Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενισχυτική ΕΠΑΛ: Οργάνωση, Λειτουργία και Υλοποίηση για το 2019-20 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενισχυτική ΕΠΑΛ: Οργάνωση, Λειτουργία και Υλοποίηση για το 2019-20 στα μαθήματα «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» των Επαγγελματικών Λυκείων.

Ενισχυτική ΕΠΑΛ

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 3892 – 23.10.2019  η ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως, Ανάπτυξης και Επενδύσεων Α. Γεωργιάδη και της Υφυπουργούς Παιδείας Σ. Ζαχαράκη για την Ενισχυτική Διδασκαλία στα ΕΠΑΛ.

Η ΚΥΑ έχει θέμα:

Οργάνωση, Λειτουργία και Υλοποίηση για το σχολικό έτος 2019-2020 της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα μαθήματα «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) στο πλαίσιο της πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ».

Τι είναι η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία

Η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία είναι ενισχυτική διδασκαλία που έχει ως σκοπό τη βελτίωση των μαθησιακών επιδόσεων των μαθητών, την παιδαγωγική υποστήριξή τους και παρέχεται με συνδιδασκαλία κατά τις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Που εφαρμόζεται

Η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία (ΕΕΔ) εφαρμόζεται για το σχολικό έτος 2019-2020 σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) της χώρας, με προτεραιότητα στους/στις μαθητές/τριες της Α΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ. και προβλέπει τη διδασκαλία των μαθημάτων «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» με συνδιδασκαλία δύο εκπαιδευτικών της ίδιας ειδικότητας μέσα στην τάξη.

Πως υλοποιείται

Η Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία (ΕΕΔ) υλοποιείται σύμφωνα με τα Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών (ΩΠΣ) και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ), με στόχο την ενίσχυση του γλωσσικού και αριθμητικού γραμματισμού των μαθητών/μαθητριών των ΕΠΑ.Λ. κατά το πνεύμα και το περιεχόμενο των προβλεπομένων.

Στελέχωση με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

Η στελέχωση των ΕΠΑ.Λ. με εκπαιδευτικούς για την υλοποίηση της εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στο πλαίσιο της πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑ.Λ.» γίνεται με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, πλήρους και μειωμένου ωραρίου, που προσλαμβάνονται με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με βάση την κατάταξη των υποψηφίων στον οικείο πίνακα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου.

Συμπλήρωση διδακτικού ωραρίου

Σε περίπτωση που οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν συμπληρώνουν το κατά περίπτωση ωράριό τους στην Α΄ τάξη με εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία, όπως ορίζει η πράξη «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.», μπορούν να απασχολούνται για τη συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου σε τμήματα της Α΄ τάξης όμορου ΕΠΑ.Λ. στα οποία υλοποιείται εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία.

Σε περίπτωση που και πάλι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δεν συμπληρώνουν ωράριο, μπορούν να απασχολούνται σε τμήματα της Β΄ και Γ΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ. στα οποία έχουν τοποθετηθεί για την υλοποίηση εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας μετά από απόφαση του συλλόγου διδασκόντων.

Δείτε αναλυτικά το ΦΕΚ B 3892 – 23.10.2019 
Δείτε την Υπουργική Απόφαση στη Διαύγεια

 ____________________

Δείτε επίσης

Ψυχολόγοι στα ΕΠΑΛ: H KYA για τις προσλήψεις σε ΦΕΚ
Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ: Στη Βουλή η μη εφαρμογή του Προγράμματος, από τον ΣΥΡΙΖΑ
Ομιλία Κεραμέως στην Ολομέλεια της Βουλής για τις διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας
Κενά απομακρυσμένων νησιών-Μετεγγραφές: Τι ειπώθηκε στη Βουλή | Video
Κεραμέως-Τζούφη στη Βουλή: «1.800 νέες πιστώσεις»-«Τα κενά είναι πολλά και υπαρκτά»

 ____________________

Πριν φύγετε

Διορισμοί και Μεταθέσεις: Κομβικό σημείο η πραγματοποίηση διορισμών το 2019
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση