Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εναρξη μαθημάτων επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ με τη συμμετοχή 9.300 εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εναρξη μαθημάτων επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ με τη συμμετοχή 9.300 εκπαιδευτικών όλων των κλάδων και ειδικοτήτων – Από σήμερα Δευτέρα 8 Απριλίου 2024.

Εναρξη μαθημάτων επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ

Ξεκινούν από σήμερα τα μαθήματα των προγραμμάτων της 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ με τη συμμετοχή 9.300 εκπαιδευτικών όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.

Σύμφωνα με σχετική Ανακοίνωση από e-pimorfosi

Η επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ συνιστά Εισαγωγική Επιμόρφωση για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση των ΤΠΕ, έχει διάρκεια 36 ώρες και από την περίοδο αυτή υλοποιείται σε 13 διακριτές «συστάδες» ομοίων ή «συναφών» κλάδων εκπαιδευτικών, στις οποίες εντάσσονται όλοι οι κλάδοι και ειδικότητες: Φιλολογικά, Φυσικές Επιστήμες, Μαθηματικά, Πληροφορική, Πρωτοβάθμια-Δάσκαλοι, Πρωτοβάθμια-Νηπιαγωγοί, Ξένες Γλώσσες, Καλές Τέχνες, Φυσική Αγωγή και Υγεία, Εκπαιδευτικοί Μηχανικοί, Οικονομία, Διοίκηση και Κοινωνικές Επιστήμες, Επαγγέλματα Γης, Ειδική Αγωγή.

Στο ανανεωμένο περιεχόμενο της επιμόρφωσης περιλαμβάνονται: εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., εργαλεία και περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τη συνεργατικότητα και τη συμμετοχικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία, εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια, εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα, περιβάλλοντα παρουσίασης και σύγχρονα λογισμικά γενικής χρήσης, θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης διαδραστικών πινάκων, ασφάλειας διαδικτύου και ψηφιακής πολιτειότητας, καθώς και εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αξιοποίηση των παραπάνω. Επίσης, περιλαμβάνονται θέματα που άπτονται των τεχνολογικών και παιδαγωγικών εξελίξεων, όπως οι αναδυόμενες τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη – AI, Εικονική/Επαυξημένη Πραγματικότητα – VR/AR, Internet of Things – IoT, Robotics κ.α.) και οι σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (STEAM κ.α.).

Στο πλαίσιο της παρούσας 6ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ΤΠΕ υλοποιούνται πανελλαδικά 658 επιμορφωτικά προγράμματα όλων των παραπάνω «συστάδων», με βάση το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης, δηλαδή με συνδυασμό κατά περίπτωση, δια ζώσης συνεδριών σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης – Δημόσια Σχολεία, σύγχρονων εξ αποστάσεως επιμορφωτικών συνεδριών και ασύγχρονων εξ αποστάσεως δράσεων, ώστε να δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής και απασχόλησής τους.

Τα επιμορφωτικά προγράμματα διεξάγονται στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ)/ Β΄ κύκλος», https://e-pimorfosi.cti.gr/, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία υλοποιείται από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων – «Διόφαντος» ως τελικό δικαιούχο, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Δείτε επίσης

Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών: Διδακτικό και εργασιακό ωράριο-Αδειες-Μεταθέσεις-Τοποθετήσεις | Οδηγός

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Αδειες μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και ποιος τις χορηγεί 

Λήξη μαθημάτων Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας: Το ΦΕΚ με τις ημερομηνίες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση