Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Eνδουπηρεσιακή επιμόρφωση-ΚΕΔΑΣΥ Εβρου: “Σύνδρομο της Επαγγελματικής Εξουθένωσης” και “Επαγγελματική Ανθεκτικότητα”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Eνδουπηρεσιακή επιμόρφωση-ΚΕΔΑΣΥ Εβρου: “Σύνδρομο της Επαγγελματικής Εξουθένωσης” και “Επαγγελματική Ανθεκτικότητα”, από την Ψυχολόγο Χριστίνα Παλαιολόγου-Παρουσιάστηκαν ευρήματα από τελευταίες μελέτες και έρευνες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί στον ελλαδικό χώρο και όχι μόνο.

Eνδουπηρεσιακή επιμόρφωση-ΚΕΔΑΣΥ Εβρου

Στην ενδουπηρεσιακή επιμόρφωση του προσωπικού επενδύει το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) Εβρου, πραγματοποιώντας την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022 την πρώτη ενδουπηρεσιακή επιμόρφωση για το 2022, με θέμα το “Σύνδρομο της Επαγγελματικής Εξουθένωσης” και η “Επαγγελματική Ανθεκτικότητα”, με την Ψυχολόγο κα  Χριστίνα Παλαιολόγου.

Επί του θέματος το ΚΕΔΑΣΥ Εβρου ενημερώνει:

Σήμερα 10/03/22 στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Έβρου, πραγματοποιήθηκε η πρώτη ενδουπηρεσιακή επιμόρφωση του προσωπικού για το 2022 με θέμα το “Σύνδρομο της Επαγγελματικής Εξουθένωσης” και η “Επαγγελματική Ανθεκτικότητα” από την Ψυχολόγο Παλαιολόγου Χριστίνα.

Παρουσιάστηκαν ευρήματα από τελευταίες μελέτες και έρευνες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί στον ελλαδικό χώρο και όχι μόνο.

Αναλύθηκε λεπτομερώς η συμπτωματολογία του συγκεκριμένου συνδρόμου, μιας και πλέον περιλαμβάνεται στη Στατιστική Ταξινόμηση Νόσων και Σχετικών Προβλημάτων Υγείας (I.C.D.-11) και αναφέρθηκαν μία σειρά από παράγοντες που επηρεάζουν τους εργαζόμενους στην Εκπαίδευση και στον χώρο Ψυχικής Υγείας.

Εξίσου σημαντικό κομμάτι, της πολύ ενδιαφέρουσας παρουσίασης, αφορούσε τα χαρακτηριστικά όπως η εμπιστοσύνη, η αυτονομία, η συλλογικότητα, καθώς επίσης οι ηγετικές ικανότητες και συναισθηματική υποστήριξη.

Παρατέθηκαν τα βήματα που μπορούν να γίνουν με σκοπό να λειτουργήσουν ενισχυτικά στη σταδιακή καλλιέργεια της επαγγελματικής ανθεκτικότητας στους εργασιακούς χώρους.

Πριν καιρό το κομμάτι της επιμόρφωσης του προσωπικού φάνταζε “δύσκολη υπόθεση”.

Σήμερα έγινε η αρχή. Τα καλύτερα έπονται…

Δείτε επίσης

Νήπια με δυσκολίες στην επικοινωνία, στον προφορικό λόγο, στην ομιλία-Διαδικτυακή συνάντηση στην Αλεξανδρούπολη 

Επιμόρφωση Ψυχολόγων ΚΕΔΑΣΥ στα Ψυχομετρικά Εργαλεία: Οδηγίες για τις θεματικές ενότητες και την κατανομή 

Γνωματεύσεις ΚΕΔΑΣΥ-αξιολογικές εκθέσεις: Επισημάνσεις σχετικά με την έκδοση και την ισχύ τους 

Εγκύκλιος: Διερεύνηση αναγκών από ΚΕΔΑΣΥ παιδιών και προ του έτους πρώτης εγγραφής σε νηπιαγωγείο 

Πριν φύγετε

Νομοπαρασκευαστική Ειδικής Αγωγής: Στη συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως

Τι ισχύει για τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ | Παράθεση νομοθεσίας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply