Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση για τις Βάσεις Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας 2019

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο Αιρετός Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. Δημήτρης Πεππές μας ενημερώνει για τις Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2019.

Οι Βάσεις Μεταθέσεων Β/θμιας

Η πρόταση για τις  μεταθέσεις (εκτός των κλάδων  ΠΕ08, ΠΕ79, ΠΕ91) έχει ως εξής:

ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

Αιτήσεις μετάθεσης 6.164       ικανοποιήθηκαν      455           7.38%

ΣΜΕΑΕ – ΚΕΣΥ  

Αιτήσεις μετάθεσης    146      ικανοποιήθηκαν        83          56.85%

ΤΥΦΛΩΝ-ΚΩΦΩΝ

Αιτήσεις μετάθεσης    9           ικανοποιήθηκαν   1

ΚΕΣΥ / ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΕΠΑΓ. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ

Αιτήσεις μετάθεσης    88         ικανοποιήθηκαν       79

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Αιτήσεις μετάθεσης    383       ικανοποιήθηκαν       51

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Αιτήσεις μετάθεσης     47        ικανοποιήθηκαν         4

ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αιτήσεις μετάθεσης     29        ικανοποιήθηκαν         8

Όσον αφορά τις διαδικασίες και το αποτέλεσμα έχω να παρατηρήσω τα εξής:

  •   Ο χρόνος που δόθηκε για την αποστολή των πινάκων από τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης ήταν ελάχιστος, χωρίς να ενημερωθούν από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων οι  συλλόγοι διδασκόντων και χωρίς να προβλέπεται η ουσιαστική συμμετοχή των υπηρεσιακών συμβουλίων με την συμπλήρωση στήλης  ΕΚΤΙΜΗΣΗ  ΠΥΣΔΕ.
  •  Σε πολλές περιπτώσεις οι Περιφερειακοί Διευθυντές «αξιοποιώντας» την προβλεπόμενη δυνατότητα εκτίμησης Κενών (δυνατότητα που δεν δόθηκε στα ΠΥΣΔΕ) επέβαλλαν   μειώσεις για τα ήδη ελάχιστα κενά που είχαν δοθεί από τις ΔΔΕ.
  •  Προκειμένου να αποφασίσει για τα τελικά κενά των μεταθέσεων, το ΚΥΣΔΕ έλαβε υπόψιν του μόνο τις εκτιμήσεις των Περιφερειακών Διευθυντών, η θητεία των οποίων είναι γνωστό ότι θα λήξει σύντομα.
  •  Τα κενά αυτά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά αφού οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες και ως εκ τούτου  καταψηφίστηκαν από τους αιρετούς
  •  Στην εγκύκλιο μεταθέσεων δεν συμπεριελήφθη η με αρ.4/24-6-2016 Απόφαση της ολομέλειας του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας για την επικαιροποίηση των   ασθενειών  προς ένταξη σε Ειδική Κατηγορία.
  •  Στον υπολογισμό των κενών στην Ειδική Αγωγή δεν υπολογίστηκαν τα Τμήματα Ένταξης στη  Δευτεροβάθμια και παρά το γεγονός ότι έχουν ήδη νομοθετηθεί  οι ειδικότητες που διδάσκουν σε αυτά (Ν.4589/2019).
  •  Για πρώτη φορά διαχρονικά οι μεταθέσεις πραγματοποιούνται τμηματικά προκειμένου για επικοινωνιακούς λόγους, να εμφανιστεί ότι υλοποιούνται επιτυχώς τα χρονοδιαγράμματα. Συγκεκριμένα ο μη έγκαιρος ορισμός  από την πολιτική ηγεσία, των Καλλιτεχνικών Επιτροπών για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία είχε ως αποτέλεσμα την αδυναμία χορήγησης των προβλεπομένων γνωμοδοτήσεων (Π.Δ.100/97 αρθ.8) προς το ΚΥΣΔΕ. Ως εκ τούτου προέκυψε η αναβολή των μεταθέσεων για τους κλάδους (ΠΕ08, ΠΕ79, ΠΕ91) στα Μουσικά & Καλλιτεχνικά Σχολεία έως ότου οι απαιτούμενοι ορισμοί των επιτροπών δημοσιευτούν σε ΦΕΚ. Προκειμένου να μην χαθούν κενά για τους κλάδους αυτούς, η αναβολή συμπεριέλαβε και  την Γενική εκπαίδευση.

Συμπερασματικά η ανακοίνωση των φετινών μεταθέσεων έχει σκορπίσει απογοήτευση και δικαιολογημένη οργή στις οικογένειες χιλιάδων συναδέλφων  που ανέμεναν με αγωνία την ανακοίνωση των φετινών μεταθέσεων.

Ο ελάχιστος αριθμός των μεταθέσεων σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες εξακολουθούν και  παραμένουν μεγάλες.

Ο κλάδος οφείλει να απαιτήσει δυναμικά την επαναφορά του ωραρίου μας στα πλαίσια του 2013, τη μη συγχώνευση τμημάτων, τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, την εξάλειψη της υπερβολικά αυστηρής κινητικότητας των εκπαιδευτικών για την συμπλήρωση ωραρίου, την επαναφορά της διδακτικής  απαλλαγής για τους υπευθύνους εργαστηρίων και την κατάργηση των απαγορευτικών συνταξιοδοτικών-ασφαλιστικών ρυθμίσεων που «εξαφάνισαν» χιλιάδες θέσεις κενών προς μετάθεση.

Δείτε επίσης…Βάσεις Μεταθέσεων 2019 – Κενά/Πλεονάσματα Γενικών Μεταθέσεων – Κενά/πλεονάσματα Σ.Μ.Ε.Α.Ε. – Κενά Κ.Ε.Σ.Υ. – Κενά/Πλεονάσματα Τυφλών/Κωφών

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση