“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενίσχυση δημόσιας εκπαίδευσης: O όρος για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ στο διάλογο για την Παιδεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενίσχυση δημόσιας εκπαίδευσης: O όρος για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ στο διάλογο για την Παιδεία – Δηλώσεις του Τομεάρχη Παιδείας Ν. Φίλη | Video.

Ενίσχυση δημόσιας εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου κοινοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ  συνοδευόμενο από σχετικό Video με τις δηλώσεις του Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη, έπειτα από τη συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο του διαλόγου για την Παιδεία.

Ο Τομεάρχης Παιδείας εκτός από το σχόλιο του για τη συνάντηση, αλλά και για την 28η Οκτωβρίου, αναφέρθηκε και στη διαδικασία των μόνιμων διορισμών λέγοντας πως δεν έχουν γίνει ακόμα κάποιες προαπαιτούμενες κινήσεις – οργανικές θέσεις, κατανομή – για τη διευθέτηση των διορισμών στην Ειδική Αγωγή.

Δείτε το Δελτίο Τύπου και ακολούθως τις δηλώσεις του Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης όρος για τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ στο διάλογο για την Παιδεία

Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη με την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο του διαλόγου για την Παιδεία.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε έπειτα από αίτημα της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, ενόψει των δρομολογούμενων αλλαγών που προωθεί η κυβέρνηση στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης προέκυψαν κρίσιμα συμπεράσματα σχετικά με το σχεδιασμό του υπουργείου για το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, η κυβέρνηση προσανατολίζεται στην επαναφορά πτυχών του «νόμου Διαμαντοπούλου», με έμφαση στις αρμοδιότητες των Συμβουλίων Ιδρύματος και τον τρόπο εκλογής του Πρυτανικού σχήματος.

Ακόμα, προωθούνται ρυθμίσεις που προβλέπουν τη μερική σύνδεση της αξιολόγησης με τη χρηματοδότηση των ΑΕΙ, τις διαγραφές των φοιτητών και τη μείωση των εισακτέων με την επαναφορά της «βάσης του 10».

Όσον αφορά την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η κυβέρνηση προχωρά με καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των 4.500 μόνιμων διορισμών στην ειδική αγωγή, δίχως ακόμα να έχει ρυθμίσει την ίδρυση οργανικών θέσεων και χωρίς να έχει μεριμνήσει για την κατανομή των εκπαιδευτικών ανά βαθμίδα, κλάδο και ειδικότητα.

Ωστόσο, καμία δέσμευση δεν υπήρξε για τους 10.500 μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση, παρά το γεγονός ότι για το τρέχον σχολικό, οι προσλήψεις αναπληρωτών έχουν ξεπεράσει 34.000.

Επίσης στη συζήτηση τέθηκαν ζητήματα που αφορούν στην επαγγελματική εκπαίδευση και επισημάνθηκε η ανάγκη της απρόσκοπτης συνέχισης του προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» και της «Μαθητείας».

Ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ στις δηλώσεις που παραχώρησε μετά το τέλος της συνάντησης τόνισε πως:

«θέλουμε το διάλογο, ωστόσο ήδη έχουν ψηφιστεί σημαντικές διατάξεις για την Παιδεία χωρίς να έχει υπάρξει πολιτικός και κοινωνικός διάλογος και χωρίς να έχει συνεδριάσει η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής».

Υπογράμμισε επίσης πως:

«η μείωση του προϋπολογισμού για την Παιδεία κατά 0.1% του ΑΕΠ είναι αποτρεπτική για τις προσλήψεις, τους διορισμούς και την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού συστήματος».

Δείτε σχετικό Video με δηλώσεις του Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Ν. Φίλη

  ___________________

Δείτε επίσης

Συνάντηση Κεραμέως-Φίλη: Ιδεολογικές διαφορές αλλά και συγκλίσεις
Εκθεση ΑΣΕΠ 2018: Τι προτείνεται για προσλήψεις και διορισμούς
Ερωτήματα στο Υπουργείο Παιδείας: Εγκύκλιος για την πληθώρα γραπτών και τηλεφωνικών ερωτημάτων
Προγραμματισμός νομοθετικού έργου Υπ. Παιδείας: Πέμπτη 30/10/2019 στην πρώτη συνεδρίαση της ΕΜΥ

___________________

Πριν φύγετε

Κεραμέως στον ΣΚΑΙ: Διορθώνουμε ζημιές της προηγούμενης κυβέρνησης –Τι θα κάνουμε
Αντί προσλήψεων…συμπτύξεις τμημάτων με απειλή πειθαρχικών | Ανακοίνωση
Επόμενες προσλήψεις σε 10 ημέρες: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη για κενά, Ψυχολόγους και Κ.Λ.
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση