Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση για την απεργία-αποχή στα σχολεία 5 ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση για την απεργία-αποχή στα σχολεία 5 ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης – Ανακοίνωση των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων Θεσ/νίκης.

Ενημέρωση για την απεργία-αποχή στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

Οι ΣΥΝΕΚ Θεσσαλονίκης, χαιρετίζουμε τα σχολεία και όλους τους συναδέλφους. που με συντριπτικό ποσοστό συμμετέχουν στην απεργία – αποχή, υλοποιώντας τις αποφάσεις του κλάδου και αψηφώντας τις πιέσεις, τις απειλές, τον αυταρχισμό και το κλίμα τρομοκρατίας, αποκρούουν ενωμένοι κάθε προσπάθεια χειραγώγησης τους.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

έχει επιλέξει τη σύγκρουση με το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στην προσπάθειά της να περάσει όλες τις αντιεκπαιδευτικές A πολιτικές, μεταχειρίζεται κάθε μέσο, επιλέγοντας όλο και πιο ολισθηρούς δρόμους.

Την ώρα που τα σχολεία σε πολλές περιοχές παραμένουν κλειστά,

με την απουσία πρόσθετων μέτρων υγειονομικής προφύλαξης και με νέα αύξηση των κρουσμάτων της πανδημίας, με έναν τεράστιο αριθμό παιδιών να παρακολουθούν πλημμελώς ή και καθόλου την τηλεκπαίδευση, με δυσαναπλήρωτα μαθησιακά κενά και απόλυτη απουσία παιδαγωγικής καθοδήγησης για την κάλυψή τους, επιχειρείται ένας πολλαπλός εκφοβισμός και εκβιασμός σε βάρος των εκπαιδευτικών!

Αρχικά στις 22 Φλεβάρη,

επιχειρήθηκε άσκηση εκφοβισμού και τρομοκρατίας, στην διαδικτυακή ενημέρωση που οργανώθηκε από το Υπουργείο προς τους Διευθυντές/ντριες των σχολείων (2η κατά σειρά), για ενημέρωση σε ό,τι αφορά την πορεία και τις διαδικασίες της επιχειρούμενης εσωτερικής-εξωτερικής αξιολόγησης σχολικής μονάδας.

Ανέφερε λοιπόν

η Υπουργός Παιδείας πως «…η αξιολόγηση είναι υποχρέωση με ό,τι υπηρεσιακά σημαίνει η συγκεκριμένη υποχρέωση…».

Αυτού του τύπου η διατύπωση

αποτελεί μια σαφέστατη απειλή προς τους Διευθυντές/ντριες, αφήνοντας ξεκάθαρα υπονοούμενα για το τι «μπορεί» να επακολουθήσει για όποιον… δεν συμμορφωθεί με τις εντολές της ίδιας και των υφισταμένων της.

Η  απεργία-αποχή είναι νόμιμο, συνταγματικά κατοχυρωμένο  δικαίωμα όλων των εργαζομένων.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

συνεχίζει την επιχείρηση τρομοκράτησης, με τις «αποκλειστικές» πληροφορίες που διακινούνται σε εκπαιδευτική ιστοσελίδα, περί αποκλεισμού εκπαιδευτικών από τη διεκδίκηση θέσεων στελεχών εκπαίδευσης εάν απέχουν από την αξιολόγηση!

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν μπορεί να κρύψει τον πανικό της, για την πλήρη αποδοκιμασία της πολιτικής της από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Δεν συγχωρεί το μαζικό κίνημα γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών, που αποκάλυψε στην κοινωνία την ανεπάρκειά των πολιτικών τους.

Δεν συγχωρεί την ακύρωση στην πράξη, της αντιπαιδαγωγικής ρύθμισης για κάμερες στην τάξη. Δεν συγχωρεί την μαζική αποδοκιμασία των αντιδημοκρατικών εκλογών παρωδία των Υ.Σ.

Τρέμει για τη μαζική αποδοκιμασία της αξιολόγησης που θέλει να εφαρμόσει, μαθαίνοντας τα συντριπτικά ποσοστά των εκπαιδευτικών που ήδη συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

Ορισμένοι Διευθυντές

επιχειρούν να νοθεύσουν την διαδικασία, στην διαπίστωση της απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων. Τους υπενθυμίζουμε ότι:

«Με βάση το θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο, πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες, με αποτέλεσμα στην έναρξη της συνεδρίασης να τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων.

Μέλη του συλλόγου είναι ΟΛΟΙ οι διδάσκοντες με οποιαδήποτε μορφή εργασίας (και αναπληρωτές, ωρομίσθιοι κλπ και αν είναι σε πολλά σχολεία είναι σε όλα μέλη του συλλόγου).

Πριν την έναρξη της συνεδρίας ο διευθυντής διαπιστώνει αν υπάρχει απαρτία.

Οι απεργοί καταθέτουν ομαδική ή ατομικές δηλώσεις (το κείμενο της ΟΛΜΕ). Οι απεργοί θεωρούνται απόντες, όπως και κάθε άλλο μέλος του συλλόγου που δεν παρίσταται.

Για να διαπιστωθεί απαρτία πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες, δηλαδή 50%+1 του συνόλου των διδασκόντων, να δηλώσουν πως θα κάνουν αξιολόγηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο σύλλογος δεν πραγματοποιείται.»

Δεν θα επιτρέψουμε καμιά νοθεία και αλλοίωση της βούλησης του Συλλόγου Διδασκόντων. Οποιαδήποτε παρανομία θα μας βρει απέναντι, στηρίζοντας τους συναδέλφους.

Σε πολλά σχολεία που εκκρεμεί η σύγκλισή στου συλλόγου διδασκόντων υπάρχει ήδη ισχυρή πλειοψηφία υπέρ της απεργίας – αποχής.

Παραθέτουμε τα αναλυτικά στοιχεία από τα σχολεία των 5 ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡ ΑΞ/ΣΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ
Α 9 35 5
Β 7 49 2
Γ 6 35 7
Δ 6 52 3
Ε 5 63 11
ΣΥΝΟΛΟ 33 234 28

 

  • ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΡΑΜΕΩΣ
  • ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ            

            ΣΥΝ.Ε.Κ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ   1-3-2021

Δείτε επίσης

Πρόσκληση συνάντησης Υπουργείου Παιδείας με ΟΛΜΕ-ΔΟΕ: Αξιολόγηση-λειτουργία σχολείων-πρόσληψη Κ.Λ-Ψυχολόγων
Αξιολόγηση-Γνωμοδότηση: Για την απεργία αποχή από τη Νομική Σύμβουλο της ΔΟΕ
ΦΕΚ αξιολόγησης σχολείων: Αλλάζει η προθεσμία ειδικής συνεδρίασης ενημέρωσης Συλλόγου Διδασκόντων
Νέες διευκρινίσεις για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση σχολικών μονάδων από την ΟΛΜΕ
ΟΛΜΕ-Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Απαντήσεις σε ερωτήσεις για την Απεργία-Αποχή
Κήρυξη απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση | Ανακοίνωση ΔΟΕ
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Ενέργειες-βήματα υλοποίησης απόφασης για κήρυξη απεργίας αποχής

Πριν φύγετε

ΟΛΜΕ: Αρνήθηκε συνάντηση η Υφυπουργός Παιδείας κατά την Παράσταση Διαμαρτυρίας στο Υπουργείο
Νόμος 4692-2020: “Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις” | ΦΕΚ A 111-12.06.2020


Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση