Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου-Ελαίας γη: “Το σχολείο μας στους δρόμους της ελιάς!”-Εκπαιδευτική δράση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου-Ελαίας γη: “Το σχολείο μας στους δρόμους της ελιάς!” – Εκπαιδευτική δράση συνέχεια αντίστοιχης περσινής, η οποία είχε βραβευθεί σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό μαθητικής επιχειρηματικότητας.
ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου-Ελαίας γη
Οι μαθητές του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ Πύργου με την υποστήριξη των καθηγητών τους παρήγαγαν και εμφιάλωσαν το δικό τους λάδι από τα ελαιόδεντρα του σχολείου.
Ο τομέας Γεωπονίας Β’ & Γ’ Λυκείου και ο τομέας Διοίκησης Οικονομίας Δ’ Λυκείου συνεργάστηκαν και η συνεργασία αυτή έφερε “καρπούς” !
Η γεωργία… συνάντησε την επιχειρηματικότητα…

________________________

Εκπαιδευτική δράση του ΕΝΕΕΓΥΛ Πύργου
Αφού φροντίσαμε τις ελιές του σχολείου μας, ήρθε η ώρα να μαζέψουμε τους καρπούς, να γεμίσουμε γυάλινα μπουκάλια, να βάλουμε ετικέτες, να συντονίσουμε τις ενέργειές μας σαν να ήταν η επιχείρησή μας…

Ο τομέας Γεωπονίας και ο τομέας Διοίκησης Οικονομίας του σχολείου μας συνεργάστηκαν για να εμπλέξουν την γεωργία με την επιχειρηματικότητα. Για τον σκοπό αυτό αξιοποίησαν τα ελαιόδεντρα του αύλειου χώρου του σχολείου μας.

Ο τομέας Γεωπονίας, τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη ασχολήθηκε με τις καλλιεργητικές φροντίδες των ελαιόδεντρων.

Παράλληλα,

το σχολείο προμηθεύτηκε επαγγελματικό γεωργικό εξοπλισμό, γεννήτριες και ραβδιστικά, εργαλεία απαραίτητα στις σύγχρονες καλλιέργειες, με δαπάνη της σχολικής επιτροπής.

Τον Νοέμβρη πραγματοποιήθηκε η συγκομιδή του καρπού, από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και των δύο τομέων.

Ακολούθησε η μεταφορά του καρπού στο ελαιοτριβείο.

Ο τομέας Διοίκησης Οικονομίας

αναζήτησε προσφορές για το είδος και το σχήμα των μπουκαλιών εμφιάλωσης, για την δημιουργία ετικετών και ήρθε σε επικοινωνία με αντίστοιχους επαγγελματίες.

Στη συνέχεια,

κατέληξε στην επιλογή του τυποποιητηρίου που θα εμφιάλωνε το λάδι και μελέτησε δαπάνες και έσοδα που θα προέκυπταν από το επιχειρηματικό μας εγχείρημα.

Η διαδικασία τυποποίησης παρακολουθήθηκε μέσω διαδικτύου.

Η δράση αυτή αποτελεί συνέχεια αντίστοιχης περσινής, η οποία είχε βραβευθεί σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό μαθητικής επιχειρηματικότητας.

Σχετικοί σύνδεσμοι: elliada.weebly.com/ , www.facebook.com/elliada/

Οι στόχοι της δράσης μας είναι οι μαθητές:
  • να εφαρμόσουν στην πράξη τις γνώσεις τους για την καλλιέργεια της ελιάς και την επιχειρηματικότητα

  • να συνδέσουν την παραγωγή με την επιχειρηματικότητα

  • να αξιοποιήσουν το φυσικό πλούτο με σεβασμό στο περιβάλλον.

  • να ενισχυθεί η επικοινωνία και οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών και μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών

  • να στοχαστούν πάνω σε απτές επαγγελματικές επιλογές και να αναπτύξουν συμπεριφορές κατάλληλες για κοινωνικά και εργασιακά περιβάλλοντα

  • να συνεργαστούν, να δουλεύουν ομαδικά, να αναθέτουν ρόλους και να λειτουργούν δίκαια στις ομαδικές εργασίες

  • να υιοθετήσουν συμπεριφορές για ασφαλή χειρωνακτική εργασία και χρήση γεωργικών εργαλείων και μηχανημάτων

  • να ασκηθούν στη λήψη αποφάσεων

Οι μαθητές και ο σύλλογος εκπαιδευτικών

θα ήθελαν να ευχαριστήσουν το τυποποιήτηριο του κ.Παπαδόπουλου για την ευγενική χορηγία της επεξεργασίας και τυποποίησης καθώς και το κατάστημα γεωργικών μηχανημάτων του κ. Σκούτα για την έκπτωση στην αγορά της γεννήτριας.

Δείτε επίσης

1η Συνεδρίαση Ομάδας Εργασίας για την εκπαίδευση ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες παρουσία της πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ
Ημερίδα ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας: “Ψυχοκοινωνική και Εκπ/κή υποστήριξη Ευάλωτων Κοινωνικά Ομάδων στην εποχή της πανδημίας”
Εμβολιασμός εκπαιδευτικών: Την Τετάρτη 21 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για να κλείνουν ραντεβού

Πριν φύγετε

Δικαιολόγηση απουσιών μαθητών που συνοικούν με άτομα με σοβαρό νόσημα-Μάθημα εξ αποστάσεως | ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση