Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση για Α φάση προσλήψεων αναπληρωτών για το 2022 από τον ΠΑΣΑΔ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση για Α φάση προσλήψεων αναπληρωτών για το 2022 από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) – Παράλληλη Στήριξη-ΖΕΠ-Νέο Ολοήμερο-Αδειες νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Ενημέρωση για Α φάση προσλήψεων

Σύνεση και προσοχή συστήνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) στις δηλώσεις προτίμησης των περιοχών, ιδιαίτερα στη Γενική, καθότι όπως σημειώνει σε σημερινή του ανακοίνωση, όλα είναι ρευστά ως προς τις προσλήψεις και τα προγράμματα που θα ενταχθούν στην Α φάση.

Αναφορικά με τις προσλήψεις για τις ανάγκες της Παράλληλης Στήριξης ο ΠΑΣΑΔ θεωρεί πως θα είναι αυξημένος σε σχέση με πέρσι Επίσης ενημερώνει πως η Υ.Α. για τα σχολεία που δύνανται να λειτουργήσουν Τμήματα Υποδοχής (ΖΕΠ) βρίσκεται από σήμερα στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση, αλλά δεν είναι σίγουρο αν το ΥΠΑΙΘ προλάβει να κάνει προσλήψεις αναπληρωτών στην Α Φάση από το Πρόγραμμα αυτό.

Τέλος ο ΠΑΣΑΔ ενημερώνει για θέματα του νέου διευρυμένου Ολοήμερου σχολείου και για την κάλυψη κενών που θα προκύψουν από τις άδειες νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

ΠΑΣΑΔ 17/8/2022: Ενημέρωση για Α’ φάση αναπληρωτών

Μετά από σημερινή συνάντησή μας στο Υπουργείο και με τα αρμόδια τμήματα, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

Παράλληλη στήριξη:

Οι εγκρίσεις που αφορούν στην παράλληλη στήριξη είναι αυξημένες σε σχέση με πέρσι. Αναμένεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα προσληφθεί για το πρόγραμμα αυτό να είναι μεγαλύτερος από τον περσινό.

ΖΕΠ:

Η υπουργική απόφαση για τα σχολεία που δύνανται να λειτουργήσουν Τμήματα Υποδοχής (ΖΕΠ) βρίσκεται από σήμερα στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση. Πρόθεση του Υπουργείου είναι να δοθούν στην πρώτη φάση προσλήψεων, ωστόσο, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκκρεμούν κάποια στάδια ακόμα, για τα οποία ο διαθέσιμος χρόνος επαρκεί ΟΡΙΑΚΑ.

Επομένως, δεν υπάρχει καμία επίσημη δέσμευση, προς το παρόν, ότι θα προλάβουν να ενταχθούν στην πρώτη φάση.

Διευρυμένο ολοήμερο:

Η εγκύκλιος που έχει αποσταλεί στο υπουργείο για καταγραφή των κενών περιλαμβάνει και αυτά του διευρυμένου ολοημέρου, καθώς αποτελεί πρόγραμμα Γενικής Παιδείας. Ωστόσο, κάποιες διευθύνσεις συμπεριέλαβαν τα εν λόγω κενά για τις επικείμενες προσλήψεις των αναπληρωτών στην Α’ φάση, ενώ κάποιες άλλες όχι.

Αν δεν υπάρξει κοινή γραμμή από όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, θα παρατηρηθεί το φαινόμενο να γίνουν προσλήψεις για το διευρυμένο ολοήμερο μόνο σε κάποιες, ενώ στις υπόλοιπες να πραγματοποιηθούν σε μεταγενέστερη φάση προσλήψεων.

Άδειες νεοδιόριστων:

Το ίδιο φαινόμενο με το διευρυμένο ολοήμερο παρατηρείται και με τις άδειες των νεοδιόριστων. Πρόθεση του Υπουργείου είναι να καλυφθούν αυτά τα κενά με αναπληρωτές από την πρώτη φάση.

Απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, αποτελεί η καταγραφή των κενών που προκύπτουν από τις άδειες των συναδέλφων έγκαιρα, ώστε να περιλαμβάνονται στα κενά που θα δοθούν σε αναπληρωτές.

Συνάδελφοι, συνιστούμε οι δηλώσεις προτίμησης των περιοχών να γίνουν με σύνεση και προσοχή. Ιδιαίτερα στη Γενική, όπως διαπιστώνετε, είναι όλα ρευστά ως προς τις προσλήψεις και τα προγράμματα που θα ενταχθούν στην πρώτη φάση.

ΠΑΣΑΔ

Δείτε επίσης

Σειρά προσλήψεων αναπληρωτών: Η σειρά των κλάδων/ειδικοτήτων και η σειρά που θα “τρέξει” το σύστημα 

Οδηγίες ΟΠΣΥΔ 2022-23 για αίτηση-δήλωση περιοχών προτίμησης για πρόσληψη αναπληρωτών 

Δηλώσεις περιοχών-αναπληρωτές: Δυσπρόσιτα-Στατιστικά-Διαμόρφωση περσινών προσλήψεων 

Αιτήσεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23: Οδηγός με ερωτήσεις και απαντήσεις 

Προσλήψεις 2022-23: Στοιχεία Δ/νσεων Εκπ/σης-ΠΔΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Ειδικών σχολείων-Περιοχών πρόσληψης 

 Προσλήψεις και διορισμοί 2020-22 εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ένα αρχείο

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση