“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση Διοικούσας Επιτροπής ΠΕΕΚΕ για τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση Διοικούσας Επιτροπής ΠΕΕΚΕ για τη συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων την Παρασκευή 15.05.2020.

Ενημέρωση Διοικούσας Επιτροπής ΠΕΕΚΕ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα 15-5-2020

Σήμερα 15-5-2020 πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένο ραντεβού με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και συγκεκριμένα της Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Γκίκα με την Δ.Ε. της Π.Ε.Ε.Κ.Ε. (λόγω καραντίνας η Δ.Ε. εκπροσωπήθηκε από τρία μέλη με ομόφωνη απόφαση).

Στην συνάντηση παρευρέθηκαν σύμβουλοι της κ. Γκίκα, της Υφυπουργού κ. Ζαχαράκη και της Υπουργού κ . Κεραμέως.

         Η Δ.Ε της ΠΕΕΚΕ έθεσε τα θέματα που αφορούν:
  1. Την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά και της μετονομασίας της κατεύθυνσης ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστήμων σε ανθρωπιστικών μόνο ( όπως έχουν διατυπωθεί στο νομοσχέδιο) . Η Δ.Ε. δήλωσε την αντίθεση της και στις δυο αυτές βλαπτικές για τον κλάδο μας μεταβολές, ζητώντας την μη αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας και της αλλαγής του τίτλου της κατεύθυνσης.
  2. Την ανάπτυξη των μαθημάτων κοινωνικών επιστήμων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, με την διατήρηση των υπαρχόντων στο Λύκειο και την αύξηση τους στο Γυμνάσιο.
  3. Την κατάθεση τροπολογίας, σχετικά με τους διορισμούς και τις αναπληρώσεις στην ειδική και γενική εκπαίδευση από το μείζον ζήτημα, που έχει προκύψει με το τμήμα Ε.Κ.Π. του ΠΑ.ΜΑΚ.
           Σε σχέση με τα παραπάνω θέματα κατατεθήκαν δύο πλήρεις φάκελοι με όλο το υποστηρικτικό υλικό

(Φορείς, Κόμματα, Βουλευτές, Γνωμοδοτήσεις, Έρευνες κ.α) Οι απαντήσεις που πήραμε σε μια συζήτηση που κράτησε 45΄ ήταν:

  • Η αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά και η αλλαγή του τίτλου της κατεύθυνσης είναι πολιτικές αποφάσεις (όπως ακριβώς αποτυπώνονται στο νομοσχέδιο) • Η Κοινωνιολογία παραμένει μάθημα γενικής παιδείας (ειπώθηκε ότι είναι μάθημα που όλοι οι μαθητές πρέπει να το διδάσκονται)
  • Υποστηρίχτηκε ότι οι κοινωνικές επιστήμες διδάσκονται επαρκώς και οι ώρες είναι πολλές σε σχέση με άλλα γνωστικά αντικείμενα.
  • Υπήρξε ενημέρωση σχετικά με πρόταση για την ύπαρξη 5ου μαθήματος, που θα μπορούσε να λύσει το θέμα των δύο μαθημάτων (Κοινωνιολογία –Λατινικά). Μάλιστα προτάθηκε αυτή την λύση να την υποστηρίξει η Ένωση μας!
  • Υπήρξε θετική ανταπόκριση στο αίτημα για τροπολογία χωρίς όμως συγκεκριμένη δέσμευση. Το θέμα θα εξεταστεί και με βάση τις δίκες μας προτάσεις.

Συνολικά, έγινε ανταλλαγή απόψεων, η Δ.Ε. έθεσε τις προτάσεις της με βάση τις πάγιες έως τώρα θέσεις της και υπήρξε δέσμευση για νέο ραντεβού με την πολιτική ηγεσία, χωρίς όμως να καθοριστεί ημερομηνία.

Συνάδελφοι, η Δ.Ε. σας καλεί να συμμετέχετε με ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, στην συνέχιση των δράσεων μας , μέχρι την δικαίωση των αιτημάτων μας.

Η Δ.Ε. της Π.Ε.Ε.Κ.Ε.

Δείτε επίσης

ΠΕΕΚΕ προς Υπουργείο Παιδείας: Να γίνουν σεβαστοί οι κανόνες θεσμικού διαλόγου
Κάλεσμα φορέων Κοινωνικών Επιστημών: Από την ΠΕΕΚΕ για το νομοσχέδιο
Ερώτηση για την Κοινωνιολογία στη Βουλή: Θα μπορούσε να παραμείνει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση