιολόγησης – Τι είπε το Υπ. Παιδείας 

Σχετικά με τους Διευθυντές σχολικών μονάδων της ΔΔΕ Γ Αθήνας μετά την Απόφαση του Διοικητικού Εφετείου

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση