Κυριακή, 23 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση Συλλόγου “Κ. Σωτηρίου”: Διαδικτυακή σύσκεψη με διορισμένους 2020/21/22-Συνάντηση με Συμβ. Εκπ/σης-Κινητοποίηση για νεοδ/στους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση Συλλόγου “Κ. Σωτηρίου”: Διαδικτυακή σύσκεψη με διορισμένους 2020/21/22-Συνάντηση με Συμβούλους Εκπαίδευσης-Κινητοποίηση για μονιμοποίηση νεοδιόριστων.

Ενημέρωση Συλλόγου “Κ. Σωτηρίου”

Σε διαδικτυακή σύσκεψη καλεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. “Κ. Σωτηρίου” τους διορισμένους εκπαιδευτικούς κατά τα έτη 2020-2021-2022, την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023.

Επίσης ενημερώνει για τη συνάντηση του Συλλόγου και των άλλων συλλόγων Π.Ε. Αν. Αττικής, με  Συμβούλους Εκπαίδευσης Π.Ε Αν. Αττικής και για την κινητοποίηση του Συλλόγου στη Δ/νση Π.Ε. Αν. Αττικής για την ακώλυτη και άμεση μονιμοποίηση των διορισμένων του 2021.

Αναλυτικά

Α. Διαδικτυακή σύσκεψη

Β. Δ.Τ. από ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ του συλλόγου μας και των άλλων συλλόγων Π.Ε. Αν. Αττικής  με  Συμβούλους Εκπαίδευσης Π.Ε Αν. Αττικής

  • Σεβασμός στους/στις συναδέλφους/ισσες αλλά και στους συλλόγων διδασκόντων που ακολουθούν τις αποφάσεις του συλλόγου και της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ
  • Δεν θα ενοχληθεί κανείς /καμία που απαντά στο υπηρεσιακό email για ατομική αξιολόγηση με τη δήλωση στην Απεργία Αποχή της ΔΟΕ

Με πρωτοβουλία του συλλόγου μας την Πέμπτη 26/10/23 από κοινού με τους άλλους συλλόγους πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τους συμβούλους εκπαίδευσης προκειμένου για άλλη μια φορά να τους κοινοποιήσουμε τις  θέσεις του συλλόγου μας και της Ομοσπονδίας για την αξιολόγηση και για όλα τα θέματα λειτουργίας των σχολείων μας.

Στην συνάντηση παρίσταντο 6 σύμβουλοι εκπαίδευσης,   οι 3 πρόεδροι ΣΕΠΕ  «Κ. Σωτηρίου», « ΒΒΒ- Γλυφάδας» και του «Δελμούζου» καθώς και  ο γραμματέας και ο  αντιπρόεδρος του συλλόγου μας.

Η αρχική τοποθέτησή του συλλόγου μας  απευθυνόμενοι στους ΣΕ σχετικά με την αξιολόγηση συμπυκνώνεται στα εξής:

  • Καταγγείλαμε το σχέδιο με την αξιολόγηση σε βάρος του δημόσιου σχολείου με τις άγονες γραφειοκρατικές διαδικασίες που  επιδιώκουν να διαμορφώσουν τη βάση για την κατηγοριοποίηση και τον ανταγωνισμό σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.
  • Αναδείξαμε ότι η πρόσφατη εγκύκλιος Κατσαρού που πανομοιότυπα με την περσινή χρονιά επαναλαμβάνει για άλλη μια φορά σειρά ανεδαφικών απειλών προκειμένου να συμμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί με την απειλή μονιμοποίησης,  θα πέσει στο κενό όπως και η περσινή.
  • Ζητήσαμε ενημέρωση για το τι θα κάνουν και σε τι φάση βρίσκεται η διαδικασία για την υλοποίηση της τελευταίας εγκυκλίου.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης

  • Τόνισαν ιδιαίτερα τον σεβασμό στις αποφάσεις των συναδέλφων αλλά και των συλλόγων διδασκόντων για τη συμμετοχή στις αποφάσεις του συλλόγου και της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ενώ το αποδεικνύουν και με το γεγονός ότι τα σωματεία είναι πάντα ευπρόσδεκτα για ενημερώσεις στα σεμινάρια τους.
  • Μας ενημέρωσαν ότι δεν έχουν λάβει κατευθύνσεις από το ΥΠΑΙΘΑ για το οτιδήποτε πέρα από τα δημοσιεύματα που γνωρίζουμε όλοι.

Σε ερώτημα που θέσαμε για το  ποια ενημέρωση έχουν για τη διαδικασία των ζευγαριών αξιολογούμενου αξιολογητή δεδομένου ότι διορισμένοι του 2020 είναι μονιμοποιημένοι με διαπιστωτική πράξη της Δ/νσης  Π.Ε. Αν Αττικής.

  • μας ενημέρωσαν ότι στην πλατφόρμα βλέπουν αποκλειστικά από την περσινή χρονιά μόνο τους διορισμένους του 2020. Δεν έχουν νέα ονόματα.  Αναμένουν να τους κοινοποιηθούν από τη Δ/νση.  Δεν  τους έχει γνωστοποιηθεί ούτε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα διαδικασιών, ούτε χρονικός ορίζοντας για το πότε και πως θα ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης και πώς  ΤΕΛΙΚΆ αυτή  θα οδηγήσει στην μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών που τυχόν αξιολογηθούν  όπως ευαγγελίζεται το ΥΠΑΙΘΑ!!!
  • Δεσμεύτηκαν όσον αφορά για την ατομική αξιολόγηση ότι όπως δεν ενόχλησαν ούτε την περσινή χρονιά, έτσι δεν θα ενοχλήσουν τους συναδέλφους που στο email επικοινωνίας που στέλνεται από τη Δ/νση ,  απαντάνε με συμμετοχή στην Απεργία Αποχή της ΔΟΕ .

Από τη μεριά του συλλόγου ξεκαθαρίσαμε ότι καθολικά τα μέλη μας -διορισμένοι του 2020 (μονιμοποιημένοι με διαπιστωτική πράξη)  πέρυσι  συμμετείχαν στην ΑΑ έτσι και φέτος η συντριπτική πλειοψηφία συμμετέχει στην ΑΑ και  δεν πρόκειται να επιτρέψουμε καμία αξιολόγηση. Θα υπερασπιστούμε τις αποφάσεις των ΣΔ, συλλόγου και Ομοσπονδίας. Εξηγήσαμε ότι και στην περίπτωση που θέλει κάποιος/α εκπαιδευτικός να αξιολογηθεί , η ενέργεια αυτή  δεν αποτελεί ελεύθερη επιλογή αλλά απόφαση υπό το καθεστώς των απειλών για κυρώσεις, μη μονιμοποίησης και άλλων συνεπειών.  Δεν αφορά προσωπική  απόφαση κανενός/καμιάς καθώς επηρεάζει άμεσα την πλειοψηφία και διευκολύνει να προχωρήσει το καταστροφικό σχέδιο που διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση και την εργασιακή πραγματικότητα όλων.  Γι΄ αυτό μια ελάχιστη μειοψηφία δε νομιμοποιείται να προχωρήσει κόντρα στις συλλογικές αποφάσεις.

Σχετικά με την αξιολόγηση της μονάδας

  • Καταγγείλαμε παράδειγμα ΣΕ που απείλησε σε ημερίδα διευθυντών για ποινές σε όποιους ανεβάσουν ενιαία κείμενα.
  • Καλέσαμε το σύνολο των ΣΕ να μην επαναληφθεί εμπλοκή συμβούλων σε αποφάσεις ΣΔ  ή ατομικές, να μην υπάρχουν πιέσεις έμμεσες ή άμεσες.
  • Ζητήσαμε να ξεκαθαρίζουν και στους διευθυντές/ντριες ότι οποιαδήποτε συγκρότηση ομάδων μειοψηφίας που θέλει να κάνει κανονική αξιολόγηση όταν ο Σ Δ δηλώνει κατά πλειοψηφία ΑΑ είτε αποφασίζει να καταθέσει ενιαία κείμενα συνιστά παραβίαση της δημοκρατικής λειτουργίας του ΣΔ. Η πράξη αυτή είναι και παράνομη καθώς τα πορίσματα και η έκθεση της μειοψηφικής ομάδας δεν μπορεί να εξασφαλίσει την έγκριση του ΣΔ και κατά συνέπεια δεν μπορεί να ανέβει στην πλατφόρμα ως έκθεση του σχολείου.
  • Επισημάναμε ότι ο ρόλος του αξιολογητή ακυρώνει οποιοδήποτε συμβουλευτικό επιστημονικό και υποστηρικτικό ρόλο και οδηγεί στην απώλεια του ρόλου του σχολικού συμβούλου.

Οι ΣΕ δήλωσαν ότι δεν είναι το βασικό τους μέλημα η αξιολόγηση αλλά η στήριξη των εκπαιδευτικών και των σχ.  μονάδων.

Σχετικά με τα προβλήματα λειτουργίας των σχολικών μονάδων

  • Επισημάναμε ότι η αξιολόγηση μονοπωλεί το ενδιαφέρον της κυβερνητικής πολιτικής όταν τα προβλήματα της χρηματοδότησης, της  στελέχωσης  σε εκπαιδευτικό  προσωπικό, ΕΕΠ & ΕΒΠ , καθώς και τα κτηριακά πολλαπλασιάζονται με τους Δήμους να ολιγωρούν .
  • Αναδείξαμε : 1. την έλλειψη εκπαιδευτικών έχει ως αποτέλεσμα να καταστρατηγούνται παιδαγωγικά τα ΕΩΠ με αναθέσεις ωρών και απασχολήσεις μαθητών εκτός θεσμικού πλαισίου και ζητήσαμε  να τοποθετηθούν επ΄ αυτού 2. υπολειτουγία ακόμη κι πρωινών προγραμμάτων και ολοήμερων 3. Το μοίρασμα παράλληλων στηρίξεων 4. Την επιβολή παραμονής στο σχολείο  σε εργασιακό ωράριο 5..
  • Όσον αφορά απαίτηση από ΣΕ Ειδικής αγωγής για καθημερινό ημερολόγιο παρεμβάσεων από τις/τους συναδέλφους της παράλληλης στήριξης να συμπληρώνονται σε καθημερινή βάση είπαμε ότι είναι εκτός πραγματικότητας και εντελώς γραφειοκρατικά ενώ η τήρηση τους εμποδίζει το εκπαιδευτικό έργο των συναδέλφων/ισσων και θα καλέσουμε τους/τις συναδέλφους να μην το τηρήσουν. Σύμβουλος Εκπαίδευσης  γενικής με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή είπε χαρακτηριστικά ότι το μόνο που πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός της παράλληλης όταν είναι με το μαθητή είναι «να τον κοιτάει στα μάτια» και δεν μπορεί να καταγράφει ημερολόγιο. Ο σχ. σύμβουλος της ειδικής αγωγής  συμφώνησε και δήλωσε ότι δε θα επιμείνουν στη τήρηση του καθώς θεωρεί   ότι είναι στην ευχέρεια των εκπαιδευτικών να βρουν το τρόπο που θα αποτυπώσουν τα αναγκαία στοιχεία και την παρέμβαση τους.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης αναφερόμενοι στους διευθυντές σχ. μονάδων επεσήμαναν ότι ηγείται κάποιος όχι με το κούνημα του δαχτύλου αλλά μέσω της συνεργασίας.

Θέσαμε το θέμα τον Ε Ω Προγραμμάτων των σχολείων καθώς είναι σοβαρό πρόβλημα η γυμνασιοποίηση τους και η ακύρωση των παιδαγωγικών αρχών στη διαμόρφωση τους.  Επισημάναμε  ότι το πρόβλημα το δημιουργεί η διάθεση- μοίρασμα  εκπαιδευτικών με πολλά σχολεία  και η  ελαστικοποίηση  των ωραρίων με την κάλυψη των ολοήμερων από τους διδάσκοντες/ουσες πρωινού προγράμματος.  Ωστόσο το πρόβλημα εντείνεται και χειροτερεύει σε ορισμένες περιπτώσεις που κάποιοι δ/ντές προκρίνουν την επιβολή επιπλέων κενών, ακόμα και όταν αυτά δεν είναι αναγκαία και μπορούν να αποφευχθούν, με μόνο στόχο να παραμένουν οι συνάδελφοι περισσότερες ώρες στο σχολείο προσεγγίζοντας το εργασιακό 6ωρο και την υποχρεωτική παραμονή.

Οι σύμβουλοι δήλωσαν καθαρά ότι «κριτήριο για τη διαμόρφωση του προγράμματος δεν είναι η υποχρεωτική παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο», έχουν σταλεί ήδη οδηγίες  και πρέπει να τηρούνται οι παιδαγωγικές αρχές στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό ενώ δεσμεύτηκαν να εξετάσουν τα προγράμματα παρόλο που θεσμικά δεν βρίσκεται πλέον στην αρμοδιότητά τους.

Στην επισήμανση συμβούλου για την αύξηση του φαινομένου επιθετικής συμπεριφοράς γονέων και κοινωνίας και τον παρεμβατισμό των γονέων στη λειτουργία των μονάδων αλλά και του έργου των εκπαιδευτικών  δηλώσαμε από κοινού τα  σωματεία ότι βρισκόμαστε στο πλευρό των εκπαιδευτικών με κάθε τρόπο παρέχοντας  συνδικαλιστική και νομική κάλυψη.

_________________________________________

Γ. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ από την κινητοποίηση του συλλόγου μας στη Δ/νση Π.Ε. Αν. Αττικής για την ακώλυτη και άμεση μονιμοποίηση των διορισμένων του 2021

  • Ο μόνος τρόπος μονιμοποίησης είναι η έκδοση διαπιστωτικής πράξης μετά τη δόκιμη περίοδο (όπως έγινε με τους διορισμένους του 2020 στην Π.Ε. Αν. Αττικής)
  • Η αξιολόγηση και οι δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές και ανούσιες διαδικασίες της παραπέμπουν την μονιμοποίηση στις καλένδες
  • Ο σύλλογος θα καταθέσει άμεσα  στο ΠΥΣΠΕ  Αν. Αττικής  γνωμοδότηση νομικού συμβούλου που τεκμηριώνει ότι η μονιμοποίηση επέρχεται αυτοδικαίως με την λήξη της δοκιμαστικής περιόδου, με απόφαση του οικείου ΠΥΣΠΕ που εκδίδεται εντός 2 μηνών από την λήξη της ανωτέρω δοκιμαστικής περιόδου
  • Ο Δ/ντης Εκπαίδευσης δεσμεύτηκε να φέρει το θέμα μονιμοποίησης στο ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής
  • Υπογράφουμε όλοι/όλες Απεργία Αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Την Παρασκευή 27/10 πραγματοποιήθηκε μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στη Δ/νση. Στη παράσταση συμμετείχαν 5 μέλη του ΔΣ και δεκάδες συνάδελφοι νεοδιόριστοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του συλλόγου μας

Ο Δ/ντής εκπαίδευσης συναντήθηκε με όλες/όλους τις/ τους παρευρισκόμενες/νους.

Τόσο με την  αρχική της τοποθέτηση της  πρόεδρου  ( VIDEO)  ΕΔΩ όσο και με τις παρεμβάσεις των υπόλοιπων μελών ΔΣ και συναδέλφων

  • Θέσαμε την απαίτηση όλου του εκπαιδευτικού κινήματος και των νεοδιόριστων για την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων του 2021 που έχουν κλείσει τη διετία με έκδοση διαπιστωτικής πράξης  από το ΠΥΣΠΕ όπως έγινε με τους νεοδιόριστους του 2020 και ισχύει κανονικά μετά και τη  βεβαίωση υπηρεσιακής κατάστασης  που έλαβαν από την υπηρεσία.
  • Καταγγείλαμε την συνέχιση της διαδικασίας ατομικής αξιολόγησης  με τη νέα εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα που αποτελεί αντιγραφή της  περσινή  εγκυκλίου Κόπτση  με απειλές, ποινών που φυσικά έπεσαν στο κενό μετά από την μαζική σθεναρή συλλογική απάντηση-αντίσταση των εκπαιδευτικών
  • Αναδείξαμε ότι όποιος έχει ήδη δεχτεί τη διαδικασία δεν έχει μονιμοποιηθεί καθώς οι δαιδαλώδεις διαδικασίες της – εκτός των άλλων – παραπέμπουν, τελικά, την μονιμοποίηση στις καλένδες
  • Το ΥΠΑΙΘΑ υπερθεματίζει της αξιολόγησης την ίδια ώρα που τα κενά στα σχολεία τόσο στο πρωινό όσο και στο ολοήμερο , οι  αναθέσεις μαθημάτων, «απασχολήσεις μαθητών»,  τα  στεγαστικά προβλήματα, οι λύσεις container και προκάτ  «καλά κρατούν»!

Παρουσιάσαμε   και τη νομική τεκμηρίωση με γνωμοδοτικό σημείωμα που ενισχύει την υποχρέωση από τη μεριά της Δ/νσης να προχωρήσει στη έκδοση διαπιστωτικής πράξης μονιμοποίησης των συναδέλφων που ολοκλήρωσαν τη διετία

Ζητήσαμε ενημέρωση για την πορεία των διαδικασιών στην εφαρμογή της εγκυκλίου (ζευγάρια κλπ και τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την μονιμοποίηση των νεοδιόριστών σύμφωνα με το υπουργείο).

Οι νεοδιόριστοι δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν αποφασιστικά τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση με τη συμμετοχή τους στην Απεργία -Αποχή της ΔΟΕ.

Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης

  • Αποδέχτηκε ότι οι διαδικασίες αξιολόγησης δυναμιτίζουν το κλίμα στα σχολεία και δημιουργούν εντάσεις που δε βοηθάνε στη λειτουργία τους,  ούτε στις σχέσεις των συναδέλφων
  • Υπεραμύνθηκε του υπουργείου ενημερώνοντας ότι επεξεργάζεται νέο σχέδιο για την αξιολόγηση που να απλοποιεί τις γραφειοκρατικές διαδικασίες σε όλα τα επίπεδα!!! Φυσικά κανείς δεν μας απαντά στο γιατί να προχωρήσουν οι διαδικασίες που προβλέπονται από το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο αφού πρόκειται να τροποποιηθούν, χωρίς βέβαια να έχουμε καμία αυταπάτη ότι και να αλλάξουν οι διαδικασίες δε θα οδηγούν στην κατηγοριοποίηση και στο ίδιο μοντέλο εκπαίδευσης της αγοράς που επιδιώκουν να υλοποιήσουν οι κυβερνήσεις με την ΕΕ και τον ΟΟΣΑ.
  • Ζήτησε να καταθέσουμε γραπτώς την γνωμοδότηση των νομικών που επικαλείται το συνδικαλιστικό κίνημα για την ακώλυτη μονιμοποίηση ώστε βάσει αυτής να υποβάλει ερώτημα προς το Υπουργείο
  • Δεσμεύτηκε να φέρει το θέμα άμεσα και στο υπηρεσιακό συμβούλιο χωρίς να δεσμεύεται ότι θα το στηρίξει θετικά
  • Επιβεβαίωσε ότι η μονιμοποίηση των συναδέλφων του 2020 είναι σε ισχύ με απόφαση του ΠΥΣΠΕ και δεν αμφισβητείται αλλά λόγω αλλαγής νομικού πλαισίου για τους νεοδιόριστους του 2021 , δεν μπορεί να δεσμευτεί ότι θα κρατήσει την ίδια στάση
  • Απάντησε ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα ολοκληρώσει η Δ/νση τη διαμόρφωση των ζευγαριών για την αξιολόγηση με τους νεοδιόριστους του 2021 οι οποίοι είναι πάρα πολλοί – περίπου 300 άτομα και είναι μεγάλος όγκος δουλειάς.
  • Σε ερωτήματα για τους χρόνους εφαρμογής απάντησε ότι πέρα από την έναρξη των διαδικασιών ατομικής αξιολόγησης που ξεκινάει το Υπουργείο Παιδείας με την εγκύκλιο του δεν υπάρχει κανένα χρονοδιάγραμμα για την συνέχιση και την ολοκλήρωση των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπει ο νόμος 4823/21 ούτε πότε και πώς θα ολοκληρωθεί η διαδικασία μονιμοποίησης όσων αξιολογούνται.

Στα επίμονα ερωτήματα συναδέλφων διευκρίνισε ότι πρόκειται για ένα τεράστιο όγκο δουλειάς που για να ολοκληρωθεί για τους συναδέλφους νεοδιόριστους  του 2021 μπορεί να χρειαστεί από ένα έως και 4 χρόνια !!!

Επιβεβαίωσε δηλαδή ότι ο δρόμος της αξιολόγησης δεν είναι αυτός που θα οδηγήσει «εύκολα» στην μονιμοποίηση των συναδέλφων αλλά αντίθετα ανοίγει ένας κύκλος που οι νεοδιόριστοι/ες συνάδελφοι μπαίνουν σε μια διαρκή,  νέα ιδιότυπη ομηρία με την τυπική μονιμοποίηση διαρκώς να απομακρύνεται.

Τέλος παραδέχτηκε ότι υπηρεσιακά οι συνάδελφοι που βρίσκονται στο καθεστώς δόκιμου υπάλληλου δεν έχουν καμία υπηρεσιακή διαφορά ούτε μισθολογική ούτε εξέλιξης ενώ τους δόθηκε κανονικά η δυνατότητα να γίνουν και Δ/ντές και υποδιευθυντές – και έγιναν κάποιοι χωρίς να έχουν την τυπική μονιμοποίηση – που ήταν και η μόνη μέχρι πρότινος διαφορά μεταξύ δόκιμων και μονίμων.

Ο σύλλογος θα καταθέσει άμεσα και τη γνωμοδότηση στη Δ/νση και θα συνεχίσουμε όλοι μαζί το συλλογικό αγώνα για την απαίτηση να προχωρήσει και από το ΠΥΣΠΕ η απόφαση μονιμοποίησης και για το 2021 αλλά κυρίως και πάνω από όλα συνεχίζουμε συλλογικά και αποφασιστικά τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.

Όσοι/ες δεν έχουμε υπογράψει από την περσινή χρονιά στο σχολείο που υπηρετούμε Απεργία Αποχή από ατομική αξιολόγηση, άμεσα εκτυπώνουμε, υπογράφουμε, ζητάμε να πρωτοκολληθεί από τη Δ/νση του σχολείου.

Όπως οι  ίδιοι οι νεοδιόριστοι/ες δήλωσαν,   παίρνουν την τύχη στα χέρια τους και δυναμώνουν τον αγώνα για να μην προχωρήσει καμία αξιολόγηση νεοδιόριστου. Θα αξιοποιήσουμε την προκήρυξη έως 3ωρων στάσεων εργασίας απέναντι σε κάθε απόπειρα να προχωρήσει ατομική αξιολόγηση κόντρα στον κλάδο και τις συλλογικές αποφάσεις και τα συλλογικά συμφέροντα των συναδέλφων.

Ο σύλλογος θα καλύψει οικονομικά τις περιπτώσεις χρήσης στάσεων εργασίας για να σταματήσει η ατομική αξιολόγηση.

Καλούμε όλες και όλους να ενημερώνουν άμεσα το σύλλογο για ενδεχόμενες απόπειρες πιέσεων είτε επισκέψεων σχολικών συμβούλων με σκοπό την ατομική αξιολόγηση συναδέλφου.

Δείτε επίσης

Συνάντηση ΠΕΝΑΦΑ με Δ/νση Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας | Τι συζητήθηκε 

Αναπληρωτές με δόσεις: Να καλυφθούν τα λειτουργικά κενά όλων των ειδικοτήτων Β/θμιας ζητά η ΠΕΑΔ 

Πρόεδρος ΑΣΕΠ-διοριστέοι 2008: “Δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι ο επιτυχών είναι και διοριστέος”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση