Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΑΣΑΔ-Ενημέρωση: Ειδικές συμβάσεις-ΑΣΕΠ-Διορισμοί-Κατανομή-Αιρετοί

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΑΣΑΔ-Ενημέρωση: Ειδικές συμβάσεις-ΑΣΕΠ-Διορισμοί-Κατανομή-Αιρετοί – Στον απόηχο των συναντήσεων της Υπουργού με τις Ομοσπονδίες ΟΛΜΕ-ΔΟΕ.

ΠΑΣΑΔ-Ενημέρωση

Ενημερωτικό σημείωμα κοινοποίησε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ), μαζί με τις ευχές του για την εορτή του Πάσχα.

Οι θεματικές του ενημερωτικού αφορούν σε 5 ενότητες, τις εξής:

  1. Ειδικές συμβάσεις
  2. ΑΣΕΠ
  3. Διορισμοί
  4. Κατανομή
  5. Αιρετοί
ΠΑΣΑΔ-Ενημέρωση αναλυτικά
ΠΑΣΑΔ 30/4/21: Καλή Ανάσταση!

Συνάδελφοι, στον απόηχο των συναντήσεων της Υπουργού με τις Ομοσπονδίες βγαίνει τούτη η ανακοίνωση, με στόχο όχι μόνο να ενημερώσει αλλά και να τοποθετηθεί ο Σύλλογος υπεύθυνα, όπως κάνει πάντα, για όσα μας αφορούν ως εκπαιδευτικούς, αναπληρωτές και ΠΕ70.

____________

ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

Κι αφού αναπληρωτές είμαστε, δε θα μπορούσαμε να μην ξεκινήσουμε απ’ το σημαντικότερο όλων που δεν είναι άλλο από την υποβάθμιση των συμβάσεών μας σε ανανεούμενες τρίμηνες.

Γράφαμε τον Γενάρη…

“…ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ πως αν δεν αντιμετωπίσουμε, Ομοσπονδίες, σύλλογοι και αναπληρωτές, το πρόβλημα στη βάση της απόσυρσης των ειδικών προσκλήσεων, τότε υπάρχει κίνδυνος από του χρόνου οι “κατ’ ελάχιστον τρίμηνες συμβάσεις”, που θ’ ανανεώνονται μ’ ευθύνη του Προϊσταμένου, να είναι το κύριο μοντέλο πρόσληψης των αναπληρωτών μετά την Α’ φάση!…..”

για να επαληθευτούμε γι’ άλλη μια φορά και δυστυχώς γρηγορότερα απ’ όσο περιμέναμε, αφού τα “τρίμηνα” είναι πλέον η βασική επιλογή προσλήψεων από το Παιδείας.

Φωνάξαμε απ’ την πρώτη στιγμή που νομοθετήθηκαν οι ειδικές προσκλήσεις,

επιβεβαιωθήκαμε με τις τρίμηνες συμβάσεις και χτυπήσαμε το καμπανάκι για τις, προ μηνών νομοθετημένες, “τοπικές Ειδικές προσλήψεις” πως θα μας οδηγήσουν στην ωρομισθία όλους!

Η επιμονή στις λάθος (ή σκοπούμενες) επιλογές,

όπως οι ειδικές προσκλήσεις του προηγούμενου Υπουργού Παιδείας, ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΜΗΝΕΣ συμβάσεις της νυν Υπουργού, που ΑΠΕΤΥΧΑΝ και ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ να δώσουν λύσεις στην κάλυψη των κενών, πρέπει να πάψει.

Στον αντίποδα αυτών,

προτείνουμε την απόσυρση των νομοθετημάτων και την αντικατάστασή τους με καθοριστική αύξηση των μορίων της προϋπηρεσίας στον νόμο 4589/19, μιας και εκτός από δίκαιο, είναι και το λογικό επακόλουθο απ’ τη μελέτη των αποτελεσμάτων των παραπάνω άστοχων επιλογών.

Επιτέλους, ο αναστοχασμός δεν πρέπει εξαντλείται μόνο ως παιδαγωγική πρακτική!

____________

ΠΑΣΑΔ-Ενημέρωση
ΑΣΕΠ

Στους διορισμούς ερχόμενοι τώρα, δε μπορούμε παρά να ξεκινήσουμε από το ΑΣΕΠ και την πολυαναμενόμενη έκδοση αποτελεσμάτων της 1ΓΕ.

Κι εδώ και παρά τα όσα έλεγαν Υπουργοί κι Υφυπουργοί μήνες πριν, είχαμε γράψει στις 25/1/21…

“….ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ πως το ΑΣΕΠ θα έχει ολοκληρώσει την 1ΓΕ το αργότερο τον Φλεβάρη. Για το ότι θα βγουν όμως οι τελικοί πίνακες τον Μάρτη, όπως ανακοινώθηκε από την Υφυπουργό, δεν είμαστε σίγουροι, καθώς δε νομίζουμε πως το Υπουργείο έχει μελετήσει ποιες επιπτώσεις θα έχει το ν’ ανακοινωθούν οι πίνακες τον Μάρτιο αλλά οι διορισμοί να γίνουν Ιούνιο.
Έτσι, αναπόφευκτα, λόγω των μεγάλων ανακατατάξεων που θα πρέπει να γίνουν στις προσλήψεις με βάση την προκήρυξη, για όσους έχουν ή (ακόμα χειρότερα) δεν έχουν προσληφθεί, πιστεύουμε πως θα επιλεγεί και τα δυο να γίνουν ταυτόχρονα ή Μάρτη ή Ιούνη….”

…και δε χρειάζεται ν’ αναφερθούμε σε αυτό περισσότερο αφού η επιλογή του Ιουνίου ανακοινώθηκε στις Ομοσπονδίες.

Απλά χαμογελάμε ειρωνικά πλέον

όταν ακούμε πως ο ΑΣΕΠ είναι ανεξάρτητος κι αυτόνομος θεσμός και όταν σ’ αυτόν, ως δικαιολογία, επιρρίπτονται οι ευθύνες για τη μη λύση στο θέμα των παραβόλων.

____________

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

Μετά την ανακοίνωση των οριστικών πινάκων και με βάση τα όσα δήλωσε και η ίδια η Υπουργός, σε δελτίο τύπου στις 30/12/19…

“Απαντάμε έμπρακτα στις ελλείψεις δασκάλων και καθηγητών – 5.250 μόνιμοι διορισμοί στη Γενική Εκπαίδευση – 15.000 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ως το 2021”

…θα έπρεπε να έχουμε φέτος το καλοκαίρι 10.500 μόνιμους διορισμούς.

Δυστυχώς τα λόγια, απ’ όσα μέχρι τώρα ακούμε, δεν πρόκειται να τα ακολουθήσουν πράξεις και φτάνουμε σήμερα να ζητάμε το αυτονόητο, ΑΥΤΟ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΗΛΩΣΕ..

10.500 μόνιμους διορισμούς το 2021!

Και δεν είναι αυτοί ούτε υπερβολή ούτε πολυτέλεια!

Είναι υπευθυνότητα, σοβαρότητα και αίσθημα ευθύνης του κάθε Υπουργού Παιδείας που εκφράζει την πολιτεία μέσω της κυβέρνησης, απέναντι στον πολίτη που ζητά μόνιμο και σταθερό προσωπικό στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια για τα παιδιά του.

Άλλωστε, επιπλέον των πάνω, για την ανάγκη των 10.500 μέχρι το τέλος του 2021 επιχειρηματολόγησε Η ΙΔΙΑ η Υπουργός κατά την κατάθεση του προϋπολογισμού του 2021 στη Βουλή!

____________

ΠΑΣΑΔ-Ενημέρωση
ΚΑΤΑΝΟΜΗ

Δε μπαίνουμε λοιπόν στη λογική να σχολιάσουμε τις δηλώσεις για 5.250 διορισμούς. Δε φτάνουν είναι απλό, γι’ αυτό από το καλοκαίρι του 2020 αιτιολογημένα ζητήσαμε 15.000! ΜΟΝΟΙ, με όλους όσους φωνάζουν σήμερα να σιωπούν δουλικά, καιροσκοπικά, συμφεροντολογικά (ας επιλέξουν οι ίδιοι ό,τι τους ταιριάζει).

Το χειρότερο δεν είναι ότι κανείς δε διεκδίκησε το 15.000 ως τους κατ’ ελάχιστον αναγκαίους διορισμούς στην Α/θμια και Β/θμια σήμερα αλλά το ότι επιδόθηκαν όλοι σ’ ένα ανηλεές…lobbying έχοντας ως αντίπαλο τα…κενά των δασκάλων!

Δυστυχώς για όλους και πρώτα πρώτα για τους μαθητές μας,

γι’ άλλη μια φορά οι προβλέψεις για τις αναμενόμενες συνταξιοδοτήσεις, που είχαν δημοσιοποιηθεί κι έγιναν…κόκκινο πανί για “συναδέλφους”, έπεσαν εμφατικά μέσα!

Ο κλάδος των ΠΕ70 λοιπόν με 6800 οργανικά κενά μεταθέσεων,

με ακόλουθο τον κλάδο των ΠΕ60 (στον οποίο δεν έχουν αποδοθεί τα κενά της δίχρονης), καταγράφουν κι αποδεικνύουν πόσο μεγάλες είναι οι ανάγκες σε προσωπικό κι αυτό εκτός του ότι ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ το αίτημά μας για 15.000 μόνιμους διορισμούς, μας προτρέπει να επιμείνουμε να καλυφθούν τα παραπάνω κενά στο σύνολό τους!

Το ίδιο πιστεύουμε πως είναι δίκαιο

και πρέπει να ζητήσουν κι όλοι οι άλλοι κλάδοι μαζί με σύσταση οργανικών και αυτό είναι ένα καθαρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση.

Αν κάποιος πιστεύει τώρα

πως πρέπει να κάνουμε έκπτωση στο αίτημά μας για κάλυψη όλων των κενών, με χαρά θα το συζητήσουμε μαζί του εφόσον πρώτα μας γνωρίσει τι προτείνει αυτός για τον κλάδο του και πόσο είναι διατεθειμένος να υποχωρήσει! Επίσημα!

____________

ΠΑΣΑΔ-Ενημέρωση
ΑΙΡΕΤΟΙ

Κλείνοντας δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στην κατάσταση που επικρατεί, με ευθύνη της ηγεσίας του Υπουργείου, στα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ.

Την εξαιρετικά λανθασμένη επιλογή της Υπουργού για τις εκλογές των αιρετών, ακολούθησαν ακόμα χειρότερες κινήσεις, όπως οι διορισμένοι αιρετοί, οι οποίες συνιστούν ευθεία πρόκληση για το συνδικαλιστικό κίνημα.

Προειδοποιούμε πως η πανδημία μέχρι τώρα μπορεί να λειτούργησε ανασταλτικά σε μαζικές αντιδράσεις αλλά, όπως όλα, κι αυτή θα κάνει τον κύκλο της.

Συνάδελφοι,

Στη μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης, το Πάσχα, ένα μήνυμα διαχέεται στους χριστιανούς με τη Σταύρωση.

Μήνυμα πανανθρώπινο, φωτεινό!

Το μήνυμα της συγχώρεσης, της αγάπης, της διάθεσης, της προσφοράς του εαυτού μας υπέρ των πολλών!

Καλή Ανάσταση ευχόμαστε σε όλους!
#posa_xronia_akoma?
#δεν_ειμαστε_βαλίτσες
#θα_τα_καταφέρουμε
#ΠΑΣΑΔ

ΠΑΣΑΔ

Δείτε επίσης

Διορισμοί εκπαιδευτικών γενικής: Εντός Ιουνίου οι Πίνακες-Δεν έχει αποφασισθεί η κατανομή
Να ξεκλειδώσουν οι Πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής 1ΓΕ-2ΓΕ-3ΕΑ: Αναφορά στη Βουλή
Ανοιγμα πινάκων ΑΣΕΠ για απόφοιτους ειδικής αγωγής: Στη Βουλή επιστολή με κατάθεση Αναφοράς της Χ. Κεφαλίδου
Νέοι πίνακες προκήρυξης 3ΕΑ/2019: Το ΑΣΕΠ δημοσίευσε νέους αναμορφωμένους

Πριν φύγετε

Παράταση σχολικού έτους και για τα ειδικά σχολεία: Τι δήλωσε η Υφυπουργός Παιδείας Ζ. Μακρή
Προγραμματισμός διάθεσης self test: Ημερομηνίες για Δημόσιο-εκπαιδευτικούς-μαθητές-κληρικούς
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση