Σάββατο, 20 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενιαία κείμενα ΔΟΕ: Β, Γ φάση «Υλοποίηση και αποτίμηση κατά άξονα» του συλλογικού προγραμματισμού

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενιαία κείμενα ΔΟΕ: Β, Γ φάση «Υλοποίηση και αποτίμηση κατά άξονα» του συλλογικού προγραμματισμού – Δημοτικά Σχολεία, Νηπιαγωγεία και  Ειδικά Σχολεία.

Ενιαία κείμενα ΔΟΕ

Στα Δημοτικά Σχολεία, Νηπιαγωγεία και Ειδικά Σχολεία απέστειλε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) τα ενιαία κείμενα για τη  Β,Γ φάση «Υλοποίηση και αποτίμηση κατά άξονα» του συλλογικού προγραμματισμού για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, επισημαίνοντας πως θα ακολουθήσουν, στις αρχές Ιουνίου, τα κείμενα της τελικής φάσης.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΔΟΕ και τα Ενιαία κείμενα για Νηπιαγωγεία – Δημοτικά Ειδικά σχολεία

ΔΟΕ

Αρ. Πρωτ. 517

Αθήνα 19/5/2023

Προς Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Ενιαία κείμενα. Φάση Β,Γ. Υλοποίηση και αποτίμηση κατά άξονα.  Ο αγώνας για την υπεράσπιση του Δημόσιου σχολείου, ενάντια στην αξιολόγηση – εργαλείο, της εμπορευματοποίησης, κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης σχολείων – μαθητών – εκπαιδευτικών, συνεχίζεται.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στέλνει σήμερα στις σχολικές μονάδες (Δημοτικά Σχολεία, Νηπιαγωγεία και  Ειδικά Σχολεία), με βάση τη σχετική απόφασή του, τα ενιαία κείμενα για τη  Β,Γ φάση «Υλοποίηση και αποτίμηση κατά άξονα» του συλλογικού προγραμματισμού, κάνοντας το επόμενο βήμα στη μάχη που δίνουμε ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ. Θα ακολουθήσουν, στις αρχές Ιουνίου, τα κείμενα της τελικής φάσης.

Η ανάρτησή τους γίνεται από τον συντονιστή της κάθε ομάδας, με τους προσωπικούς του κωδικούς myschool.

 Τα νέα ενιαία κείμενα, τα οποία στέλνουμε στους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.  βρίσκονται στην ίδια αντίληψη που κινούμαστε μέχρι τώρα. Είναι κεντρικά κείμενα, αναιρούν τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων, αποτελούν ενιαία συλλογική έκφραση για όλα τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, καταγράφουν αιτήματα του κλάδου, καταγγέλλουν τις ευθύνες της εφαρμοζόμενης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Εντός των κειμένων υπάρχουν όλοι οι σύνδεσμοι για κάθε δράση που πραγματοποιήθηκε.

Τα κείμενα και οι δράσεις στόχο έχουν να:

α. ενώσουν όλους τους συλλόγους διδασκόντων, αναιρώντας έτσι τη δημιουργία επιλέξιμων /ανταγωνιστικών προφίλ για κάθε σχολική μονάδα,

βδιατηρήσουν το κριτικό πνεύμα των εκπαιδευτικών, χωρίς εξωραϊσμό της εκπαιδευτικής πραγματικότητας,

γ. ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, ακυρώνοντας την αντιεκπαιδευτική πολιτική

Η ενιαία στάση των σχολείων αφορά στην αντίστασή μας στην προσπάθεια επιβολής της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης.

Καταθέτουμε τα κείμενα της Ομοσπονδίας χωρίς καμιά διαφοροποίηση, εξειδίκευση, συμπλήρωση.

Την ίδια ώρα συνεχίζεται με αμείωτη ένταση ο αγώνας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική – αντιεπιστημονική ατομική «αξιολόγηση». Ο κλάδος αντιστέκεται με πολύ υψηλά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. Απέναντι στις αποτυχημένες προσπάθειες εκφοβισμού, τα απειλητικά έγραφα και τις έκνομες οδηγίες  από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., απαντάμε με τη συλλογική και αποφασιστική μας στάση δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι ο κλάδος δεν θα υποχωρήσει μπροστά στη βία και την ποινικοποίηση των αγώνων, δεν θα αποδεχτεί την κατάργηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Ενωμένοι/ες υπηρετούμε το δημόσιο Σχολείο και τον παιδαγωγικό μας ρόλο.

Ενιαία κείμενα Δημοτικά

Ενιαία κείμενα Νηπιαγωγεία

Ενιαία κείμενα Ειδικά

Δείτε επίσης

Οδηγίες αξιολόγησης-ΙΕΠ: Ημερομηνίες για αξιολόγηση έργου σχολικών μονάδων 2022-23 

Χρονοδιάγραμμα-εκλογές 25 Ιουνίου: Διερευνητικές-Υπηρ. κυβέρνηση-Ορκωμ/διάλυση Βουλής-Διορισμοί-Υπ. Μεταβολές-Αδειες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση