Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενέργειες για μόνιμους διορισμούς: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενέργειες για μόνιμους διορισμούς: Ερώτηση στη Βουλή από τον Βουλευτή του ΚΙΝΑΛ Βασίλη Κεγκέρογλου – Ζητά κατάθεση εγγράφων προς τον Υπουργείο Οικονομικών, με τα οποία ζητείται η πρόβλεψη και το σχετικό κονδύλι, για προσλήψεις το 2020 και 2021.

Ενέργειες για μόνιμους διορισμούς

Επανήλθε, με Ερώτηση προς τους Υπουργούς Παιδείας-Θρησκευμάτων και Οικονομικών, ο Βουλευτής ΚΙΝΑΛ Βασίλης Κεγκέρογλου, σχετικά με το θέμα των μόνιμων διορισμών και τον σχεδιασμό προσλήψεων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τα έτη 2020-2021.

Ο Βουλευτής στις 04-11-19 είχε συζητήσει με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Σ. Ζαχαράκη στη Βουλή, στα Πλαίσια Επίκαιρης Ερώτησης με θέμα τα εκπαιδευτικά κενά.

Αυτή τη φορά ο κος Κεγκέρογλου απευθύνει δυο ερωτήματα προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ν. Κεραμέως και τον Υπουργό Οικονομικών κο Χ. Σταϊκούρα, αναφορικά με το θέμα:

Τα ερωτήματα
  • Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί ώστε να διασφαλιστούν οι απαραίτητοι πόροι για το 2020 προκειμένου να προχωρήσουν οι μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία της χώρας;
  • Ποιος είναι ο σχεδιασμός προσλήψεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τα έτη 2020-2021;
Ζητά κατάθεση εγγράφων

Επιπροσθέτως και για την ενημέρωση της Βουλής ζητά να κατατεθούν τα αντίστοιχα έγγραφα του Υπουργείου Παιδείας προς τον Υπουργείο Οικονομικών, με τα οποία ζητείται η πρόβλεψη και το σχετικό κονδύλι, για προσλήψεις το  2020 και 2021.

Δείτε την Ερώτηση του Βουλευτή

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ

Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ, Ν. Κεραμέως

Οικονομικών, κ. Χ. Σταϊκούρα

Θέμα: Aμεσες ενέργειες για να προχωρήσουν οι διαδικασίες πρόσληψης μόνιμων εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Κύριοι Υπουργοί,

Κατά την συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης μου προκειμένου να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά στα σχολεία, που έγινε την προηγούμενη Δευτέρα 04-11-19 στην Ολομέλεια της Βουλής, η αρμόδια Υφυπουργός, στην απάντηση της, ήταν αόριστη ως προς την προκήρυξη μόνιμων θέσεων, αφού όπως αποδείχθηκε το Υπουργείο Παιδείας με την προηγούμενη Κυβέρνηση, παρά τις εξαγγελίες για 10.500 μόνιμες θέσεις στην εκπαίδευση, δεν είχε προβεί σε καμία ενέργεια για να εγγράφει σχετικό κονδύλι στον προϋπολογισμό του Κράτους.

Επειδή η αρμόδια Υφυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, επειδή είμαστε ενόψει της κατάρτισης, συζήτησης και ψήφισης του προϋπολογισμού στη Βουλή, επειδή η αδιοριστία της τελευταίας δεκαετίας έχει οδηγήσει σε απαξίωση το σύστημα εκπαίδευσης, στην υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και σε μόνιμη δυσλειτουργία τα σχολεία που έχουν αναρίθμητα κενά, ακόμη και στα μέσα της χρονιάς.

Επειδή η Κυβέρνηση της ΝΔ δήλωνε πανέτοιμη και πρέπει να έχει ήδη ζητήσει από το Υπουργείο Οικονομικών να εντάξει στον προϋπολογισμό για το 2020 τους απαραίτητους πόρους για τις προσλήψεις που πρέπει να γίνουν.

Επειδή η κάλυψη των κενών στα σχολεία είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία τους επειδή όλοι οι μαθητές πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης

Ερωτάσθε κ.κ Υπουργοί:
  • Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί ώστε να διασφαλιστούν οι απαραίτητοι πόροι για το 2020 προκειμένου να προχωρήσουν οι μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία της χώρας;
  • Ποιος είναι ο σχεδιασμός προσλήψεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τα έτη 2020-2021;
  • Και παρακαλώ για την ενημέρωση της Βουλής να καταθέσετε τα αντίστοιχα έγγραφα του Υπουργείου Παιδείας προς τον Υπουργείο Οικονομικών, με τα οποία ζητείται η πρόβλεψη και το σχετικό κονδύλι, για το 2020 και 2021.
Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία τις Ερώτησης

___________________

Δείτε επίσης

Διάταξη οργανικών Τμημάτων Ενταξης: Σε ν/σ Υπ. Οικονομικών – Δείτε όλες τις εκθέσεις
Αποχώρηση ΟΛΜΕ από συνάντηση με πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ: Απουσίαζαν Υπουργός και Υφυπουργός

____________________

Δείτε ακόμη

Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Πριν φύγετε

 Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Οδηγίες για Εφημερίες: Εγκύκλιος Υφυπουργού Παιδείας για αυστηρή τήρηση και ορθή εφαρμογή
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση