Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση προϊσταμένων και εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06 για την επιμόρφωση δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση προϊσταμένων και εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06 Νηπιαγωγείων για τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση της πιλοτικής εισαγωγής δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο – Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ.

Ενημέρωση προϊσταμένων και εκπαιδευτικών

Ενημέρωση προϊσταμένων και εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06 των πρωινών τμημάτων των πιλοτικών νηπιαγωγείων για τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση της πιλοτικής εισαγωγής δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο.

Σύμφωνα με Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Για το σχολικό έτος 2020-2021 αποφασίστηκε η πιλοτική εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες για δύο (02) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα των δημόσιων Νηπιαγωγείων γενικής παιδείας όλων των τύπων.

Για την επίτευξη των στόχων της πιλοτικής εφαρμογής έχει προγραμματιστεί για τις 3 και 4 Σεπτεμβρίου 2020 η έναρξη της Α΄ φάσης της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ60 των πρωινών τμημάτων των πιλοτικών νηπιαγωγείων καθώς και των εκπαιδευτικών ΠΕ06 που έχουν διατεθεί στα παραπάνω πιλοτικά νηπιαγωγεία, η οποία θα διαρκέσει καθ’ όλο τον Σεπτέμβριο.

Για την απρόσκοπτη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση της πιλοτικής εισαγωγής δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα στο Νηπιαγωγείο (Υ.Α. με αρ. Φ.7/76108/ΓΔ4/17-06-2020) καλούνται οι προϊστάμενοι/νες και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60 των πρωινών τμημάτων των πιλοτικών Νηπιαγωγείων καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που έχουν διατεθεί στα παραπάνω πιλοτικά Νηπιαγωγεία:

(α) να κάνουν άμεσα αίτηση εγγραφής στην πλατφόρμα του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php

Για τυχόν τεχνικά προβλήματα και αντιμετώπισή τους συμπληρώνεται η φόρμα: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=14

(β) Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους θα λαμβάνουν από το ΙΕΠ ηλεκτρονικό μήνυμα με τις οδηγίες και τους κωδικούς σύνδεσης:

  1. στο περιβάλλον ασύγχρονης εκπαίδευσης (moodle),
  2. στο περιβάλλον της τηλεδιάσκεψης (Microsoft teams) με το οποίο θα πραγματοποιηθεί η επιμόρφωση.

________________________

Δείτε την Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ
Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Ξεκίνησε η επιμόρφωση για την πιλοτική εφαρμογή

Στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την πιλοτική εφαρμογή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετείχε σήμερα η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Σοφία Ζαχαράκη.

Στην επιμόρφωση την οποία παρακολούθησαν 121 εκπαιδευτικοί ΠΕ60 των πρωινών τμημάτων των πιλοτικών νηπιαγωγείων καθώς και 19 εκπαιδευτικοί ΠΕ06 που έχουν διατεθεί στα παραπάνω πιλοτικά νηπιαγωγεία και 3 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, συμμετείχαν

  • η κ. Μαρία Νίκα, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, Υπεύθυνη της Δράσης,
  • η κ. Ευθυμία Πεντέρη, Επίκουρη Καθηγήτρια Προσχολικής Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης,
  • η κ. Θωμαϊς Αλεξίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και
  • ο κ. Ισαάκ Παπαδόπουλος, Ερευνητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η Υφυπουργός

αφού ευχαρίστησε θερμά τους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους τόνισε την ανάγκη ένταξης των δραστηριοτήτων των αγγλικών στον ενιαίο και διαθεματικό χαρακτήρα του νηπιαγωγείου καθώς και τη σημασία συστηματικής παρακολούθησης της πιλοτικής εφαρμογής για την αποτίμηση της νέας αυτής πρωτοβουλίας του Υπουργείου με αποτύπωση καλών πρακτικών και την μελλοντική εφαρμογή της σε ευρύτερη βάση για το σχολικό έτος 2021-2022.

Η κ. Ζαχαράκη σημείωσε πως

“βασικός στόχος είναι να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές τα Αγγλικά, εστιάζοντας στην ολόπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξή τους και πως αυτό θα επιτευχθεί με τη δημιουργία φιλικής ατμόσφαιρας και ασφαλούς περιβάλλοντος για αυτούς, τη συμμετοχή τους σε ευχάριστες-παιγνιώδεις ομαδικές δραστηριότητες και την οικοδόμηση και την ενδυνάμωση τής αυτοπεποίθησής τους.

Με τους τρόπους αυτούς θα δίνεται στα παιδιά η χαρά της επαφής με μια γλώσσα στην οποία ούτως η άλλως είναι εκτεθειμένα”.

Υπενθυμίζουμε

πως για το σχολικό έτος 2020-2021 έχει θεσμοθετηθεί από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η πιλοτική εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες για δύο (02) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα των δημόσιων Νηπιαγωγείων γενικής παιδείας όλων των τύπων.

Δείτε επίσης

Πρώτη φάση επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Ξεκίνησε σήμερα-Δήλωση Κεραμέως
Εγκύκλιος Υπουργείου Παιδείας για μέτρα προστασίας κορονοϊού: Υποχρεωτικά μάσκα και οι επισκέπτες των σχολικών μονάδων
Τρόπος λειτουργίας φορέων εκπαίδευσης-Φροντιστηρίων-Κέντρων Ξένων Γλωσσών-πάσης φύσεως δομών, δημοσίων και ιδιωτικών | ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση