Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενόψει αναδιοργάνωσης Υποστηρικτικών Δομών αναστολή επιλογής ΚΕΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενόψει αναδιοργάνωσης Υποστηρικτικών Δομών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αναστέλλεται η διαδικασία επιλογής των μελών ΚΕΑ | Εγγραφο.

Ενόψει αναδιοργάνωσης Υποστηρικτικών Δομών…

“Ενόψει της θεσμοθέτησης νέου πλαισίου Υποστηρικτικών Δομών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σας ενημερώνουμε ότι από την έκδοση της παρούσας αναστέλλεται η διαδικασία επιλογής των μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων των Κ.Ε.Α..”

Τα παραπάνω περιλαμβάνονται σε Εγγραφο της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως με θέμα “Αναστολή της διαδικασίας επιλογής των μελών των Παιδαγωγικών Ομάδων των Κ.Ε.Α.”, το οποίο εστάλη σε όλες τις ΠΔΕ, ΔΠΕ, ΔΔΕ της χώρας.

Υπενθυμίζουμε πως η αναφορά της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Κεραμέως στις Προγραμματικές της δηλώσεις για τις Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Εργου ήταν η εξής:

“Aναδιοργανώνουμε τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, με γνώμονα δομές πιο κοντά στις σχολικές μονάδες, με σταδιακή κατάργηση των υφιστάμενων, υδροκέφαλων και συγκεντρωτικών δομών.”

__________________________________________

Δείτε ακόμη:

Αποτελέσματα Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2019: 93,3% ποσοστό ικανοποίησης αιτήσεων

ΕΝΕΛΕΑ: Συνάντηση με Υφ. Παιδείας για προσλήψεις αναπληρωτών – διορισμούς – Προσωρινούς ΑΣΕΠ – Κατανομή – ΠΕ78 – ΚΕΣΥ

Δείτε επίσης:

Προγραμματικές Κεραμέως: Τι είπε για Ειδική Αγωγή, Υποστηρικτικές Δομές, Α/θμια και Β/θμια, Επαγγελματική εκπ/ση, Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια

Τα έξι (6) σημεία των στόχων της Κυβέρνησης για την Παιδεία

1. Μεγαλύτερη αυτονομία στα Σχολεία και στα Πανεπιστήμια.
2. Εξωστρέφεια και διασύνδεση με την αγορά εργασίας.
3. Ισες ευκαιρίες για όλους.
4. Εμφαση και αξιοποίηση των δεδομένων της ψηφιακής εποχής.
5. Ολοκληρωμένοι πολίτες παραδίδονται στην κοινωνία αξιοποιώντας δείκτες κοινωνικού κεφαλαίου.
6. Υιοθέτηση πολιτικών βάσει τεκμηρίωσης αξιοποιώντας τα Οικονομικά της Εκπαίδευσης και το ανθρώπινο κεφάλαιο.

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • Ενίσχυση Προσχολικής Εκπαίδευσης.
  • Απελευθέρωση σχολείου από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του Υπουργείου Παιδείας.
  • Ενίσχυση του ρόλου των Διευθυντών.
  • Επιλογή στελεχών Εκπαίδευσης.
  • Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών.
  • Νέο πλαίσιο για τις σχολικές εκδρομές.
  • Αξιολόγηση πρώτα των Σχολικών Μονάδων και μετά των Εκπαιδευτικών.
  • Μείωση Αποσπάσεων σε Φορείς για να μην αποδυναμωθούν οι σχολικές μονάδες από εκπαιδευτικούς.
  • Επαγγελματικός Προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.

Ειδική Αγωγή – Υποστηρικτικές Δομές

  • Υλοποίηση 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή.
  • Ενίσχυση της Ενταξιακής Εκπαίδευσης.
  • Ιδρύση προστατευμένων Εργαστηρίων Μαθητείας και Κατάρτισης.
  • Αναδιοργάνωση Υποστηρικτικών Δομών. Σε πρώτη φάση η υποστήριξη θα γίνεται πιο κοντά στον μαθητή και στο σχολείο και θα υπάρξει σταδιακή κατάργηση του υπάρχοντος πλαισίου υποστήριξης στο μέλλον.

Επαγγελματική Εκπαίδευση

  • Ιδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.
  • Ενίσχυση Μαθητείας.

Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια – Πανεπιστήμια

  • Βελτιωτικές ρυθμίσεις στον υπάρχοντα νόμο για να μην υπάρξει αιφνιδιασμός.
  • Καθιέρωση ελάχιστης βάσης εισαγωγής εισακτέων.
  • Τα Πανεπιστήμια θα καθορίζουν τις βάσεις εισαγωγής από κει και πέρα.
  • Αξιολόγηση Πανεπιστημίων.
  • Ιδρυση Ξενόγλωσσων Τμημάτων σε ΑΕΙ.
  • Κατάργηση Ασύλου.

Αριστεία

  • Οχι στην θεωρία της ήσσονος προσπάθειας.
  • Σκληρή δουλειά.
  • Αριστεία ως στάση ζωής.
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply