Ενταξη και διαφοροποιημένη Διδασκαλία: Σεμινάριο μέσω τηλεδιάσκεψης-Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021-Του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Εργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Περιφέρειας Θεσσαλίας κου Κωνσταντίνου Ντίνα.
Ενταξη και διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Σε τηλεδιάσκεψη με θέμα ” Ένταξη και διαφοροποιημένη Διδασκαλία” προσκαλεί ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Εργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Περιφέρειας Θεσσαλίας κος Κωνσταντίνος Ντίνας*.
Το σεμινάριο αφορά
τόσο στους ειδικούς παιδαγωγούς όσο και τους συναδέλφους της γενικής αγωγής που εμπλέκονται στην ενταξιακή προσπάθεια.
Αναλυτικά
Θέμα: Ένταξη και διαφοροποιημένη Διδασκαλία (Επιμόρφωση μέσω τηλεδιάσκεψης)
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι σας καλώ σε τηλεδιάσκεψη την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021 στις 16,30 μ.μ., με θέμα την ανάπτυξη της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο ενταξιακό περιβάλλον.
Το σεμινάριο αφορά τόσο τους ειδικούς παιδαγωγούς όσο και τους συναδέλφους της γενικής αγωγής που εμπλέκονται στην ενταξιακή προσπάθεια.
Συνδεσμος εισόδου https://minedu-primary2.webex.com/meet/konsntinas
Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο Ένταξη και διαφοροποιημένη Διδασκαλία (Επιμόρφωση μέσω τηλεδιάσκεψης)
________________
*Σύντομο βιογραφικό του Κωνσταντίνου Ντίνα
O Κωνσταντίνος Ντίνας είναι Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου της Ουαλίας όπου και απέκτησε Μ.Εd. in Management of Special Needs Education & Doctorate of Philosophy με εξειδίκευση στην αυτο – τραυματική συμπεριφορά και απόφοιτος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λάρισας.
Το κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον εστιάζεται στα προβλήματα συμπεριφοράς προσώπων με αναπτυξιακές διαταραχές και στην έρευνα των αναγκών του πεδίου της πράξης για την ανάπτυξη εμφανών προγραμμάτων επιμόρφωσης και διαχειριστικής υποστήριξης.
Ενδεικτικά, έχει δημοσιεύσει τα ακόλουθα :
• K . M . Ντίνας (2014). Υποστήριξη Θετικής Συμπεριφοράς στην Πράξη. (Οδηγός εφαρμογής συμπεριφοροαναλυτικής παρέμβασης για την κατάκτηση ικανοτήτων ανεξάρτητης διαβίωσης). ebook : www . ikid . gr . ISBN 960 – 630 – 696 – 8.
• K . M . Ντίνας (2007). Προοπτικές Παρέμβασης στην Αυτοτραυματική Συμπεριφορά Ατόμων με Αναπτυξιακές Διαταραχές. Από την Tροποποίηση της Συμπεριφοράς στην Θετική Συμπεριφοριολογική Στήριξη. Αθήνα: Ταξιδευτής. Προλογίζει ο E.G. Carr Leading Professor New York Univ ersity at Stony Brookes. ISBN 978 – 960 – 6748 – 12 – 7.
• Κ.Μ. Ντίνας (2008). Διεπιστημονική Προσέγγιση και Συμμετοχική Έρευνα Δράσης. Από το ειδικοκεντρικό στο καταναλωτικοκεντρικό μοντέλο δράσης. Στο Ε. Τζελέπη (επιμ.) Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης, σελ. 251 – 261.
• Ntinas, K. M. (2014). Positive behaviour support and the dissemination of the behaviouranalytic technology in the field of practice. In Kourkoutas,
Δείτε επίσης
Επιμορφωτικό υλικό: Ενταξιακή Εκπαίδευση-Προβλήματα συμπεριφοράς-Νηπιαγωγεία
ΚΕΔΑΣΥ: Διαδικασία παραπομπής-αξιολόγησης μαθητών | Εγγραφο
Σχεδιαστική Σκέψη στη Μάθηση: Δια ζώσης Ημερίδα 9.12.2021 από το ΠΕΚΕΣ Στερεάς και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Δείτε ακόμη
Παρουσίαση 166 Νέων Προγραμμάτων Σπουδών στο Σχολείο: “Το σχολείο αλλάζει. Στην πράξη”
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/enta3i-kai-diaforopoiimeni-didaskalia-seminario-mesw-tilediaskepsis-tetarti-8-12-2021/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.